ATOPO
Rexistros actuais: 1.625.395
Obxectos dixitais dispoñibles: 504.762

Acta de sesión 2011/10/28_Ordinaria

Área de identificación

  • Código(s) de referencia ES.GA.36038.ADPO.1.1.4.9.19.671/2.2011-10-28_Ordinaria

  • Título Acta de sesión 2011/10/28_Ordinaria

  • Data(s) 2011-10-28 (Creación)

  • Volume e soporte 1 acta de sesión

Área de contexto

Área de contido e estrutura

  • Alcance e contido En Pontevedra, na Sala de Xuntas do Pazo Provincial, sendo as nove horas e corenta e cinco minutos do día vinte e oito de outubro do ano dous mil once, baixo a Presidencia do Ilmo. Sr. D. Rafael Louzán Abal, Presidente da Deputación Provincial de Pontevedra, reuníronse as/os señoras/es deputadas/os, D. José Crespo Iglesias, D. Jorge Domínguez Rosal, Dna. Begoña Estévez Bernárdez, D. José Manuel Figueroa Vila, D. Jose Carlos López Campos, D. José Nelson Cándido Santos Argibay, D. Alberto Valverde Pérez e D. Jesús Vázquez Almuíña, co obxecto de celebrar sesión ordinaria da Xunta de Goberno, con carácter executivo, en primeira convocatoria, consonte á correspondente orde do día. Así mesmo asisten os señores deputados D. Pablo Baquero Álvarez, D. José María Bello Maneiro, D. Arturo Grandal Vaqueiro, Dna. Marta Iglesias Bueno, D. Jose Alberto Pazos Couñago, D. Severino Reguera Varela. e Dna. Ana Isabel Vázquez Reboredo. Da fe do acto D. Carlos Cuadrado Romay, Secretario Xeral, e está presente o Sr. Interventor, D. Antonio Graña Gómez. Non asiste a señora deputada Dna. María Pilar Ramallo Vázquez. Declarada aberta a sesión e de orde da Presidencia éntrase seguidamente no exame da orde do día, adoptándose en relación coa mesma os seguintes acordos: 1.19561.- ACTA ANTERIOR A Xunta de Goberno acorda por unanimidade aprobar o borrador da acta da anterior sesión, ordinaria, do día 21 de outubro de 2011. 2.19562.- CAMBIO DE DESTINO DUNHA BOLSEIRA DA ÁREA DE COMERCIO DA DEPUTACIÓN DE PONTEVEDRA POR RENUNCIA Á SUBVENCIÓN EN ESPECIE DA ASOCIACIÓN DE COMERCIANTES Por acordo da Xunta de Goberno adoptado na sesión celebrada o 01 de xuño de 2011, adxudícanse 22 bolsas de colaboración con destino á Área de Comercio con efectos do 01 de xullo de 2011 e por un período de 6 meses. As tarefas de colaboración a levar a cabo polos bolseiros desenvólvense dende o seo das asociacións de comerciantes polo que se asignou a cada un deles unha/varias asociación/s de comerciantes coa/s que colaborar. Tal e como se establece na base primeira que regula a convocatoria das presentes bolsas de colaboración, o obxectivo das mesmas é que os bolseiros leven a cabo esta labor de asistencia co fin de mellorar e promocionar o asociacionismo e a representatividade das asociacións de comerciantes e que esta contribúa á súa formación teórica e práctica no campo da actividade comercial e o seu ámbito. Con motivo da renuncia a esta subvención en especie presentada a través do Rexistro Xeral da Deputación de Pontevedra por parte da Asociación de Comerciantes de Vila de Cruces, proponse á Xunta de Goberno que Dna. Mª Rita González Martínez siga desenvolvendo tarefas de colaboración e asistencia ás asociacións de comerciantes e concellos que así o soliciten á Deputación de Pontevedra, dende as dependencias da Oficina Provincial de Comercio da institución provincial ou desprazándose ata as súas dependencias, apoiando deste xeito o traballo que dende este departamento se fai en prol do pequeno comercio da provincia en colaboración coa Dirección Xeral de Comercio da Xunta de Galicia. Polo anteriormente exposto, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade o cambio no destino de Dna Mª Rita González Martínez para que siga prestando asistencia ás asociacións de comerciantes e concellos que así o soliciten á institución provincial e colaborando nas actividades, traballos e iniciativas que se levan a cabo dende a Área de Comercio da Deputación de Pontevedra, para que estas contribúan á súa formación teórica e práctica no campo da actividade comercial e o seu ámbito, con efectos do 31 de outubro e ata o 31 de decembro de 2011. 3.19563.- DEVOLUCIÓN DE GARANTÍAS DEFINITIVAS 1.