ATOPO
Rexistros actuais: 1.625.396
Obxectos dixitais dispoñibles: 504.762

Acta de sesión 2011/09/30_Ordinaria

Área de identificación

  • Código(s) de referencia ES.GA.36038.ADPO.1.1.4.9.19.671/1.2011-09-30_Ordinaria

  • Título Acta de sesión 2011/09/30_Ordinaria

  • Data(s) 2011-09-30 (Creación)

  • Volume e soporte 1 acta de sesión

Área de contexto

Área de contido e estrutura

  • Alcance e contido En Pontevedra, na Sala de Xuntas do Pazo Provincial, sendo as nove horas e corenta e cinco minutos do día trinta de setembro do ano dous mil once, baixo a Presidencia de D. José Manuel Figueroa Vila, Vicepresidente da Deputación Provincial de Pontevedra, reuníronse as/os señoras/es deputadas/os, D. José Crespo Iglesias, D. Jorge Domínguez Rosal, Dna. Begoña Estévez Bernárdez, D. Jose Carlos López Campos, Dna. María Pilar Ramallo Vázquez, D. José Nelson Cándido Santos Argibay, e D. Jesús Vázquez Almuíña, co obxecto de celebrar sesión ordinaria da Xunta de Goberno, con carácter executivo, en primeira convocatoria, consonte á correspondente orde do día. Así mesmo asisten os señores deputados D. Pablo Baquero Álvarez, D. José María Bello Maneiro, D. Arturo Grandal Vaqueiro, Dna. Marta Iglesias Bueno, D. Jose Alberto Pazos Couñago, D. Severino Reguera Varela. e Dna. Ana Isabel Vázquez Reboredo. Da fe do acto D. Carlos Cuadrado Romay, Secretario Xeral, e está presente o Sr. Interventor, D. Antonio Graña Gómez. Non asisten o Ilmo. Sr. D. Rafael Louzán Abal e o deputado provincial D. Alberto Valverde Pérez. Declarada aberta a sesión e de orde da Presidencia éntrase seguidamente no exame da orde do día, adoptándose en relación coa mesma os seguintes acordos: 1.19497.- ACTA ANTERIOR A Xunta de Goberno acorda por unanimidade aprobar o borrador da acta da anterior sesión, ordinaria, do día 23 de setembro de 2011. 2.19498.- SENTENZA DO XULGADO DO CONTENCIOSO-ADMINISTRATIVO Nº2 DE PONTEVEDRA, DITADA EN AUTOS DE PROCEDEMENTO ORDINARIO NÚM. 490/2009, PROMOVIDOS POR D. ALFONSO MARTÍNEZ GARCÍA SOBRE PRESUNTA VÍA DE FEITO RESPECTO DE FINCA DA SÚA PROPIEDADE SITA NA PARROQUIA DE COIRO (CANGAS) Dada conta que con data 10 de xuño de 2011 tivo entrada nesta Deputación sentenza núm. 193/2011, de data 1 de xuño anterior, do Xulgado do Contencioso-Administrativo nº 2 de Pontevedra, recaída en autos de procedemento ordinario núm. 490/2009, promovidos por D. Alfonso Martínez García sobre presunta vía de feito respecto de finca da súa propiedade sita en Espiritu Santo, Parroquia de Coiro (t.m. Cangas), como consecuencia de obras de mellora da estrada provincial Rodeiro-Boubeta, solicitando a reposición das cousas ó seu estado anterior e indemnización dos danos e prexuízos ou, no suposto de imposibilidade de reposición, unha indemnización por importe de 257.333,09 €, na que inadmite dito recurso e cuxa defensa foi levada pola Asesoría Xurídica desta Deputación. A Xunta de Goberno queda enterada do contido favorable da mesma. 3.19499.- SENTENZA DO XULGADO DO CONTENCIOSO-ADMINISTRATIVO Nº1 DE PONTEVEDRA, DITADA EN AUTOS DE PROCEDEMENTO ABREVIADO NÚM. 347/2010, PROMOVIDOS POR DNA. PATRICIA CARRO DIZ CONTRA DESESTIMACIÓN DE RECLAMACIÓN PATRIMONIAL POR DANOS EN ACCIDENTE DE TRÁFICO NA E.P. 0205 REIGOSA-TABOADELO (PONTE CALDELAS) Dada conta que con data 16 de xuño de 2011 tivo entrada nesta Deputación sentenza núm. 179/11, de data 14 de xuño anterior, do Xulgado do Contencioso-Administrativo nº 1 de Pontevedra, recaída en autos de procedemento abreviado núm. 347/2010, promovidos por Dna. Patricia Carro Diz contra desestimación de reclamación patrimonial por danos en accidente de tráfico, valorados en 3.624,22 €, na estrada provincial 0205 Reigosa-Taboadelo (Ponte Caldelas) o día 30 de novembro de 2008, como consecuencia da irrupción dun xabaril na calzada, na que desestima dito recurso, declarando axustado a dereito o acordo desestimatorio da Xunta de Goberno, e cuxa defensa foi levada pola Asesoría Xurídica desta Deputación. A Xunta de Goberno queda enterada do contido favorable da mesma. 4.19500.- SENTENZA DO XULGADO DO CONTENCIOSO-ADMINISTRATIVO Nº2 DE PONTEVEDRA, DITADA EN AUTOS DE PROCEDEMENTO ABREVIADO NÚM. 011/2011, PROMOVIDOS POR D. ÁNGEL DEL ROSARIO SOUTO CONTRA DESESTIMACIÓN DE RECLAMACIÓN PATRIMONIAL POR DANOS EN ACCIDENTE DE TRÁFICO NA E.P. 0019 FIGUEIRIDO-MARÍN Dada conta que con data 1 de xullo de 2011 tivo entrada nesta Deputación sentenza de data 28 de xuño anterior, do Xulgado do Contencioso-Administrativo nº 2 de Pontevedra, ditada en autos de procedemento abreviado núm. 011/2011, promovidos por D. Ángel del Rosario Souto contra desestimación de reclamación patrimonial por danos en accidente de tráfico na E.P. 0019 Figueirido-Marín, por importe de 2.440,00 €, o día 4 de decembro de 2010, como consecuencia da existencia de barro na calzada, na que se desestima o recurso e cuxa defensa foi levada pola Asesoría Xurídica desta Deputación. A Xunta de Goberno queda enterada do contido favorable da mesma. 5.19501.- SENTENZA DA AUDIENCIA PROVINCIAL DE PONTEVEDRA-SECCIÓN 4ª RECAÍDA EN AUTOS DE RECURSO DE APELACIÓN 11/2010-S, PROMOVIDOS POLA REPRESENTACIÓN DUN MENOR DA CIDADE INFANTIL “PRINCIPE FELIPE”, CONTRA A DITADA POLO XULGADO DE MENORES Nº1 DE PONTEVEDRA NO EXPTE. 480/09 SOBRE LESIÓNS EN AGRESIÓN Dada conta que con data 7 de xullo de 2011 tivo entrada nesta Deputación sentenza de data 5 de xullo anterior, da Audiencia Provincial de Pontevedra-Sección 4ª, recaída en autos de Recurso de Apelación 11/2010-S promovidos pola representación dun menor da C. Infantil P. Felipe contra a ditada polo Xulgado de Menores nº 1 de Pontevedra no Expediente 480/09 sobre lesións en agresión, na que se desestima dito recurso, e cuxa defensa foi levada pola Asesoría Xurídica desta Deputación. A Xunta de Goberno queda enterada do contido favorable da mesma. 6.19502.- SENTENZA DO XULGADO DO CONTENCIOSO-ADMINISTRATIVO Nº3 DE PONTEVEDRA, DITADA EN AUTOS DE PROCEDEMENTO ABREVIADO NÚM. 415/2010, PROMOVIDOS POR D. ERNESTO GONZÁLEZ MOREIRA E CÍA. ASEGURADORA GROUPAMA IBÉRICA CONTRA INADMISIÓN DE RECLAMACIÓN PATRIMONIAL POR DANOS EN ACCIDENTE DE TRÁFICO NA E.P. 2901 (ALXÁN-O VISO-CESANTES) Dada conta que con data 22 de xullo de 2011 tivo entrada nesta Deputación sentenza de data 15 de xullo anterior, do Xulgado do Contencioso-Administrativo nº 3 de Pontevedra, ditada en autos de procedemento abreviado núm. 415/2010, promovidos por D. Ernesto González Moreira e Cía. Aseguradora Groupama Ibérica contra inadmisión de reclamación patrimonial por importe de 795,70 €, por danos en accidente de tráfico na E.P.2901 (Alxán-O Viso-Cesantes) o día 17 de xuño de 2009 como consecuencia da mala colocación dunha tapa da rede de sumidoiro, na que se estima parcialmente o recurso, desestimando a pretensión de fondo por tratarse dunha competencia municipal e ordenando o pago das custas xudiciais, as cales faranse efectivas no momento en que se practique a oportuna liquidación pola Secretaría do Xulgado. A Xunta de Goberno queda enterada da mesma. 7.19503.- SENTENZA DO XULGADO DO CONTENCIOSO-ADMINISTRIVO Nº2 DE PONTEVEDRA, DITADA EN AUTOS DE PROCEDEMENTO ORDINARIO NÚM. 217/2010, PROMOVIDOS POLO COLEXIO DE XEÓGRAFOS CONTRA CONVOCATORIA DUNHA PRAZA DE TÉCNICO DE DESENVOLVEMENTO LOCAL Dada conta que con data 9 de setembro de 2011 notifícase sentenza do Xulgado do Contencioso-Administrativo nº 2 de Pontevedra, ditada en autos de procedemento ordinario núm. 217/2010, promovidos polo Colexio de Xeógrafos contra convocatoria dunha praza de Técnico de Desenvolvemento Local, na que se esixe ós aspirantes estar en posesión do título de licenciado en económicas ou empresariais, na que se desestima dito recurso e cuxa defensa foi levada pola Asesoría Xurídica desta Deputación. A Xunta de Goberno queda enterada do contido favorable da mesma. 8.19504.- SENTENZA DA SECCIÓN 3ª DA SALA DO CONTENCIOSO-ADMINISTRATIVO DO TSX DE GALICIA, RECAÍDA EN RECURSO DE APELACIÓN NÚM. 7050/2011 PROMOVIDO POR D. ERNESTO FILGUEIRA EIRAS E DNA. JULIA FILGUEIRA EIRAS CONTRA AUTO DO XULGADO DO CONTENCIOSO-ADMINISTRATIVO Nº 3 DE PONTEVEDRA SOBRE PEZA DE MEDIDAS CAUTELARES NÚM. 60/10 DIMANANTE DO PROCEDEMENTO ORDINARIO 458/2010 Dada conta que con data 26 de setembro de 2011 tivo entrada nesta Deputación sentenza da Sección 3ª da Sala do Contencioso-Administrativo do Tribunal Superior de Xustiza de Galicia, recaída en recurso de apelación núm. 7050/2011 promovido por D.Ernesto Filgueira Eiras e Dna. Julia Filgueira Eiras contra Auto do Xulgado do Contencioso-Administrativo nº 3 de Pontevedra sobre peza de medidas cautelares núm. 60/10, dimanante do procedemento ordinario 458/2010, que inadmitíu a petición de suspensión formulada polos demandantes, na que se ratifica o citado Auto, impoñendo as custas da apelación ós recorrentes. A Xunta de Goberno queda enterada do contido favorable da mesma. 9.19505.- DECRETO DO XULGADO DO CONTENCIOSO-ADMINISTRATIVO Nº 1 DE PONTEVEDRA, DITADO EN AUTOS DE PROCEDEMENTO ABREVIADO NÚM. 290/2011, PROMOVIDOS POR DNA. ALEJANDRA RIVAS ACUÑA E OUTRO CONTRA DESESTIMACIÓN DE RECLAMACIÓN PATRIMONIAL POR DANOS EN ACCIDENTE DE TRÁFICO NA E.P. 0101 DE POSTEMIRÓN A ACUÑA (T.M. VILABOA) Dada conta que con data 22 de setembro de 2011 notifícase Decreto do Xulgado do Contencioso-Administrativo nº 1 de Pontevedra, ditado en autos de procedemento abreviado núm. 290/2011, promovidos por Dna. Alejandra Rivas Acuña e outro contra desestimación de reclamación patrimonial por danos en accidente de tráfico na estrada provincial 0101 de Postemirón a Acuña (t.m. Vilaboa), valorados en 8.851,87 €, como consecuencia de xeo na calzada, polo que se acorda acceder ó desistimento solicitado pola recorrente, por ter sido satisfeitas as súas pretensións extraprocesalmente pola aseguradora MAPFRE. A Xunta de Goberno queda enterada do contido favorable do mesmo. 10.19506.- DEVOLUCIÓN DE GARANTÍAS DEFINITIVAS 1.- Devolución de garantías definitivas á empresa Pavimentos de Meaño, S.L. A empresa Pavimentos de Meaño, S.L. (NIF B- 36.239.945), mediante escrito presentado perante esta Deputación solicitou a devolución das fianzas constituídas para responder dunha serie de lotes correspondentes ó “Aluguer de maquinaria e vehículos de transporte do ano 2010” dos que resultou adxudicatario. Resultando que nos expedientes tramitados ó efecto figuran informes emitidos polo Xefe do Parque de Maquinaria e pola Intervención desta Deputación nos cales se establece que procede a devolución das citadas garantías ó cumprirse satisfactoriamente o obxecto do respectivo contrato. Considerando que o artigo 90.2, da Lei 30/2007, de 30 de outubro, de Contratos do Sector Público, establece que, unha vez aprobada a liquidación do contrato e transcorrido o prazo de garantía, se non resultaren responsabilidades devolverase a garantía constituída ou cancelarase o aval ou o seguro de caución. En base ós informes favorables que constan no expediente e de conformidade co establecido no artigo 90.2, da Lei 30/2007, de 30 de outubro de Contratos do Sector Público, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade a devolución das seguintes garantías: • A garantía definitiva constituída en valores, mediante aval de Caixanova, por importe de mil novecentos sesenta e cinco euros con vinte céntimos (1.965,20€), para responder do contrato relativo ó: Aluguer de motoniveladora de 125 CV.- Lote 1, que foi depositada na Tesourería Provincial o 24/03/2010, segundo mandamento de ingreso con número de operación 201000025523, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. • A garantía definitiva constituída en valores, mediante aval de Novacaixagalicia, por importe de novecentos setenta euros con trinta e dous céntimos (970,32 €), para responder do contrato relativo ó: Aluguer de motoniveladora de 125 CV.