- Devolución de garantías definitivas á empresa Xestión Cultural Áurea, S.L. A empresa Xestión Cultural Áurea, S.L. con CIF B- 36.394.203, mediante escrito presentado perante esta Deputación solicitou a devolución da fianza constituída para responder dun contrato do que resultou adxudicataria. Resultando que no expediente tramitado ó efecto figuran informes emitidos polo servizo correspondente e pola Intervención desta Deputación nos cales se establece que procede a devolución da citada garantía ó cumprirse satisfactoriamente o obxecto do contrato. Considerando que o artigo 90.2, da Lei 30/2007, de 30 de outubro, de Contratos do Sector Público, establece que, unha vez aprobada a liquidación do contrato e transcorrido o prazo de garantía, se non resultaren responsabilidades devolverase a garantía constituída ou cancelarase o aval ou o seguro de caución. En base ós informes favorables que constan no expediente e de conformidade co establecido no artigo 90.2, da Lei 30/2007, de 30 de outubro de Contratos do Sector Público, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade a devolución da seguinte garantía: • A garantía definitiva constituída en valores, mediante aval de NovaCaixaGalicia, por importe de catro mil novecentos cincuenta euros (4.950,00 €), para responder do contrato relativo ós: Lotes nº 1 e 2 para a organización e implantación de actividades no programa social “Ti Tamén Contas”, que foi depositada na Tesourería Provincial o 17/02/2011, segundo mandamento de ingreso con número de operación 201100009080, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. 2.- Devolución de garantías definitivas á Ute Iceacsa- Proyfe, S.L. A Ute Iceacsa- Proyfe, S.L. con CIF U-70.192.810, mediante escrito presentado perante esta Deputación solicitou a devolución da fianza constituída para responder dun contrato do que resultou adxudicataria. Resultando que no expediente tramitado ó efecto figuran informes emitidos polo servizo correspondente e pola Intervención desta Deputación nos cales se establece que procede a devolución da citada garantía ó cumprirse satisfactoriamente o obxecto do contrato. Considerando que o artigo 90.2, da Lei 30/2007, de 30 de outubro, de Contratos do Sector Público, establece que, unha vez aprobada a liquidación do contrato e transcorrido o prazo de garantía, se non resultaren responsabilidades devolverase a garantía constituída ou cancelarase o aval ou o seguro de caución. En base ós informes favorables que constan no expediente e de conformidade co establecido no artigo 90.2, da Lei 30/2007, de 30 de outubro de Contratos do Sector Público, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade a devolución da seguinte garantía: • A garantía definitiva constituída en valores, mediante aval de Caja Duero, por importe de oito mil novecentos vinte euros (8.920,00 €), para responder do contrato relativo á: Asistencia técnica para a redacción do Plan Estratéxico de Modernización das Vías Provinciais de Pontevedra, que foi depositada na Tesourería Provincial o 23/12/2008, segundo mandamento de ingreso con número de operación 200800112372, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. 3.- Devolución de garantías definitivas á empresa Enxeñeiros e Arquitectos Consultores Idom, S.A. A empresa Enxeñeiros e Arquitectos Consultores Idom, S.A. con CIF A-15.545.437, mediante escrito presentado perante esta Deputación solicitou a devolución da fianza constituída para responder dun contrato do que resultou adxudicataria. Resultando que no expediente tramitado ó efecto figuran informes emitidos polo servizo correspondente e pola Intervención desta Deputación nos cales se establece que procede a devolución da citada garantía ó cumprirse satisfactoriamente o obxecto do contrato. Considerando que o artigo 90.2, da Lei 30/2007, de 30 de outubro, de Contratos do Sector Público, establece que, unha vez aprobada a liquidación do contrato e transcorrido o prazo de garantía, se non resultaren responsabilidades devolverase a garantía constituída ou cancelarase o aval ou o seguro de caución. En base ós informes favorables que constan no expediente e de conformidade co establecido no artigo 90.2, da Lei 30/2007, de 30 de outubro de Contratos do Sector Público, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade a devolución da seguinte garantía: • A garantía definitiva constituída en valores, mediante aval de Bankinter, por importe de mil trinta e oito euros con oitenta céntimos (1.038,80 €), para responder do contrato relativo á: Asistencia técnica para elaborar un estudio sobre a viabilidade económico-financieira da implantación dun ferry entre Vigo e Cangas, que foi depositada na Tesourería Provincial o 24/03/2006, segundo mandamento de ingreso con número de operación 200600028672, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. 4.- Devolución de garantías definitivas á empresa Elsamex, S.A. A empresa Elsamex, S.A. con CIF A- 28.504.728, mediante escrito presentado perante esta Deputación solicitou a devolución da fianza constituída para responder dun contrato do que resultou adxudicataria. Resultando que no expediente tramitado ó efecto figuran informes emitidos polo servizo correspondente e pola Intervención desta Deputación nos cales se establece que procede a devolución da citada garantía ó cumprirse satisfactoriamente o obxecto do contrato. Considerando que o artigo 90.2, da Lei 30/2007, de 30 de outubro, de Contratos do Sector Público, establece que, unha vez aprobada a liquidación do contrato e transcorrido o prazo de garantía, se non resultaren responsabilidades devolverase a garantía constituída ou cancelarase o aval ou o seguro de caución. En base ós informes favorables que constan no expediente e de conformidade co establecido no artigo 90.2, da Lei 30/2007, de 30 de outubro de Contratos do Sector Público, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade a devolución da seguinte garantía: • A garantía definitiva constituída en valores, mediante aval de Caixa Catalunya, por importe de dous mil cincocentos setenta e nove euros con setenta e catro céntimos (2.579,74 €), para responder do contrato relativo á obra: iluminación pública na E.P. Portela-Souto de Vea (A Estrada), que foi depositada na Tesourería Provincial o 11/11/2008, segundo mandamento de ingreso con número de operación 200800098776, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. 5.- Devolución de garantías definitivas á empresa Construcciones Hermanos Millares Blanco, S.L. A empresa Construcciones Hermanos Millares Blanco, S.L. con CIF B- 36.487.783, mediante escrito presentado perante esta Deputación solicitou a devolución da fianza constituída para responder dun contrato do que resultou adxudicataria. Resultando que no expediente tramitado ó efecto figuran informes emitidos polo servizo correspondente e pola Intervención desta Deputación nos cales se establece que procede a devolución da citada garantía ó cumprirse satisfactoriamente o obxecto do contrato. Considerando que o artigo 90.2, da Lei 30/2007, de 30 de outubro, de Contratos do Sector Público, establece que, unha vez aprobada a liquidación do contrato e transcorrido o prazo de garantía, se non resultaren responsabilidades devolverase a garantía constituída ou cancelarase o aval ou o seguro de caución. En base ós informes favorables que constan no expediente e de conformidade co establecido no artigo 90.2, da Lei 30/2007, de 30 de outubro de Contratos do Sector Público, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade a devolución da seguinte garantía: • A garantía definitiva constituída en valores, mediante aval de Caixanova, por importe de dous mil catrocentos oitenta e dous euros con setenta e cinco céntimos (2.482,75 €), para responder do contrato relativo á obra: Mellora de las instalacións do club hípico de Mouriscade, que foi depositada na Tesourería Provincial o 31/07/2010, segundo mandamento de ingreso con número de operación 201000066100, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. 6.- Devolución de garantías definitivas á empresa Construcións, obras e viais, S.A.- C.O.V.S.A. Á empresa Construcións, obras e viais, S.A.