- Lote 1 (2ª Ampliación), que foi depositada na Tesourería Provincial o 5/01/2011, segundo mandamento de ingreso con número de operación 201100001209, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. • A garantía definitiva constituída en valores, mediante aval de Caixanova, por importe de mil douscentos sesenta e tres euros (1.263,00 €), para responder do contrato relativo ó: Aluguer de buldozer de 150 CV.- Lote 26, que foi depositada na Tesourería Provincial o 24/03/2010, segundo mandamento de ingreso con número de operación 201000025525, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. • A garantía definitiva constituída en valores, mediante aval de Caixanova, por importe de mil cento noventa e seis euros con doce céntimos (1.196,12 €), para responder do contrato relativo ó: Aluguer de camión góndola de 40 TM.- Lote 26 (2ª Ampliación), que foi depositada na Tesourería Provincial o 5/01/2011, segundo mandamento de ingreso con número de operación 201100001210, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. 2.- Devolución de garantías definitivas á empresa Excavaciones Táboa, S.L. A empresa Excavaciones Táboa, S.L. (CIF B- 36.544.518), mediante escrito presentado perante esta Deputación solicitou a devolución das fianzas constituídas para responder dunha serie de lotes correspondentes ó “Aluguer de maquinaria e vehículos de transporte do ano 2010” dos que resultou adxudicatario. Resultando que nos expedientes tramitados ó efecto figuran informes emitidos polo Xefe do Parque de Maquinaria e pola Intervención desta Deputación nos cales se establece que procede a devolución das citadas garantías ó cumprirse satisfactoriamente o obxecto do respectivo contrato. Considerando que o artigo 90.2, da Lei 30/2007, de 30 de outubro, de Contratos do Sector Público, establece que, unha vez aprobada a liquidación do contrato e transcorrido o prazo de garantía, se non resultaren responsabilidades devolverase a garantía constituída ou cancelarase o aval ou o seguro de caución. En base ós informes favorables que constan no expediente e de conformidade co establecido no artigo 90.2, da Lei 30/2007, de 30 de outubro de Contratos do Sector Público, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade a devolución das seguintes garantías: • A garantía definitiva constituída en metálico, por importe de mil novecentos vinte euros (1.920,00 €), para responder do contrato relativo ó: Aluguer de motoniveladora de 125 CV.- Lote 2, que foi depositada na Tesourería Provincial o 22/03/2010, segundo mandamento de ingreso con número de operación 201000024403. • A garantía definitiva constituída en metálico, por importe de seiscentos euros (600,00 €), para responder do contrato relativo ó: Aluguer de motoniveladora de 125 CV.- Lote 2 (1ª Ampliación), que foi depositada na Tesourería Provincial o 20/12/2010, segundo mandamento de ingreso con número de operación 201000112395. • A garantía definitiva constituída en metálico, por importe de trescentos sesenta euros (360,00 €), para responder do contrato relativo ó: Aluguer de motoniveladora de 125 CV.- Lote 2 (2ª Ampliación), que foi depositada na Tesourería Provincial o 20/12/2010, segundo mandamento de ingreso con número de operación 201000112394. • A garantía definitiva constituída en metálico, por importe de setecentos oitenta euros (780,00 €), para responder do contrato relativo ó: Aluguer de rolo vibrador de 10 TM.- Lote 5, que foi depositada na Tesourería Provincial o 22/03/2010, segundo mandamento de ingreso con número de operación 20100024404. • A garantía definitiva constituída en metálico, por importe de trescentos vinte e cinco euros (325,00 €), para responder do contrato relativo ó: Aluguer de rolo vibrador de 10 TM.- Lote 5 (1ª Ampliación), que foi depositada na Tesourería Provincial o 20/12/2010, segundo mandamento de ingreso con número de operación 20100112396. 3.- Devolución de garantías definitivas á empresa Cotrarga, S.L. A empresa Cotrarga, S.L. (CIF B- 36.571.784), mediante escrito presentado perante esta Deputación solicitou a devolución das fianzas constituídas para responder dunha serie de lotes correspondentes ó “Aluguer de maquinaria e vehículos de transporte do ano 2010” dos que resultou adxudicatario. Resultando que nos expedientes tramitados ó efecto figuran informes emitidos polo Xefe do Parque de Maquinaria e pola Intervención desta Deputación nos cales se establece que procede a devolución das citadas garantías ó cumprirse satisfactoriamente o obxecto do respectivo contrato. Considerando que o artigo 90.2, da Lei 30/2007, de 30 de outubro, de Contratos do Sector Público, establece que, unha vez aprobada a liquidación do contrato e transcorrido o prazo de garantía, se non resultaren responsabilidades devolverase a garantía constituída ou cancelarase o aval ou o seguro de caución. En base ós informes favorables que constan no expediente e de conformidade co establecido no artigo 90.2, da Lei 30/2007, de 30 de outubro de Contratos do Sector Público, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade a devolución das seguintes garantías: • A garantía definitiva constituída en valores, mediante aval de Caixanova, por importe de mil novecentos trinta euros con oitenta céntimos (1.930,80 €), para responder do contrato relativo ó: Aluguer de motoniveladora de 125 CV.- Lote 3, que foi depositada na Tesourería Provincial o 24/03/2010, segundo mandamento de ingreso con número de operación 201000025516, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. • A garantía definitiva constituída en valores, mediante aval de Caixanova, por importe de mil novecentos dezaseis euros con dez céntimos (1.916,10 €), para responder do contrato relativo ó: Aluguer de camión góndola de 40 TM.- Lote 39, que foi depositada na Tesourería Provincial o 24/03/2010, segundo mandamento de ingreso con número de operación 20100025521, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. • A garantía definitiva constituída en valores, mediante aval de Caixanova, por importe de seiscentos noventa e sete euros con setenta e tres céntimos (697,73€), para responder do contrato relativo ó: Aluguer de camión góndola de 40 TM.- Lote 39 (1ª Ampliación), que foi depositada na Tesourería Provincial o 23/09/2010, segundo mandamento de ingreso con número de operación 20100081608, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. • A garantía definitiva constituída en valores, mediante aval de Novacaixagalicia, por importe de cincocentos noventa e oito euros con cinco céntimos (598,05 €), para responder do contrato relativo ó: Aluguer de camión góndola de 40 CV.- Lote 39 (2ª Ampliación), que foi depositada na Tesourería Provincial o 05/01/2011, segundo mandamento de ingreso con número de operación 201100001212, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. 4.- Devolución de garantías definitivas á empresa José Rubén Rozados e Hijos, S.L. A empresa José Rubén Rozados e Hijos, S.L. (CIF B- 36.224.384), mediante escrito presentado perante esta Deputación solicitou a devolución das fianzas constituídas para responder dunha serie de lotes correspondentes ó “Aluguer de maquinaria e vehículos de transporte do ano 2009” dos que resultou adxudicatario. Resultando que nos expedientes tramitados ó efecto figuran informes emitidos polo Xefe do Parque de Maquinaria e pola Intervención desta Deputación nos cales se establece que procede a devolución das citadas garantías ó cumprirse satisfactoriamente o obxecto do respectivo contrato. Considerando que o artigo 90.2, da Lei 30/2007, de 30 de outubro, de Contratos do Sector Público, establece que, unha vez aprobada a liquidación do contrato e transcorrido o prazo de garantía, se non resultaren responsabilidades devolverase a garantía constituída ou cancelarase o aval ou o seguro de caución. En base ós informes favorables que constan no expediente e de conformidade co establecido no artigo 90.2, da Lei 30/2007, de 30 de outubro de Contratos do Sector Público, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade a devolución das seguintes garantías: • A garantía definitiva constituída en valores, mediante aval de Banco Popular, por importe de oitocentos nove euros con setenta céntimos (809,70 €), para responder do contrato relativo ó: Aluguer dun rolo vibrador de 10 TM.- Lote 4, que foi depositada na Tesourería Provincial o 24/03/2010, segundo mandamento de ingreso con número de operación 201000025445, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. • A garantía definitiva constituída en valores, mediante aval de Banco Popular, por importe de cincocentos trinta e nove euros con oitenta céntimos (539,80 €), para responder do contrato relativo ó: Aluguer dun rolo vibrador de 10 TM.- Lote 4 (1ª Ampliación), que foi depositada na Tesourería Provincial o 16/09/2010, segundo mandamento de ingreso con número de operación 201000079259, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. • A garantía definitiva constituída en valores, mediante aval de Banco Popular, por importe de douscentos dous euros con corenta e tres céntimos (202,43 €), para responder do contrato relativo ó: Aluguer dun rolo vibrador de 10 TM.- Lote 4 (2ª Ampliación), que foi depositada na Tesourería Provincial o 17/12/2010, segundo mandamento de ingreso con número de operación 201000111899, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. • A garantía definitiva constituída en valores, mediante aval de Banco Popular, por importe de mil noventa e nove euros con sesenta céntimos (1.099,60 €), para responder do contrato relativo ó: Aluguer de retro-pala 4x4 de 70 CV.- Lote 8, que foi depositada na Tesourería Provincial o 24/03/2010, segundo mandamento de ingreso con número de operación 201000025445, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. • A garantía definitiva constituída en valores, mediante aval de Banco Popular, por importe de novecentos vinte e sete euros con setenta e nove céntimos (927,79€), para responder do contrato relativo ó: Aluguer de retro-pala 4x4 de 70 CV.- Lote 8 (1ª Ampliación), que foi depositada na Tesourería Provincial o 16/09/2010, segundo mandamento de ingreso con número de operación 201000079260, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. • A garantía definitiva constituída en valores, mediante aval de Banco Popular, por importe de novecentos vinte e sete euros con setenta e nove céntimos (927,79€), para responder do contrato relativo ó: Aluguer de retro-pala 4x4 de 70 CV.- Lote 8 (2ª Ampliación), que foi depositada na Tesourería Provincial o 17/12/2010, segundo mandamento de ingreso con número de operación 201000111901, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. • A garantía definitiva constituída en valores, mediante aval de Banco Popular, por importe de mil cento dez euros con corenta e cinco céntimos (1.110,45 €), para responder do contrato relativo ó: Aluguer de camión 2x1/2x2 PMA 18/20 TM.- Lote 32, que foi depositada na Tesourería Provincial o 24/03/2010, segundo mandamento de ingreso con número de operación 201000025454, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. • A garantía definitiva constituída en valores, mediante aval de Banco Popular, por importe de oitocentos sesenta e seis euros con dez céntimos (866,10 €), para responder do contrato relativo ó: Aluguer de camión 2x1/2x2 PMA 18/20 TM.- Lote 32 (1ª Ampliación), que foi depositada na Tesourería Provincial o 17/12/2010, segundo mandamento de ingreso con número de operación 201000079261, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. • A garantía definitiva constituída en valores, mediante aval de Banco Popular, por importe de novecentos vinte e sete euros con setenta e nove céntimos (927,79€), para responder do contrato relativo ó: Aluguer de camión 2x1/2x2 PMA 18/20 TM.