- C.O.V.S.A. (CIF A- 36.008.886), mediante escritos presentados perante esta Deputación solicitou a devolución das fianzas constituídas para responder dunha serie de contratos dos que resultou adxudicataria. Resultando que nos expedientes tramitados ó efecto figuran informes emitidos polos servizos correspondentes e pola Intervención desta Deputación nos cales se establece que procede a devolución das citadas garantías ó cumprirse satisfactoriamente o obxecto dos contratos. Considerando que o artigo 90.2, da Lei 30/2007, de 30 de outubro, de Contratos do Sector Público, establece que, unha vez aprobada a liquidación do contrato e transcorrido o prazo de garantía, se non resultaren responsabilidades devolverase a garantía constituída ou cancelarase o aval ou o seguro de caución. En base ós informes favorables que constan no expediente e de conformidade co establecido no artigo 90.2, da Lei 30/2007, de 30 de outubro de Contratos do Sector Público, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade a devolución das seguintes garantías: • A garantía definitiva constituída en valores, mediante aval de Caixa Catalunya, por importe de nove mil novecentos noventa e cinco euros con sesenta e nove céntimos (9.995,69 €), para responder do contrato relativo á obra: Ensanche de ponte e obras complementarias na E.P. 0002 Tomeza-Figueirido (Vilaboa), que foi depositada na Tesourería Provincial o 12/11/2009, segundo mandamento de ingreso con número de operación 200900093525, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. • A garantía definitiva constituída en valores, mediante aval de Caixa Catalunya, por importe de seis mil cen euros con catro céntimos (6.100,04 €), para responder do contrato relativo á obra: Construción de bancada no campo de fútbol de As Chans, Pontearnelas (Vilanova de Arousa), que foi depositada na Tesourería Provincial o 12/11/2009, segundo mandamento de ingreso con número de operación 200900093524, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. • A garantía definitiva constituída en valores, mediante aval de HCC Europe, por importe de catro mil cincocentos vinte euros (4.520,00 €), para responder do contrato relativo á obra: Capa de rodamento E.P. 8004 Caldas-Vilanoviña, tramo antigo (Portas), que foi depositada na Tesourería Provincial o 6/03/2009, segundo mandamento de ingreso con número de operación 200900017425, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. • A garantía definitiva constituída en valores, mediante aval de Banco Santander, por importe de tres mil vinte e dous euros (3.022,00 €), para responder do contrato relativo á obra: Pavimentación glorieta Avda. da Ponte, E.P. Ponte de Laxes (Illa de Arousa), que foi depositada na Tesourería Provincial o 15/04/2010, segundo mandamento de ingreso con número de operación 201000031268, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. • A garantía definitiva constituída en valores, mediante aval de Banco Pastor, por importe de mil cento cincuenta e dous euros con tres céntimos (1.152,03 €), para responder do contrato relativo á obra: Mellora e pavimentación da Praza da Independencia (Vigo), que foi depositada na Tesourería Provincial o 08/08/2008, segundo mandamento de ingreso con número de operación 200800068123, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. • A garantía definitiva constituída en valores, mediante aval de Banco de Galicia, por importe de nove mil oitocentos catorce euros con sesenta e seis céntimos (9.814,66 €), para responder do contrato relativo á obra: Peches varios en parcelas situadas na E.P. 9201 Sanxenxo-Bordóns, estrada Samieira (Sanxenxo), que foi depositada na Tesourería Provincial o 2/12/2009, segundo mandamento de ingreso con número de operación 200900099612, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. • A garantía definitiva constituída en valores, mediante aval de Banco de Galicia, por importe de catro mil catrocentos cincuenta e seis euros con noventa céntimos (4.456,90 €), para responder do contrato relativo á obra: Construción de bancada no campo de fútbol de As Chans, Pontearnelas (Vilanova de Arousa), que foi depositada na Tesourería Provincial o 25/11/2009, segundo mandamento de ingreso con número de operación 200900096704, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. • A garantía definitiva constituída en valores, mediante aval de Caixa Galicia, por importe de nove mil novecentos noventa e dous euros con vinte e oito céntimos (9.992,28 €), para responder do contrato relativo á obra: Mellora rodamento e dotación servizos E.P. 2101 P.K. 0+660 a P.K. 0+990, acceso a Cean, que foi depositada na Tesourería Provincial o 10/02/2010, segundo mandamento de ingreso con número de operación 201000006277, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. • A garantía definitiva constituída en valores, mediante aval de Caixa Galicia, por importe de cinco mil seiscentos tres euros con corenta e cinco céntimos (5.603,45 €), para responder do contrato relativo á obra: Reforma e equipamento do Centro Náutico de Ribadumia, que foi depositada na Tesourería Provincial o 10/02/2010, segundo mandamento de ingreso con número de operación 201000006276, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. • A garantía definitiva constituída en valores, mediante aval de Cesce, por importe de oito mil douscentos corenta e un euros con trinta e oito céntimos (8.241,38€), para responder do contrato relativo á obra: Mellora de trazado e pavimentación E.P. 5106 Barciademera-Covelo (Covelo), que foi depositada na Tesourería Provincial o 2/10/2008, segundo mandamento de ingreso con número de operación 200800082754, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. • A garantía definitiva constituída en valores, mediante aval de Mapfre, por importe de tres mil catrocentos corenta e dous euros con vinte e catro céntimos (3.442,24 €), para responder do contrato relativo á obra: Mellora intersección E.P. 4202 Torneiros-Rubiós-Carrasqueira (As Neves), que foi depositada na Tesourería Provincial o 13/10/2009, segundo mandamento de ingreso con número de operación 200900083101, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. 7.- Devolución de garantías definitivas á empresa Sercoysa, proyectos y obras, S.A. A empresa Sercoysa, proyectos y obras, S.A. con CIF A- 36.319.622, mediante escrito presentado perante esta Deputación solicitou a devolución da fianza constituída para responder dun contrato do que resultou adxudicataria. Resultando que no expediente tramitado ó efecto figuran informes emitidos polo servizo correspondente e pola Intervención desta Deputación nos cales se establece que procede a devolución da citada garantía ó cumprirse satisfactoriamente o obxecto do contrato. Considerando que o artigo 90.2, da Lei 30/2007, de 30 de outubro, de Contratos do Sector Público, establece que, unha vez aprobada a liquidación do contrato e transcorrido o prazo de garantía, se non resultaren responsabilidades devolverase a garantía constituída ou cancelarase o aval ou o seguro de caución. En base ós informes favorables que constan no expediente e de conformidade co establecido no artigo 90.2, da Lei 30/2007, de 30 de outubro de Contratos do Sector Público, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade a devolución da seguinte garantía: • A garantía definitiva constituída en valores, mediante aval de Caixanova, por importe de nove mil cento oitenta e un euros con tres céntimos (9.181,03 €), para responder do contrato relativo á obra: E.P. 7103 Cerdedo-Castro-Quireza (Cerdedo), que foi depositada na Tesourería Provincial o 7/10/2009, segundo mandamento de ingreso con número de operación 200900081694, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. 8.- Devolución de garantías definitivas á empresa Construcciones Cespo, S.A. A empresa Construcciones Crespo, S.A. con CIF A- 36.001.063, mediante escrito presentado perante esta Deputación solicitou a devolución da fianza constituída para responder dun contrato do que resultou adxudicataria. Resultando que no expediente tramitado ó efecto figuran informes emitidos polo servizo correspondente e pola Intervención desta Deputación nos cales se establece que procede a devolución da citada garantía ó cumprirse satisfactoriamente o obxecto do contrato. Considerando que o artigo 90.2, da Lei 30/2007, de 30 de outubro, de Contratos do Sector Público, establece que, unha vez aprobada a liquidación do contrato e transcorrido o prazo de garantía, se non resultaren responsabilidades devolverase a garantía constituída ou cancelarase o aval ou o seguro de caución. En base ós informes favorables que constan no expediente e de conformidade co establecido no artigo 90.2, da Lei 30/2007, de 30 de outubro de Contratos do Sector Público, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade a devolución da seguinte garantía: • A garantía definitiva constituída en valores, mediante aval de Caixanova, por importe de tres mil oitocentos sesenta e cinco euros con noventa e seis céntimos (3.865,96 €), para responder do contrato relativo á obra: E.P. 1006 Hío-Donón, beirarrúa en Hío (Cangas), que foi depositada na Tesourería Provincial o 23/11/2009, segundo mandamento de ingreso con número de operación 200900096110, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. 