- Lote 32 (2ª Ampliación), que foi depositada na Tesourería Provincial o 17/12/2010, segundo mandamento de ingreso con número de operación 201000111897, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. • A garantía definitiva constituída en valores, mediante aval de Banco Popular, por importe de oitocentos corenta e nove euros con cincuenta céntimos (849,50 €), para responder do contrato relativo ó: Aluguer de cisterna asfáltica de 8 TM.- Lote 38, que foi depositada na Tesourería Provincial o 24/03/2010, segundo mandamento de ingreso con número de operación 201000025461, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. • A garantía definitiva constituída en valores, mediante aval de Banco Popular, por importe de setecentos oitenta e un euros con cincuenta e catro céntimos (781,54€), para responder do contrato relativo ó: Aluguer de cisterna asfáltica de 8 TM.- Lote 38 (1ª Ampliación), que foi depositada na Tesourería Provincial o 16/09/2010, segundo mandamento de ingreso con número de operación 201000079263, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. • A garantía definitiva constituída en valores, mediante aval de Banco Popular, por importe de catrocentos vinte e catro euros con setenta e cinco céntimos (424,75€), para responder do contrato relativo ó: Aluguer de cisterna asfáltica de 8 TM.- Lote 38 (2ª Ampliación), que foi depositada na Tesourería Provincial o 17/12/2010, segundo mandamento de ingreso con número de operación 201000111900, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. 5.- Devolución de garantías definitivas ó empresario Modesto Abal Varela O empresario Modesto Abal Varela (CIF 35.416.586- J), mediante escrito presentado perante esta Deputación solicitou a devolución das fianzas constituídas para responder dunha serie de lotes correspondentes ó “Aluguer de maquinaria e vehículos de transporte do ano 2010” dos que resultou adxudicatario. Resultando que nos expedientes tramitados ó efecto figuran informes emitidos polo Xefe do Parque de Maquinaria e pola Intervención desta Deputación nos cales se establece que procede a devolución das citadas garantías ó cumprirse satisfactoriamente o obxecto do respectivo contrato. Considerando que o artigo 90.2, da Lei 30/2007, de 30 de outubro, de Contratos do Sector Público, establece que, unha vez aprobada a liquidación do contrato e transcorrido o prazo de garantía, se non resultaren responsabilidades devolverase a garantía constituída ou cancelarase o aval ou o seguro de caución. En base ós informes favorables que constan no expediente e de conformidade co establecido no artigo 90.2, da Lei 30/2007, de 30 de outubro de Contratos do Sector Público, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade a devolución das seguintes garantías: • A garantía definitiva constituída en metálico, por importe de setecentos oitenta euros (780,00 €), para responder do contrato relativo ó: Aluguer dun rolo vibrador de 10 TM.- Lote 6, que foi depositada na Tesourería Provincial o 16/03/2010, segundo mandamento de ingreso con número de operación 201000022929. • A garantía definitiva constituída en metálico, por importe de trescentos doce euros (312,00 €), para responder do contrato relativo ó: Aluguer dun rolo vibrador de 10 TM.- Lote 6 (2ª Ampliación), que foi depositada na Tesourería Provincial o 17/12/2010, segundo mandamento de ingreso con número de operación 201000111902. 6.- Devolución de garantías definitivas á empresa Excavaciones Mosteiro, S.L. A empresa Excavaciones Mosteiro, S.L. (CIF B- 36.123.800), mediante escrito presentado perante esta Deputación solicitou a devolución das fianzas constituídas para responder dunha serie de lotes correspondentes ó “Aluguer de maquinaria e vehículos de transporte do ano 2010” dos que resultou adxudicatario. Resultando que nos expedientes tramitados ó efecto figuran informes emitidos polo Xefe do Parque de Maquinaria e pola Intervención desta Deputación nos cales se establece que procede a devolución das citadas garantías ó cumprirse satisfactoriamente o obxecto do respectivo contrato. Considerando que o artigo 90.2, da Lei 30/2007, de 30 de outubro, de Contratos do Sector Público, establece que, unha vez aprobada a liquidación do contrato e transcorrido o prazo de garantía, se non resultaren responsabilidades devolverase a garantía constituída ou cancelarase o aval ou o seguro de caución. En base ós informes favorables que constan no expediente e de conformidade co establecido no artigo 90.2, da Lei 30/2007, de 30 de outubro de Contratos do Sector Público, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade a devolución das seguintes garantías: • A garantía definitiva constituída en metálico, por importe de mil doce euros (1.012,00 €), para responder do contrato relativo ó: Aluguer dunha retro-pa 4x4 de 70 CV.- Lote 9, que foi depositada na Tesourería Provincial o 29/03/2010, segundo mandamento de ingreso con número de operación 201000026749. • A garantía definitiva constituída en metálico, por importe de trescentos trinta e cinco euros con vinte e tres céntimos (335,23 €), para responder do contrato relativo ó: Aluguer dunha retro-pa 4x4 de 70 CV.- Lote 9 (1ª Ampliación), que foi depositada na Tesourería Provincial o 23/09/2010, segundo mandamento de ingreso con número de operación 201000081576. • A garantía definitiva constituída en metálico, por importe de catrocentos cincuenta e cinco euros con corenta céntimos (455,40 €), para responder do contrato relativo ó: Aluguer dunha retro-pa 4x4 de 70 CV.- Lote 9 (2ª Ampliación), que foi depositada na Tesourería Provincial o 30/12/2010, segundo mandamento de ingreso con número de operación 201000116929. 7.- Devolución de garantías definitivas á empresa Moreira Gómez, S.L. A empresa Moreira Gómez, S.L. (CIF B- 36.267.649), mediante escrito presentado perante esta Deputación solicitou a devolución das fianzas constituídas para responder dunha serie de lotes correspondentes ó “Aluguer de maquinaria e vehículos de transporte do ano 2010” dos que resultou adxudicatario. Resultando que nos expedientes tramitados ó efecto figuran informes emitidos polo Xefe do Parque de Maquinaria e pola Intervención desta Deputación nos cales se establece que procede a devolución das citadas garantías ó cumprirse satisfactoriamente o obxecto do respectivo contrato. Considerando que o artigo 90.2, da Lei 30/2007, de 30 de outubro, de Contratos do Sector Público, establece que, unha vez aprobada a liquidación do contrato e transcorrido o prazo de garantía, se non resultaren responsabilidades devolverase a garantía constituída ou cancelarase o aval ou o seguro de caución. En base ós informes favorables que constan no expediente e de conformidade co establecido no artigo 90.2, da Lei 30/2007, de 30 de outubro de Contratos do Sector Público, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade a devolución das seguintes garantías: • A garantía definitiva constituída en valores, mediante aval de Banco de Galicia, por importe de mil trinta e catro euros con corenta céntimos (1.034,40 €), para responder do contrato relativo ó: Aluguer dunha retro-pa 4x4 de 70 CV.- Lote 10, que foi depositada na Tesourería Provincial o 24/03/2010, segundo mandamento de ingreso con número de operación 201000025491, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. • A garantía definitiva constituída en valores, mediante aval de Banco de Galicia, por importe de oitocentos oitenta e tres euros con sesenta céntimos (883,60 €), para responder do contrato relativo ó: Aluguer de tractor desbrozadora hidráulica de 110 CV. e brazo de 5 TM.- Lote 21, que foi depositada na Tesourería Provincial o 24/03/2010, segundo mandamento de ingreso con número de operación 201000025485, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. 8.- Devolución de garantías definitivas ó empresario Eulogio Puceiro Rodiño O empresario Eulogio Puceiro Rodiño (CIF 76.868.427- N), mediante escrito presentado perante esta Deputación solicitou a devolución das fianzas constituídas para responder dunha serie de lotes correspondentes ó “Aluguer de maquinaria e vehículos de transporte do ano 2010” dos que resultou adxudicatario. Resultando que nos expedientes tramitados ó efecto figuran informes emitidos polo Xefe do Parque de Maquinaria e pola Intervención desta Deputación nos cales se establece que procede a devolución das citadas garantías ó cumprirse satisfactoriamente o obxecto do respectivo contrato. Considerando que o artigo 90.2, da Lei 30/2007, de 30 de outubro, de Contratos do Sector Público, establece que, unha vez aprobada a liquidación do contrato e transcorrido o prazo de garantía, se non resultaren responsabilidades devolverase a garantía constituída ou cancelarase o aval ou o seguro de caución. En base ós informes favorables que constan no expediente e de conformidade co establecido no artigo 90.2, da Lei 30/2007, de 30 de outubro de Contratos do Sector Público, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade a devolución das seguintes garantías: • A garantía definitiva constituída en valores, mediante aval de Caixanova, por importe de mil vinte euros (1.020,00 €), para responder do contrato relativo ó: Aluguer dunha retro-pa 4x4 de 70 CV.- Lote 11, que foi depositada na Tesourería Provincial o 23/03/2010, segundo mandamento de ingreso con número de operación 201000024741, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. • A garantía definitiva constituída en valores, mediante aval de Caixanova, por importe de douscentos cincuenta e cinco euros (255,00 €), para responder do contrato relativo ó: Aluguer dunha retro-pa 4x4 de 70 CV.- Lote 11 (1ª Ampliación), que foi depositada na Tesourería Provincial o 28/09/2010, segundo mandamento de ingreso con número de operación 201000083865, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. • A garantía definitiva constituída en valores, mediante aval de Novacaixagalicia, por importe de cento vinte e sete euros con cincuenta céntimos (127,50 €), para responder do contrato relativo ó: Aluguer dunha retro-pa 4x4 de 70 CV.- Lote 11 (2ª Ampliación), que foi depositada na Tesourería Provincial o 21/12/2010, segundo mandamento de ingreso con número de operación 201000113191, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. 9.- Devolución de garantías definitivas ó empresario Alfonso Mouriño Ameal O empresario Alfonso Mouriño Ameal (CIF 35.424.927-M), mediante escrito presentado perante esta Deputación solicitou a devolución das fianzas constituídas para responder dunha serie de lotes correspondentes ó “Aluguer de maquinaria e vehículos de transporte do ano 2009” dos que resultou adxudicatario. Resultando que nos expedientes tramitados ó efecto figuran informes emitidos polo Xefe do Parque de Maquinaria e pola Intervención desta Deputación nos cales se establece que procede a devolución das citadas garantías ó cumprirse satisfactoriamente o obxecto do respectivo contrato. Considerando que o artigo 90.2, da Lei 30/2007, de 30 de outubro, de Contratos do Sector Público, establece que, unha vez aprobada a liquidación do contrato e transcorrido o prazo de garantía, se non resultaren responsabilidades devolverase a garantía constituída ou cancelarase o aval ou o seguro de caución. En base ós informes favorables que constan no expediente e de conformidade co establecido no artigo 90.2, da Lei 30/2007, de 30 de outubro de Contratos do Sector Público, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade a devolución das seguintes garantías: • A garantía definitiva constituída en valores, mediante aval de Caixanova, por importe de mil cento doce euros con dez céntimos (1.112,10 €), para responder do contrato relativo ó: Aluguer dunha retro-escavadora (1 m3 de cazo)- Lote 13, que foi depositada na Tesourería Provincial o 26/03/2010, segundo mandamento de ingreso con número de operación 201000026652, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. • A garantía definitiva constituída en valores, mediante aval de Caixanova, por importe de mil setenta e cinco euros con tres céntimos (1.075,03 €), para responder do contrato relativo ó: Aluguer dunha retro-escavadora (1 m3 de cazo)- Lote 13 (1ª Ampliación), que foi depositada na Tesourería Provincial o 04/10/2010, segundo mandamento de ingreso con número de operación 201000086361, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. • A garantía definitiva constituída en valores, mediante aval de NovaCaixaGalicia, por importe de cincocentos cincuenta e seis euros con cinco céntimos (556,05€), para responder do contrato relativo ó: Aluguer dunha retro-escavadora (1 m3 de cazo)- Lote 13 (1ª Ampliación), que foi depositada na Tesourería Provincial o 27/12/2010, segundo mandamento de ingreso con número de operación 201000115148, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. • A garantía definitiva constituída en valores, mediante aval de Caixanova, por importe de novecentos catro euros con noventa e un céntimos (904,91 €), para responder do contrato relativo ó: Aluguer dun camión 3x2/3x3 PMA 24/26 TM.- Lote 29, que foi depositada na Tesourería Provincial o 26/03/2010, segundo mandamento de ingreso con número de operación 201000026653, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. • A garantía definitiva constituída en valores, mediante aval de Caixanova, por importe de oitocentos cincuenta e dous euros con dous céntimos (852,02 €), para responder do contrato relativo ó: Aluguer dun camión 3x2/3x3 PMA 24/26 TM.- Lote 29 (1ª Ampliación), que foi depositada na Tesourería Provincial o 04/10/2010, segundo mandamento de ingreso con número de operación 201000086362, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. • A garantía definitiva constituída en valores, mediante aval de Novacaixagalicia, por importe de setecentos cincuenta e catro euros (754,00 €), para responder do contrato relativo ó: Aluguer dun camión 3x2/3x3 PMA 24/26 TM.- Lote 29 (2ª Ampliación), que foi depositada na Tesourería Provincial o 27/12/2010, segundo mandamento de ingreso con número de operación 201000115149, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. 10.- Devolución de garantías definitivas á empresa Obras, Transportes y Construcciones Fontefría, S.L. A empresa Obras, Transportes y Construcciones Fontefría, S.L. (CIF B- 36.371.227), mediante escrito presentado perante esta Deputación solicitou a devolución das fianzas constituídas para responder dunha serie de lotes correspondentes ó “Aluguer de maquinaria e vehículos de transporte do ano 2010” dos que resultou adxudicatario. Resultando que nos expedientes tramitados ó efecto figuran informes emitidos polo Xefe do Parque de Maquinaria e pola Intervención desta Deputación nos cales se establece que procede a devolución das citadas garantías ó cumprirse satisfactoriamente o obxecto do respectivo contrato. Considerando que o artigo 90.2, da Lei 30/2007, de 30 de outubro, de Contratos do Sector Público, establece que, unha vez aprobada a liquidación do contrato e transcorrido o prazo de garantía, se non resultaren responsabilidades devolverase a garantía constituída ou cancelarase o aval ou o seguro de caución. En base ós informes favorables que constan no expediente e de conformidade co establecido no artigo 90.2, da Lei 30/2007, de 30 de outubro de Contratos do Sector Público, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade a devolución das seguintes garantías: • A garantía definitiva constituída en valores, mediante aval de Caixanova, por importe de mil noventa e dous euros con sesenta e cinco céntimos (1.092,65 €), para responder do contrato relativo ó: Aluguer dunha retro-pa (Con martelo)- Lote 12, que foi depositada na Tesourería Provincial o 24/03/2010, segundo mandamento de ingreso con número de operación 201000025526, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. • A garantía definitiva constituída en valores, mediante aval de Caixanova, por importe de mil oito euros con sesenta céntimos (1.008,60 €), para responder do contrato relativo ó: Aluguer dunha retro-pa (Con martelo)- Lote 12 (1ª Ampliación), que foi depositada na Tesourería Provincial o 23/09/2010, segundo mandamento de ingreso con número de operación 201000081606, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. • A garantía definitiva constituída en valores, mediante aval de Caixanova, por importe de novecentos corenta e oito euros con vinte céntimos (948,20 €), para responder do contrato relativo ó: Aluguer dunha retro-escavadora (Con martelo) de 150 CV.- Lote 14, que foi depositada na Tesourería Provincial o 24/03/2010, segundo mandamento de ingreso con número de operación 201000025527, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. • A garantía definitiva constituída en valores, mediante aval de Caixanova, por importe de mil catrocentos vinte e dous euros con trinta céntimos (1.422,30 €), para responder do contrato relativo ó: Aluguer dunha retro-escavadora (Con martelo) de 150 CV.- Lote 14 (1ª Ampliación), que foi depositada na Tesourería Provincial o 23/09/2010, segundo mandamento de ingreso con número de operación 201000081607, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. 11.- Devolución de garantías definitivas á empresa Ingeniería Forestal del Rural, S.L. A empresa Ingeniería Forestal del Rural, S.L. (CIF B- 36.575.967), mediante escrito presentado perante esta Deputación solicitou a devolución das fianzas constituídas para responder dunha serie de lotes correspondentes ó “Aluguer de maquinaria e vehículos de transporte do ano 2010” dos que resultou adxudicatario. Resultando que nos expedientes tramitados ó efecto figuran informes emitidos polo Xefe do Parque de Maquinaria e pola Intervención desta Deputación nos cales se establece que procede a devolución das citadas garantías ó cumprirse satisfactoriamente o obxecto do respectivo contrato. Considerando que o artigo 90.2, da Lei 30/2007, de 30 de outubro, de Contratos do Sector Público, establece que, unha vez aprobada a liquidación do contrato e transcorrido o prazo de garantía, se non resultaren responsabilidades devolverase a garantía constituída ou cancelarase o aval ou o seguro de caución. En base ós informes favorables que constan no expediente e de conformidade co establecido no artigo 90.2, da Lei 30/2007, de 30 de outubro de Contratos do Sector Público, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade a devolución das seguintes garantías: • A garantía definitiva constituída en metálico, por importe de novecentos euros (900,00 €), para responder do contrato relativo ó: Aluguer de tractor desbrozadora hidráulica de 110 CV. (Brazo de 5 m)- Lote 15, que foi depositada na Tesourería Provincial o 18/03/2010, segundo mandamento de ingreso con número de operación 201000024282. • A garantía definitiva constituída en metálico, por importe de mil trescentos cincuenta euros (1.350,00 €), para responder do contrato relativo ó: Aluguer de tractor desbrozadora hidráulica de 110 CV. (Brazo de 5 m)- Lote 15 (1ª Ampliación), que foi depositada na Tesourería Provincial o 27/09/2010, segundo mandamento de ingreso con número de operación 201000082505. • A garantía definitiva constituída en metálico, por importe de trescentos sesenta euros (360,00 €), para responder do contrato relativo ó: Aluguer de tractor desbrozadora hidráulica de 110 CV. (Brazo de 5 m)- Lote 15 (2ª Ampliación), que foi depositada na Tesourería Provincial o 21/12/2010, segundo mandamento de ingreso con número de operación 201000113013. • A garantía definitiva constituída en metálico, por importe de novecentos euros (900,00 €), para responder do contrato relativo ó: Aluguer de tractor desbrozadora hidráulica de 110 CV. (Brazo de 5 m)- Lote 18, que foi depositada na Tesourería Provincial o 18/03/2010, segundo mandamento de ingreso con número de operación 201000024283. • A garantía definitiva constituída en metálico, por importe de novecentos euros (900,00 €), para responder do contrato relativo ó: Aluguer de tractor desbrozadora hidráulica de 110 CV. (Brazo de 5 m)- Lote 18 (1ª Ampliación), que foi depositada na Tesourería Provincial o 27/09/2010, segundo mandamento de ingreso con número de operación 201000082506. • A garantía definitiva constituída en metálico, por importe de mil douscentos sesenta euros (1.260,00 €), para responder do contrato relativo ó: Aluguer de tractor desbrozadora hidráulica de 110 CV. (Brazo de 5 m)- Lote 18 (2ª Ampliación), que foi depositada na Tesourería Provincial o 21/12/2010, segundo mandamento de ingreso con número de operación 201000113014. 12.- Devolución de garantías definitivas á empresa Desbroces Deza, S.L. A empresa Desbroces Deza, S.L. (CIF B- 36.282.010), mediante escrito presentado perante esta Deputación solicitou a devolución das fianzas constituídas para responder dunha serie de lotes correspondentes ó “Aluguer de maquinaria e vehículos de transporte do ano 2010” dos que resultou adxudicatario. Resultando que nos expedientes tramitados ó efecto figuran informes emitidos polo Xefe do Parque de Maquinaria e pola Intervención desta Deputación nos cales se establece que procede a devolución das citadas garantías ó cumprirse satisfactoriamente o obxecto do respectivo contrato. Considerando que o artigo 90.2, da Lei 30/2007, de 30 de outubro, de Contratos do Sector Público, establece que, unha vez aprobada a liquidación do contrato e transcorrido o prazo de garantía, se non resultaren responsabilidades devolverase a garantía constituída ou cancelarase o aval ou o seguro de caución. En base ós informes favorables que constan no expediente e de conformidade co establecido no artigo 90.2, da Lei 30/2007, de 30 de outubro de Contratos do Sector Público, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade a devolución da seguinte garantía: • A garantía definitiva constituída en metálico, por importe de oitocentos euros (800,00 €), para responder do contrato relativo ó: Aluguer de tractor desbrozadora hidráulica de 110 CV. (Brazo de 5 m)- Lote 16, que foi depositada na Tesourería Provincial o 26/03/2010, segundo mandamento de ingreso con número de operación 201000026694. 13.- Devolución de garantías definitivas á empresa Penouriño, S.L. A empresa Penouriño, S.L. (CIF B- 15.739.626), mediante escrito presentado perante esta Deputación solicitou a devolución das fianzas constituídas para responder dunha serie de lotes correspondentes ó “Aluguer de maquinaria e vehículos de transporte do ano 2010” dos que resultou adxudicatario. Resultando que nos expedientes tramitados ó efecto figuran informes emitidos polo Xefe do Parque de Maquinaria e pola Intervención desta Deputación nos cales se establece que procede a devolución das citadas garantías ó cumprirse satisfactoriamente o obxecto do respectivo contrato. Considerando que o artigo 90.2, da Lei 30/2007, de 30 de outubro, de Contratos do Sector Público, establece que, unha vez aprobada a liquidación do contrato e transcorrido o prazo de garantía, se non resultaren responsabilidades devolverase a garantía constituída ou cancelarase o aval ou o seguro de caución. En base ós informes favorables que constan no expediente e de conformidade co establecido no artigo 90.2, da Lei 30/2007, de 30 de outubro de Contratos do Sector Público, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade a devolución das seguintes garantías: • A garantía definitiva constituída en valores, mediante aval de Caixa Galicia, por importe de oitocentos noventa e cinco euros (895,00 €), para responder do contrato relativo ó: Aluguer de tractor desbrozadora hidráulica de 110 CV. (Brazo de 5 m)- Lote 19, que foi depositada na Tesourería Provincial o 18/03/2010, segundo mandamento de ingreso con número de operación 201000024182, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. • A garantía definitiva constituída en valores, mediante aval de Caixa Galicia, por importe de dous mil seiscentos oitenta e cinco euros (2.685,00 €), para responder do contrato relativo ó: Aluguer de tractor desbrozadora hidráulica de 110 CV. (Brazo de 5 m)- Lote 19 (1ª Ampliación), que foi depositada na Tesourería Provincial o 16/09/2010, segundo mandamento de ingreso con número de operación 201000079440, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. • A garantía definitiva constituída en valores, mediante aval de Caixa Galicia, por importe de oitocentos noventa e cinco euros (895,00 €), para responder do contrato relativo ó: Aluguer de tractor desbrozadora hidráulica de 110 CV. (Brazo de 5 m)- Lote 20, que foi depositada na Tesourería Provincial o 18/03/2010, segundo mandamento de ingreso con número de operación 201000024183, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. • A garantía definitiva constituída en valores, mediante aval de Caixa Galicia, por importe de tres mil cento trinta e dous euros con cincuenta céntimos (3.132,50€), para responder do contrato relativo ó: Aluguer de tractor desbrozadora hidráulica de 110 CV. (Brazo de 5 m)- Lote 20 (1ª Ampliación), que foi depositada na Tesourería Provincial o 16/09/2010, segundo mandamento de ingreso con número de operación 201000079442, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. 14.- Devolución de garantías definitivas á empresa Fertaf, obras y servicios, S.L. A empresa Fertaf, obras y servicios, S.L. (CIF B- 36.468.239), mediante escrito presentado perante esta Deputación solicitou a devolución das fianzas constituídas para responder dunha serie de lotes correspondentes ó “Aluguer de maquinaria e vehículos de transporte do ano 2010” dos que resultou adxudicatario. Resultando que nos expedientes tramitados ó efecto figuran informes emitidos polo Xefe do Parque de Maquinaria e pola Intervención desta Deputación nos cales se establece que procede a devolución das citadas garantías ó cumprirse satisfactoriamente o obxecto do respectivo contrato. Considerando que o artigo 90.2, da Lei 30/2007, de 30 de outubro, de Contratos do Sector Público, establece que, unha vez aprobada a liquidación do contrato e transcorrido o prazo de garantía, se non resultaren responsabilidades devolverase a garantía constituída ou cancelarase o aval ou o seguro de caución. En base ós informes favorables que constan no expediente e de conformidade co establecido no artigo 90.2, da Lei 30/2007, de 30 de outubro de Contratos do Sector Público, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade a devolución das seguintes garantías: • A garantía definitiva constituída en valores, mediante aval de Caixa Galicia, por importe de dezaoito mil cincocentos euros (18.500,00 €), para responder do contrato relativo ó: Aluguer de tractor desbrozadora hidráulica de 110 CV. (Brazo de 5 m)- Lote 22, que foi depositada na Tesourería Provincial o 07/04/2010, segundo mandamento de ingreso con número de operación 201000028335, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. • A garantía definitiva constituída en valores, mediante aval de Caixa Galicia, por importe de dezaoito mil cincocentos euros (18.500,00 €), para responder do contrato relativo ó: Aluguer de tractor desbrozadora hidráulica de 110 CV. (Brazo de 5 m)- Lote 23, que foi depositada na Tesourería Provincial o 07/04/2010, segundo mandamento de ingreso con número de operación 201000028338, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. • A garantía definitiva constituída en valores, mediante aval de Caixa Galicia, por importe de cincocentos cincuenta e cinco euros (555,00 €), para responder do contrato relativo ó: Aluguer de tractor desbrozadora hidráulica de 110 CV. (Brazo de 5 m)- Lote 23 (1ª Ampliación), que foi depositada na Tesourería Provincial o 17/12/2010, segundo mandamento de ingreso con número de operación 201000111851, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. 15.- Devolución de garantías definitivas á empresa Emdesfor 2002, S.L. A empresa Emdesfor 2002, S.L. (CIF B- 36.040.218), mediante escrito presentado perante esta Deputación solicitou a devolución das fianzas constituídas para responder dunha serie de lotes correspondentes ó “Aluguer de maquinaria e vehículos de transporte do ano 2010” dos que resultou adxudicatario. Resultando que nos expedientes tramitados ó efecto figuran informes emitidos polo Xefe do Parque de Maquinaria e pola Intervención desta Deputación nos cales se establece que procede a devolución das citadas garantías ó cumprirse satisfactoriamente o obxecto do respectivo contrato. Considerando que o artigo 90.2, da Lei 30/2007, de 30 de outubro, de Contratos do Sector Público, establece que, unha vez aprobada a liquidación do contrato e transcorrido o prazo de garantía, se non resultaren responsabilidades devolverase a garantía constituída ou cancelarase o aval ou o seguro de caución. En base ós informes favorables que constan no expediente e de conformidade co establecido no artigo 90.2, da Lei 30/2007, de 30 de outubro de Contratos do Sector Público, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade a devolución das seguintes garantías: • A garantía definitiva constituída en valores, mediante aval de Caja Madrid, por importe de novecentos vinte e cinco euros (925,00 €), para responder do contrato relativo ó: Aluguer dun tractor desbrozadora hidráulica de 130 CV. (Brazo de 5 m.)- Lote 24, que foi depositada na Tesourería Provincial o 23/03/2010, segundo mandamento de ingreso con número de operación 201000024719, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. • A garantía definitiva constituída en valores, mediante aval de Caja Madrid, por importe de novecentos vinte e cinco euros (925,00 €), para responder do contrato relativo ó: Aluguer dun tractor desbrozadora hidráulica de 130 CV. (Brazo de 5 m.)- Lote 24 (1ª Ampliación), que foi depositada na Tesourería Provincial o 21/09/2010, segundo mandamento de ingreso con número de operación 201000080881, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. • A garantía definitiva constituída en valores, mediante aval de Caja Madrid, por importe de novecentos vinte e cinco euros (925,00 €), para responder do contrato relativo ó: Aluguer dun tractor desbrozadora hidráulica de 130 CV. (Brazo de 5 m.)- Lote 24 (2ª Ampliación), que foi depositada na Tesourería Provincial o 22/12/2010, segundo mandamento de ingreso con número de operación 201000113892, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. 16.- Devolución de garantías definitivas á empresa Áridos de Curro, S.L. A empresa Áridos de Curro, S.L. (CIF B- 36.010.205), mediante escrito presentado perante esta Deputación solicitou a devolución das fianzas constituídas para responder dunha serie de lotes correspondentes ó “Aluguer de maquinaria e vehículos de transporte do ano 2010” dos que resultou adxudicatario. Resultando que nos expedientes tramitados ó efecto figuran informes emitidos polo Xefe do Parque de Maquinaria e pola Intervención desta Deputación nos cales se establece que procede a devolución das citadas garantías ó cumprirse satisfactoriamente o obxecto do respectivo contrato. Considerando que o artigo 90.2, da Lei 30/2007, de 30 de outubro, de Contratos do Sector Público, establece que, unha vez aprobada a liquidación do contrato e transcorrido o prazo de garantía, se non resultaren responsabilidades devolverase a garantía constituída ou cancelarase o aval ou o seguro de caución. En base ós informes favorables que constan no expediente e de conformidade co establecido no artigo 90.2, da Lei 30/2007, de 30 de outubro de Contratos do Sector Público, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade a devolución das seguintes garantías: • A garantía definitiva constituída en valores, mediante aval de Caixanova, por importe de mil douscentos seis euros con oitenta céntimos (1.206,80 €), para responder do contrato relativo ó: Aluguer dunha retro-pala de rodas (2 m3 de cazo) de 130 CV.- Lote 25, que foi depositada na Tesourería Provincial o 26/03/2010, segundo mandamento de ingreso con número de operación 201000026655, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. • A garantía definitiva constituída en valores, mediante aval de Caixanova, por importe de mil douscentos seis euros con oitenta céntimos (1.206,80 €), para responder do contrato relativo ó: Aluguer dunha pala de rodas (2 m3 de cazo) de 130 CV.- Lote 25 (1ª Ampliación), que foi depositada na Tesourería Provincial o 20/09/2010, segundo mandamento de ingreso con número de operación 201000080407, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. • A garantía definitiva constituída en valores, mediante aval de Caixanova, por importe de mil trinta e catro euros con corenta céntimos (1.034,40 €), para responder do contrato relativo ó: Aluguer dunha pala de rodas (2 m3 de cazo) de 130 CV.- Lote 25 (2ª Ampliación), que foi depositada na Tesourería Provincial o 23/12/2010, segundo mandamento de ingreso con número de operación 201000114605, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. • A garantía definitiva constituída en valores, mediante aval de Caixanova, por importe de novecentos cinco euros con dez céntimos (905,10 €), para responder do contrato relativo ó: Aluguer dun camión 3x2/3x3 PMA 24/26 TM.- Lote 27, que foi depositada na Tesourería Provincial o 26/03/2010, segundo mandamento de ingreso con número de operación 201000026656, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. • A garantía definitiva constituída en valores, mediante aval de Caixanova, por importe de mil catrocentos trinta e tres euros con oito céntimos (1.433,08 €), para responder do contrato relativo ó: Aluguer dun camión 3x2/3x3 PMA 24/26 TM.- Lote 27 (1ª Ampliación), que foi depositada na Tesourería Provincial o 20/09/2010, segundo mandamento de ingreso con número de operación 201000080408, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. • A garantía definitiva constituída en valores, mediante aval de Caixanova, por importe de tres mil dezasete euros (3.017,00 €), para responder do contrato relativo ó: Aluguer dun camión 3x2/3x3 PMA 24/26 TM.- Lote 27 (2ª Ampliación), que foi depositada na Tesourería Provincial o 23/12/2010, segundo mandamento de ingreso con número de operación 201000114604, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. • A garantía definitiva constituída en valores, mediante aval de Caixanova, por importe de novecentos noventa e cinco euros con catro céntimos (995,04 €), para responder do contrato relativo ó: Aluguer dun camión 2x1/2x2 PMA 18/20 TM.- Lote 35, que foi depositada na Tesourería Provincial o 26/03/2010, segundo mandamento de ingreso con número de operación 201000026675, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. • A garantía definitiva constituída en valores, mediante aval de Caixanova, por importe de novecentos noventa e cinco euros con corenta céntimos (995,40 €), para responder do contrato relativo ó: Aluguer dun camión 2x1/2x2 PMA 18/20 TM.- Lote 33 (1ª Ampliación), que foi depositada na Tesourería Provincial o 20/09/2010, segundo mandamento de ingreso con número de operación 201000080409, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. • A garantía definitiva constituída en valores, mediante aval de Caixanova, por importe de dous mil oitocentos corenta e catro euros (2.844,00 €), para responder do contrato relativo ó: Aluguer dun camión 2x1/2x2 PMA 18/20 TM.- Lote 33 (2ª Ampliación), que foi depositada na Tesourería Provincial o 23/12/2010, segundo mandamento de ingreso con número de operación 201000114603, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. 17.- Devolución de garantías definitivas á empresa Pafotrans, S.L. A empresa Pafotrans, S.L. (CIF B- 36.333.839), mediante escrito presentado perante esta Deputación solicitou a devolución das fianzas constituídas para responder dunha serie de lotes correspondentes ó “Aluguer de maquinaria e vehículos de transporte do ano 2009” dos que resultou adxudicatario. Resultando que nos expedientes tramitados ó efecto figuran informes emitidos polo Xefe do Parque de Maquinaria e pola Intervención desta Deputación nos cales se establece que procede a devolución das citadas garantías ó cumprirse satisfactoriamente o obxecto do respectivo contrato. Considerando que o artigo 90.2, da Lei 30/2007, de 30 de outubro, de Contratos do Sector Público, establece que, unha vez aprobada a liquidación do contrato e transcorrido o prazo de garantía, se non resultaren responsabilidades devolverase a garantía constituída ou cancelarase o aval ou o seguro de caución. En base ós informes favorables que constan no expediente e de conformidade co establecido no artigo 90.2, da Lei 30/2007, de 30 de outubro de Contratos do Sector Público, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade a devolución das seguintes garantías: • A garantía definitiva constituída en metálico, por importe de novecentos catro euros con oitenta céntimos (904,80 €), para responder do contrato relativo ó: Aluguer de camión 3x2/3x3 PMA 24/26 TM.- Lote 28, que foi depositada na Tesourería Provincial o 17/03/2010, segundo mandamento de ingreso con número de operación 201000023107. • A garantía definitiva constituída en metálico, por importe de novecentos setenta e nove euros con trinta céntimos (979,30 €), para responder do contrato relativo ó: Aluguer de camión 2x1/2x2 PMA 18/20 TM.- Lote 37, que foi depositada na Tesourería Provincial o 17/03/2010, segundo mandamento de ingreso con número de operación 201000023108. 18.- Devolución de garantías definitivas á empresa Pedreira Batán, S.L. A empresa Pedreira Batán, S.L. (CIF B- 36.439.644), mediante escrito presentado perante esta Deputación solicitou a devolución das fianzas constituídas para responder dunha serie de lotes correspondentes ó “Aluguer de maquinaria e vehículos de transporte do ano 2010” dos que resultou adxudicatario. Resultando que nos expedientes tramitados ó efecto figuran informes emitidos polo Xefe do Parque de Maquinaria e pola Intervención desta Deputación nos cales se establece que procede a devolución das citadas garantías ó cumprirse satisfactoriamente o obxecto do respectivo contrato. Considerando que o artigo 90.2, da Lei 30/2007, de 30 de outubro, de Contratos do Sector Público, establece que, unha vez aprobada a liquidación do contrato e transcorrido o prazo de garantía, se non resultaren responsabilidades devolverase a garantía constituída ou cancelarase o aval ou o seguro de caución. En base ós informes favorables que constan no expediente e de conformidade co establecido no artigo 90.2, da Lei 30/2007, de 30 de outubro de Contratos do Sector Público, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade a devolución das seguintes garantías: • A garantía definitiva constituída en valores, mediante aval de Caixanova, por importe de novecentos quince euros (915,00 €), para responder do contrato relativo ó: Aluguer de camión 3x2/3x3 PMA 24/26 TM.- Lote 30, que foi depositada na Tesourería Provincial o 24/03/2010, segundo mandamento de ingreso con número de operación 201000025402, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. • A garantía definitiva constituída en valores, mediante aval de Caixanova, por importe de novecentos quince euros (915,00 €), para responder do contrato relativo ó: Aluguer de camión 3x2/3x3 PMA 24/26 TM.- Lote 30 (1ª Ampliación), que foi depositada na Tesourería Provincial o 14/09/2010, segundo mandamento de ingreso con número de operación 201000078210, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. • A garantía definitiva constituída en valores, mediante aval de Caixanova, por importe de novecentos quince euros (915,00 €), para responder do contrato relativo ó: Aluguer de camión 3x2/3x3 PMA 24/26 TM.- Lote 31, que foi depositada na Tesourería Provincial o 24/03/2010, segundo mandamento de ingreso con número de operación 201000025405, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. • A garantía definitiva constituída en valores, mediante aval de Caixanova, por importe de setecentos sesenta e dous euros con cincuenta céntimos (762,50 €), para responder do contrato relativo ó: Aluguer de camión 3x2/3x3 PMA 24/26 TM.- Lote 31 (1ª Ampliación), que foi depositada na Tesourería Provincial o 14/09/2010, segundo mandamento de ingreso con número de operación 201000078209, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. • A garantía definitiva constituída en valores, mediante aval de Caixanova, por importe de cento cincuenta e dous euros con cincuenta céntimos (152,50 €), para responder do contrato relativo ó: Aluguer de camión 3x2/3x3 PMA 24/26 TM.- Lote 31 (2ª Ampliación), que foi depositada na Tesourería Provincial o 17/12/2010, segundo mandamento de ingreso con número de operación 201000111873, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. 19.- Devolución de garantías definitivas á empresa Transportes Ramón Abal Abal,S.L. A empresa Transportes Ramón Abal Abal, S.L. (CIF 35.253.197- Q), mediante escrito presentado perante esta Deputación solicitou a devolución das fianzas constituídas para responder dunha serie de lotes correspondentes ó “Aluguer de maquinaria e vehículos de transporte do ano 2010” dos que resultou adxudicatario. Resultando que nos expedientes tramitados ó efecto figuran informes emitidos polo Xefe do Parque de Maquinaria e pola Intervención desta Deputación nos cales se establece que procede a devolución das citadas garantías ó cumprirse satisfactoriamente o obxecto do respectivo contrato. Considerando que o artigo 90.2, da Lei 30/2007, de 30 de outubro, de Contratos do Sector Público, establece que, unha vez aprobada a liquidación do contrato e transcorrido o prazo de garantía, se non resultaren responsabilidades devolverase a garantía constituída ou cancelarase o aval ou o seguro de caución. En base ós informes favorables que constan no expediente e de conformidade co establecido no artigo 90.2, da Lei 30/2007, de 30 de outubro de Contratos do Sector Público, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade a devolución das seguintes garantías: • A garantía definitiva constituída en valores, mediante aval de Caixanova, por importe de novecentos noventa e sete euros con cincuenta céntimos (997,50 €), para responder do contrato relativo ó: Aluguer de camión 2x1/2x2 PMA 18/20 TM.- Lote 33, que foi depositada na Tesourería Provincial o 22/03/2010, segundo mandamento de ingreso con número de operación 201000024340, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. • A garantía definitiva constituída en valores, mediante aval de Caixanova, por importe de novecentos noventa e sete euros con cincuenta céntimos (997,50 €), para responder do contrato relativo ó: Aluguer de camión 2x1/2x2 PMA 18/20 TM.- Lote 33 (1ª Ampliación), que foi depositada na Tesourería Provincial o 31/07/2009, segundo mandamento de ingreso con número de operación 200900064154, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. • A garantía definitiva constituída en valores, mediante aval de Caixanova, por importe de novecentos noventa e sete euros con cincuenta céntimos (997,50 €), para responder do contrato relativo ó: Aluguer de camión 2x1/2x2 PMA 18/20 TM.- Lote 34, que foi depositada na Tesourería Provincial o 22/03/2010, segundo mandamento de ingreso con número de operación 201000024341, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. • A garantía definitiva constituída en valores, mediante aval de Caixanova, por importe de novecentos noventa e sete euros con cincuenta céntimos (997,50 €), para responder do contrato relativo ó: Aluguer de camión 2x1/2x2 PMA 18/20 TM.- Lote 34 (1ª Ampliación), que foi depositada na Tesourería Provincial o 15/09/2010, segundo mandamento de ingreso con número de operación 201000078795, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. • A garantía definitiva constituída en valores, mediante aval de Caixanova, por importe de douscentos trece euros con setenta e cinco céntimos (213,75 €), para responder do contrato relativo ó: Aluguer de camión 2x1/2x2 PMA 18/20 TM.- Lote 34 (2ª Ampliación), que foi depositada na Tesourería Provincial o 17/12/2010, segundo mandamento de ingreso con número de operación 201000111894, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. • A garantía definitiva constituída en valores, mediante aval de Caixanova, por importe de novecentos sesenta e dous euros con cincuenta céntimos (962,50 €), para responder do contrato relativo ó: Aluguer de camión articulado PMA 36/40 TM.- Lote 44, que foi depositada na Tesourería Provincial o 22/03/2010, segundo mandamento de ingreso con número de operación 201000024342, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. • A garantía definitiva constituída en valores, mediante aval de Caixanova, por importe de novecentos sesenta e dous euros con cincuenta céntimos (962,50 €), para responder do contrato relativo ó: Aluguer de camión articulado PMA 36/40 TM.- Lote 44 (1ª Ampliación), que foi depositada na Tesourería Provincial o 15/09/2010, segundo mandamento de ingreso con número de operación 201000078796, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. 20.- Devolución de garantías definitivas ó empresario Julio Castro Carmuega O empresario Julio Castro Carmuega (CIF 35.254.201-P), mediante escrito presentado perante esta Deputación solicitou a devolución das fianzas constituídas para responder dunha serie de lotes correspondentes ó “Aluguer de maquinaria e vehículos de transporte do ano 2010” dos que resultou adxudicatario. Resultando que nos expedientes tramitados ó efecto figuran informes emitidos polo Xefe do Parque de Maquinaria e pola Intervención desta Deputación nos cales se establece que procede a devolución das citadas garantías ó cumprirse satisfactoriamente o obxecto do respectivo contrato. Considerando que o artigo 90.2, da Lei 30/2007, de 30 de outubro, de Contratos do Sector Público, establece que, unha vez aprobada a liquidación do contrato e transcorrido o prazo de garantía, se non resultaren responsabilidades devolverase a garantía constituída ou cancelarase o aval ou o seguro de caución. En base ós informes favorables que constan no expediente e de conformidade co establecido no artigo 90.2, da Lei 30/2007, de 30 de outubro de Contratos do Sector Público, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade a devolución das seguintes garantías: • A garantía definitiva constituída en metálico, por importe de novecentos oitenta e oito euros con setenta e cinco céntimos (988,75 €), para responder do contrato relativo ó: Aluguer de camión 2x1/2x2 PMA 18/20 TM.- Lote 36, que foi depositada na Tesourería Provincial o 19/03/2010, segundo mandamento de ingreso con número de operación 201000024371. • A garantía definitiva constituída en metálico, por importe de cincocentos sesenta e cinco euros (565,00 €), para responder do contrato relativo ó: Aluguer de camión 2x1/2x2 PMA 18/20 TM.- Lote 36 (1ª Ampliación), que foi depositada na Tesourería Provincial o 20/09/2010, segundo mandamento de ingreso con número de operación 201000080853. • A garantía definitiva constituída en metálico, por importe de cento corenta e un euros con vinte e cinco céntimos (141,25 €), para responder do contrato relativo ó: Aluguer de camión 2x1/2x2 PMA 18/20 TM.- Lote 36 (2ª Ampliación), que foi depositada na Tesourería Provincial o 20/12/2010, segundo mandamento de ingreso con número de operación 201000113492. 21.- Devolución de garantías definitivas á empresa Balvalen, S.L. A empresa Balvalen, S.L. (CIF B- 36.265.924), mediante escrito presentado perante esta Deputación solicitou a devolución da fianza constituida para responder dun lote correspondente ó “Aluguer de maquinaria e vehículos de transporte do ano 2010” dos que resultou adxudicataria. Resultando que nos expedientes tramitados ó efecto figuran informes emitidos polo Xefe do Parque de Maquinaria e pola Intervención desta Deputación nos cales se establece que procede a devolución das citadas garantías ó cumprirse satisfactoriamente o obxecto do respectivo contrato. Considerando que o artigo 90.2, da Lei 30/2007, de 30 de outubro, de Contratos do Sector Público, establece que, unha vez aprobada a liquidación do contrato e transcorrido o prazo de garantía, se non resultaren responsabilidades devolverase a garantía constituída ou cancelarase o aval ou o seguro de caución. En base ós informes favorables que constan no expediente e de conformidade co establecido no artigo 90.2, da Lei 30/2007, de 30 de outubro de Contratos do Sector Público, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade a devolución das seguintes garantías: • A garantía definitiva constituída en metálico, por importe de novecentos sesenta e oito euros con setenta e cinco céntimos (968,75 €), para responder do contrato relativo ó: Aluguer de camión articulado PMA 36/40 TM.- Lote 40, que foi depositada na Tesourería Provincial o 29/03/2010, segundo mandamento de ingreso con número de operación 201000026774. 22.- Devolución de garantías definitivas á empresaria Montserrat Pazos Martínez A empresaria Montserrat Pazos Martínez (CIF 53.112.825- Y), mediante escrito presentado perante esta Deputación solicitou a devolución da fianzas constituida para responder dun lote correspondente ó “Aluguer de maquinaria e vehículos de transporte do ano 2010” do que resultou adxudicataria. Resultando que nos expedientes tramitados ó efecto figuran informes emitidos polo Xefe do Parque de Maquinaria e pola Intervención desta Deputación nos cales se establece que procede a devolución das citadas garantías ó cumprirse satisfactoriamente o obxecto do respectivo contrato. Considerando que o artigo 90.2, da Lei 30/2007, de 30 de outubro, de Contratos do Sector Público, establece que, unha vez aprobada a liquidación do contrato e transcorrido o prazo de garantía, se non resultaren responsabilidades devolverase a garantía constituída ou cancelarase o aval ou o seguro de caución. En base ós informes favorables que constan no expediente e de conformidade co establecido no artigo 90.2, da Lei 30/2007, de 30 de outubro de Contratos do Sector Público, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade a devolución das seguintes garantías: • A garantía definitiva constituída en metálico, por importe de novecentos cincuenta e seis euros con vinte e cinco céntimos (956,25 €), para responder do contrato relativo ó: Aluguer de camión articulado PMA 36/40 TM.- Lote 42, que foi depositada na Tesourería Provincial o 8/04/2010, segundo mandamento de ingreso con número de operación 201000028697. • A garantía definitiva constituída en metálico, por importe de novecentos cincuenta e seis euros con vinte e cinco céntimos (956,25 €), para responder do contrato relativo ó: Aluguer de camión articulado PMA 36/40 TM.- Lote 43, que foi depositada na Tesourería Provincial o 8/04/2010, segundo mandamento de ingreso con número de operación 201000028698. 23.- Devolución de garantías definitivas á empresa Canteras del Arenal, S.L. A empresa Canteras del Arenal, S.L. (CIF B- 36.006.716), mediante escrito presentado perante esta Deputación solicitou a devolución das fianzas constituídas para responder dunha serie de lotes correspondentes ó “Aluguer de maquinaria e vehículos de transporte do ano 2010” dos que resultou adxudicataria. Resultando que nos expedientes tramitados ó efecto figuran informes emitidos polo Xefe do Parque de Maquinaria e pola Intervención desta Deputación nos cales se establece que procede a devolución das citadas garantías ó cumprirse satisfactoriamente o obxecto do respectivo contrato. Considerando que o artigo 90.2, da Lei 30/2007, de 30 de outubro, de Contratos do Sector Público, establece que, unha vez aprobada a liquidación do contrato e transcorrido o prazo de garantía, se non resultaren responsabilidades devolverase a garantía constituída ou cancelarase o aval ou o seguro de caución. En base ós informes favorables que constan no expediente e de conformidade co establecido no artigo 90.2, da Lei 30/2007, de 30 de outubro de Contratos do Sector Público, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade a devolución das seguintes garantías: • A garantía definitiva constituída en valores, mediante aval de Caixanova, por importe de novecentos sesenta e sete euros con cincuenta céntimos (967,50 €), para responder do contrato relativo ó: Aluguer de camión articulado PMA 36/40 TM.- Lote 45, que foi depositada na Tesourería Provincial o 24/03/2010, segundo mandamento de ingreso con número de operación 201000025399, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. • A garantía definitiva constituída en valores, mediante aval de Caixanova, por importe de novecentos sesenta e sete euros con cincuenta céntimos (967,50 €), para responder do contrato relativo ó: Aluguer de camión articulado PMA 36/40 TM.- Lote 45 (1ª Ampliación), que foi depositada na Tesourería Provincial o 14/09/2010, segundo mandamento de ingreso con número de operación 201000078208, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. • A garantía definitiva constituída en valores, mediante aval de Novacaixagalicia, por importe de cincocentos oitenta euros con cincuenta céntimos (580,50 €), para responder do contrato relativo ó: Aluguer de camión articulado PMA 36/40 TM.- Lote 45 (2ª Ampliación), que foi depositada na Tesourería Provincial o 17/12/2010, segundo mandamento de ingreso con número de operación 201000111874, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. 24.- Devolución de garantías definitivas ó empresario Manuel Paz Güimil O empresario Manuel Paz Güimil (CIF 35.445.788- M), mediante escrito presentado perante esta Deputación solicitou a devolución das fianzas constituídas para responder dunha serie de lotes correspondentes ó “Aluguer de maquinaria e vehículos de transporte do ano 2010” dos que resultou adxudicataria. Resultando que nos expedientes tramitados ó efecto figuran informes emitidos polo Xefe do Parque de Maquinaria e pola Intervención desta Deputación nos cales se establece que procede a devolución das citadas garantías ó cumprirse satisfactoriamente o obxecto do respectivo contrato. Considerando que o artigo 90.2, da Lei 30/2007, de 30 de outubro, de Contratos do Sector Público, establece que, unha vez aprobada a liquidación do contrato e transcorrido o prazo de garantía, se non resultaren responsabilidades devolverase a garantía constituída ou cancelarase o aval ou o seguro de caución. En base ós informes favorables que constan no expediente e de conformidade co establecido no artigo 90.2, da Lei 30/2007, de 30 de outubro de Contratos do Sector Público, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade a devolución das seguintes garantías: • A garantía definitiva constituída en valores, mediante aval de Caixanova, por importe de novecentos sesenta e dous euros con cincuenta céntimos (962,50 €), para responder do contrato relativo ó: Aluguer de camión articulado PMA 36/40 TM.- Lote 46, que foi depositada na Tesourería Provincial o 31/03/2010, segundo mandamento de ingreso con número de operación 201000027681, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. • A garantía definitiva constituída en valores, mediante aval de Novacaixagalicia, por importe de douscentos oitenta e oito euros con setenta e cinco céntimos (288,75 €), para responder do contrato relativo ó: Aluguer de camión articulado PMA 36/40 TM.- Lote 46 (2ª Ampliación), que foi depositada na Tesourería Provincial o 17/12/2010, segundo mandamento de ingreso con número de operación 201000111866, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. 25.- Devolución de garantías definitivas á empresa Áridos y transportes M. Crisóstomo,S.L. A empresa Áridos y transportes M. Crisóstomo, S.L. (CIF B- 36.248.169), mediante escrito presentado perante esta Deputación solicitou a devolución das fianzas constituídas para responder dunha serie de lotes correspondentes ó “Aluguer de maquinaria e vehículos de transporte do ano 2010” dos que resultou adxudicataria. Resultando que nos expedientes tramitados ó efecto figuran informes emitidos polo Xefe do Parque de Maquinaria e pola Intervención desta Deputación nos cales se establece que procede a devolución das citadas garantías ó cumprirse satisfactoriamente o obxecto do respectivo contrato. Considerando que o artigo 90.2, da Lei 30/2007, de 30 de outubro, de Contratos do Sector Público, establece que, unha vez aprobada a liquidación do contrato e transcorrido o prazo de garantía, se non resultaren responsabilidades devolverase a garantía constituída ou cancelarase o aval ou o seguro de caución. En base ós informes favorables que constan no expediente e de conformidade co establecido no artigo 90.2, da Lei 30/2007, de 30 de outubro de Contratos do Sector Público, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade a devolución das seguintes garantías: • A garantía definitiva constituída en valores, mediante aval de Caixanova, por importe de novecentos sesenta e dous euros con cincuenta céntimos (962,50 €), para responder do contrato relativo ó: Aluguer de camión articulado PMA 36/40 TM.- Lote 47, que foi depositada na Tesourería Provincial o 26/03/2010, segundo mandamento de ingreso con número de operación 201000026692, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. 11.19507.- COMUNICACIÓNS Non houbo. FÓRA DA ORDE DO DÍA, e previa declaración de urxencia adoptáronse os seguintes acordos: 12.19508.- SOLICITUDE DE PRÓRROGA PARA XUSTIFICAR A SUBVENCIÓN CONCEDIDA Á AGRUPACIÓN DE VECIÑOS DO VERDUGO (TABOADELO), PARA REALIZAR O INVESTIMENTO ABASTECEMENTO AUGA POTABLE “O VERDUGO”, INCLUÍDA NO PAC/10 A Xunta de Goberno acorda por unanimidade conceder unha prórroga á Agrupación de veciños do Verdugo (Taboadelo), do concello de Ponte Caldelas, segundo a solicitude do seu representante Marcel Pierre Juin, con NIF núm. X-2065750-M, para xustificar o investimento incluído no Programa de Acción Comunitaria 2010 (PAC/10), co número 2010000435, denominado “Abastecemento auga potable O Verdugo”, subvencionada con dous mil euros (2.000,00€). En virtude do disposto no artigo 49 da Lei 30/1992, de 26 de decembro, do réxime xurídico das Administracións Públicas e do procedemento administrativo común, e das Bases reguladoras do Programa de Acción Comunitaria 2010 (PAC/10), publicadas no BOP núm. 229, de 29 de novembro de 2010, concédese, en atención ás causas excepcionais aducidas que imposibilitan a súa xustificación no prazo inicial, unha ampliación do prazo de xustificación ata o 30 de abril de 2012, con carácter improrrogable. Este acordo non será susceptible de recurso administrativo algún. 13.19509.- SOLICITUDE DE PRÓRROGA PARA XUSTIFICAR A SUBVENCIÓN CONCEDIDA Á ASOCIACIÓN DE VECIÑOS DE LOIS PARA REALIZAR O INVESTIMENTO “MELLORA DO PECHE DO CEMITERIO”, INCLUÍDA NO PAC/10 A Xunta de Goberno acorda por unanimidade conceder unha prórroga á Asociación de Veciños de Lois, con CIF núm. G36153278, do concello de Ribadumia, segundo a solicitude do seu representante con núm. de Rexistro de Entrada 33653 do 27/09/2011, para xustificar o investimento incluído no Programa de Acción Comunitaria 2010 (PAC/10), co número 2010001700, denominado “Mellora do peche do cemiterio”, subvencionada con cinco mil euros (5.000,00€). En virtude do disposto no artigo 49 da Lei 30/1992, de 26 de decembro, do réxime xurídico das Administracións Públicas e do procedemento administrativo común, e das Bases reguladoras do Programa de Acción Comunitaria 2010 (PAC/10), publicadas no BOP núm. 229, de 29 de novembro de 2010, concédese, en atención ás causas excepcionais aducidas que imposibilitan a súa xustificación no prazo inicial, unha ampliación do prazo de xustificación ata o 30 de abril de 2012, con carácter improrrogable. Este acordo non será susceptible de recurso administrativo algún. 14.19510.- ACTA DO XURADO DO “PREMIO ENTRECULTURAS 2011” 1.- A Xunta de Goberno queda enterada da acta do Xurado cualificador do Premio Entreculturas – 2011 despois da reunión mantida o pasado 29 de setembro e que é do seguinte teor: “ACTA DO XURADO CUALIFICADOR DO «PREMIO ENTRECULTURAS 2011» Na Sala de Xuntas desta Deputación de Pontevedra, sendo as 10,00 horas do 29 de setembro de 2011, reúnese o xurado cualificador do Premio Entreculturas 2011, presidido por: Dna. Ana Isabel Vázquez Reboredo, deputada e presidenta da comisión de cultura, e os vogais: Dna. Begoña Estévez Bernárdez, deputada provincial, D. Perfecto Rodríguez Muiños, Alcalde do Concello de Ponte Caldelas, D. José Antonio de Román y Luis, decano do corpo consular en Vigo, D. Benito Vila Tejo, ex-presidente do Fogar de Ribadumia en Bos Aires, D. Miguel Pereira Figueroa, xefe do Servizo de Patrimonio Documental e Bibliográfico, Dna. Mercedes Costas Fernández, funcionaria, en representación do servizo de Cultura e actuando como secretario D. Antonio Santos Guerra, xefe do Servizo de Cultura desta Deputación, Aberto o acto a presidenta manifesta que, convocado o referido “Premio Entreculturas 2011”, dotado coa cantidade de 12.000,00 € e aprobadas as bases por R.P. núm. 12351 de 07/09/11 e publicadas no BOP núm. 175 de 12/09/11, rematou o prazo de presentación de candidatos/as o 26 de setembro do presente ano. De acordo co establecido na base 4ª da convocatoria, o xurado xa constituído propón como candidatos ó premio os seguintes: No apartado primeiro, para premiar a unha entidade ou persoa do mundo hispano e da emigración ó Centro Galicia de Buenos Aires, asociación sen fin de lucro, creada no ano 1979, fusionando as catro entidades representativas das provincias galegas é dicir: “Centro Coruñés, Lucense, Ourensán e Pontevedrés” e que ten como prioridade e finalidade fomentar os lazos de unión entre os galegos e os descendentes de emigrantes galegos en Bos Aires, mantendo e difundindo o coñecemento de Galicia en todas as súas manifestacións de carácter social e cultural, fundamentalmente no ámbito musical, literario e artístico galego. No apartado segundo, para premiar a unha persoa ou entidade de ámbito galego, ó Concello de Tui; polo seu compromiso na prestación de servizos no ámbito cultural e social a favor da emigración e inmigración, e polas súas iniciativas no ámbito cultural, socio laboral, educativo, sanitario, con programas específicos adicados á muller e á mocidade inmigrante. A súa labor vai dirixida especialmente ós máis de 750 inmigrantes empadroados no Concello de Tui, que polo carácter fronteirizo deste concello con Portugal, o maior número de persoas inmigrantes son de nacionalidade portuguesa. Vistos os dossiers das dúas candidaturas e previa deliberación o xurado acorda por unanimidade dos seus membros concederlles o Premio Entreculturas 2011 ás seguintes institucións: 1) Dotado coa cantidade de 6.000,00 € ó Centro Galicia de Buenos Aires, pola súa intensa actividade a favor dos emigrantes galegos en Bos Aires. 2) Dotado coa cantidade de 6.000,00 € ó Concello de Tui polo seu labor social e cultural que leva a cabo cos emigrantes e inmigrantes. E non habendo máis asuntos, dáse por rematada a reunión, sendo as 12,30 horas do mencionado día, do que eu, como secretario dou fe.” 2.- Ditos premios achegaranse con cargo á aplicación 11/330.334.481.01 do vixente orzamento provincial. 15.19511.- ADXUDICACIÓN DUNHA BOLSA DE TÉCNICO SUPERIOR EN SAÚDE AMBIENTAL OU TÉCNICO SUPERIOR DE LABORATORIO EN DIAGNOSTICO CLÍNICO, CON DESTINO Á ESTACIÓN FITOPATOLÓXICA DO AREEIRO Vista a proposta da Comisión Seleccionadora dunha Bolsa de Técnico superior en Saúde Ambiental ou Técnico Superior de Laboratorio en Diagnóstico Clínico, con destino á Estación Fitopatolóxica do Areeiro, e de conformidade co disposto na Convocatoria e Bases aprobadas pola Xunta de Goberno, mediante Acordo nº 7.19423 adoptado o día 19 de agosto de 2011, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade adxudicar esta Bolsa ó aspirante que se relaciona a continuación, por obter a maior puntuación en base ós criterios establecidos na Base Sexta da convocatoria: ASPIRANTE PEÓN POSE, BERNABÉ Así mesmo, proponse como suplente, para o caso de que se producise vacante ou renuncia do aspirante seleccionado á seguinte: 1º.- CASTRO GARCÍA, ANA BELÉN A dotación económica é de 1.000,00 €/mes, con efectos 1 de outubro de 2011 e por un período dun ano e poderá ser prorrogada por períodos anuais ata un máximo de catro anos, tendo en conta o previsto na Disposición Adicional cuadraxésima primeira da Lei 27/11, de 1 de agosto, sobre actualización, adecuación e modernización do sistema de Seguridade Social, á vista do informe favorable do Xefe de Servizo e por Acordo da Xunta de Goberno, cantidade que se imputará á aplicación orzamentaria 413.413.481.01 do orzamento provincial. A aceptación e disfrute desta Bolsa non establece relación laboral nin funcionarial coa Deputación Provincial de Pontevedra, non implicando en consecuencia ningún compromiso para unha posterior incorporación ou vinculación do Bolseiro ó citado Organismo. De acordo co informe emitido por Intervención de data 17 de xullo de 2011, na aplicación proposta para imputar o gasto existe crédito dispoñible para o importe mencionado, quedando retido para tal fin por medio de documento RC, número de operación 201100057259. 16.19512.- RECOÑECEMENTO EXTRAXUDICIAL DE OBRIGAS Visto o informe que formula a Intervención desta Deputación, de data 26 de setembro de 2011, para o recoñecemento extraxudicial das obrigas, de gastos efectuados polos Centros Xestores e Dependencias, desta Deputación e que se especifican na relación que se achega, e en virtude das facultades que lle confire a base 17-1, parágrafo cuarto das aprobadas para a execución do orzamento de 2011, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade aprobar e declarar de aboamento: A relación de facturas, que figuran ca referencia 201100001241 e que contén dúas facturas, sendo a primeira de Motos Calvelo, S.L., por importe de 37,13 € e a derradeira de Motos Calvelo, S.L., por importe 348,83 €, obedecendo ó seguinte detalle: Importe total 385,96 € Descontos do IRPF 0,00 € Descontos do IVE soportado deducible 0,00 € Descontos do Honorarios técnicos externos 0,00 € Total líquido 385,96 € 17.19513.- RECOÑECEMENTO EXTRAXUDICIAL DA CERTIFICACIÓN NÚM. 1 FINAL DE CONSTRUCCIONES ABAL, S.A. CORRESPONDENTE Á OBRA “ACONDICIONAMENTO E REFORMA DO ENTRESOLLADO DO EDIFICIO ADMINISTRATIVO DA DEPUTACIÓN DE PONTEVEDRA” Vistos os informes emitidos por Intervención, correspondentes ás facturas relativas á dirección de obra e certificacións que máis adiante se relacionan, tendo en conta que non se seguiu o procedemento de contratación oportuno á aprobación da factura require seguir o procedemento de recoñecemento extraxudicial de crédito, con cargo ás contas orzamentarias: 11/457.450.622.03, de acordo co establecido na base 17.1 das aprobadas para a execución do Orzamento Provincial de 2010, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade a autorización, o compromiso de gasto e o recoñecemento extraxudicial das seguintes obrigas: -A certificación nº1-final de Construcciones Abal S.A. por importe de 235.995,58 €, correspondente á obra “Acondicionamento e reforma do entresollado do edificio administrativo da Deputación Provincial de Pontevedra”, con cargo á aplicación orzamentaria 11/457.450.622.03 e con arranxo ó seguinte detalle: EMPRESA Euros CONSTRUCCIONES ABAL S.A. (CIF A-36.115.459) 235.995,58 € Subtotal 235.995,58 € Taxa dirección de obra (4%) 6.722,56 € Control de Calidade (1%) 1.680,64 € Seguridade e Saúde (0,5%) 840,32 € Total descontos 9.243,52 € Importe líquido a percibir pola empresa 226.752,06 € 18.19514.- APROBACIÓN DO PROXECTO MODIFICADO DA OBRA “PAVIMENTACIÓN E DOTACIÓN DE SERVIZOS NA E.P. 9406 GALLAS-ARMENTEIRA, TRAMO VILAR-ARMENTEIRA (MEIS)” E ADXUDICACIÓN DA OBRA COMPRENDIDA NO MESMO Resultando que pola Xunta de Goberno, en sesión de 21/04/2011, adxudicouse definitivamente a NAROM, S.L. a obra de “Pavimentación e dotación de servizos na E.P. 9406 Gallas-Armenteira, tramo Vilar-Armenteira (Meis)”, na suma de 200.948,28 € excluído o IVE. Resultando que polo Servizo de Infraestruturas, redactouse o proxecto modificado de dita obra como consecuencia de que, estando a obra en execución, puxéronse de manifesto unha serie de necesidades que obrigaron ó incremento ou diminución de diversas partidas nos capítulos de demolicións, pavimentación, rede eléctrica, iluminación e telefonía, muros e varios, por un importe, aplicado a porcentaxe de baixa da obra inicial, de 237.050,85 €, excluído o IVE, supondo un incremento sobre o contrato primitivo de 36.102,57 €. Resultando que por Intervención se emite informe relativo á existencia de saldo de crédito dispoñible para facer fronte ó gasto na aplicación 11/456.453-612.02.2010. Resultando que pola adxudicataria préstase conformidade ó orzamento modificado. A Xunta de Goberno, de acordo co establecido no art. 217 da Lei 30/2007, de 30 de outubro, de Contratos do Sector Público, acorda por unanimidade: 1.- Aprobar o proxecto modificado de “Pavimentación e dotación de servizos na E.P. 9406 Gallas-Armenteira, tramo Vilar-Armenteira (Meis)”, por importe de 237.050,85 €, máis 42.669,15 € correspondentes ó IVE. 2.- Adxudicar a NAROM, S.L., adxudicataria da obra inicial, a obra comprendida no proxecto modificado de “Pavimentación e dotación de servizos na E.P. 9406 Gallas-Armenteira, tramo Vilar-Armenteira (Meis)”, na suma de 36.102,57 €, máis a cantidade de 6.498,46 € correspondente ó IVE, tendo en conta que se prestou conformidade ó proxecto modificado polo contratista inicial da obra e que non se supera o 20% do prezo do contrato primitivo, e que oferta un prazo de execución de vinte días contados a partir da data de formalización do contrato. 19.19515.- ROGOS E PREGUNTAS Non se formularon. E non habendo máis asuntos que tratar polo Sr. Presidente, sendo as dez horas e quince minutos do expresado día, dáse por rematada a sesión e dela esténdese a presente acta, que asina o Ilmo. Sr. Presidente, comigo, o Secretario que dou fe. O Presidente, O Secretario,

Área de notas

  • Nota

Puntos de acceso

Área de control da descrición