9.- Devolución de garantías definitivas á empresa Canalizaciones y Construcciones Salnés, S.L. A empresa Canalizaciones y Construcciones Salnés, S.L. con CIF B- 36.417.533, mediante escrito presentado perante esta Deputación solicitou a devolución da fianza constituída para responder dun contrato do que resultou adxudicataria. Resultando que no expediente tramitado ó efecto figuran informes emitidos polo servizo correspondente e pola Intervención desta Deputación nos cales se establece que procede a devolución da citada garantía ó cumprirse satisfactoriamente o obxecto do contrato. Considerando que o artigo 90.2, da Lei 30/2007, de 30 de outubro, de Contratos do Sector Público, establece que, unha vez aprobada a liquidación do contrato e transcorrido o prazo de garantía, se non resultaren responsabilidades devolverase a garantía constituída ou cancelarase o aval ou o seguro de caución. En base ós informes favorables que constan no expediente e de conformidade co establecido no artigo 90.2, da Lei 30/2007, de 30 de outubro de Contratos do Sector Público, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade a devolución da seguinte garantía: • A garantía definitiva constituída en valores, mediante aval de Banco Pastor, por importe de nove mil oitocentos oitenta e catro euros con seis céntimos (9.884,06€), para responder do contrato relativo á obra: Mellora de acceso á E.P. 9703 Vilanova-Pontearnelas (Vilanova de Arousa), que foi depositada na Tesourería Provincial o 20/05/2010, segundo mandamento de ingreso con número de operación 201000042604, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. 10.- Devolución de garantías definitivas á empresa Servicio del Automatismo del Metal, S.L.U. A empresa Servicio del Automatismo del Metal, S.L.U. con CIF B- 36.336.154, mediante escrito presentado perante esta Deputación solicitou a devolución da fianza constituída para responder dun contrato do que resultou adxudicataria. Resultando que no expediente tramitado ó efecto figuran informes emitidos polo servizo correspondente e pola Intervención desta Deputación nos cales se establece que procede a devolución da citada garantía ó cumprirse satisfactoriamente o obxecto do contrato. Considerando que o artigo 90.2, da Lei 30/2007, de 30 de outubro, de Contratos do Sector Público, establece que, unha vez aprobada a liquidación do contrato e transcorrido o prazo de garantía, se non resultaren responsabilidades devolverase a garantía constituída ou cancelarase o aval ou o seguro de caución. En base ós informes favorables que constan no expediente e de conformidade co establecido no artigo 90.2, da Lei 30/2007, de 30 de outubro de Contratos do Sector Público, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade a devolución da seguinte garantía: • A garantía definitiva constituída en valores, mediante aval de Caixanova, por importe de seis mil oitocentos doce euros con corenta e un céntimos (6.812,41€), para responder do contrato relativo á obra: Construción de bancada no campo de fútbol de Vilanova de Arousa, que foi depositada na Tesourería Provincial o 4/12/2009, segundo mandamento de ingreso con número de operación 200900100794, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. 11.- Devolución de garantías definitivas á empresa Construcciones Dago, S.A. A empresa Construcciones Dago, S.A. con CIF A- 36.007.847, mediante escrito presentado perante esta Deputación solicitou a devolución da fianza constituída para responder dun contrato do que resultou adxudicataria. Resultando que no expediente tramitado ó efecto figuran informes emitidos polo servizo correspondente e pola Intervención desta Deputación nos cales se establece que procede a devolución da citada garantía ó cumprirse satisfactoriamente o obxecto do contrato. Considerando que o artigo 90.2, da Lei 30/2007, de 30 de outubro, de Contratos do Sector Público, establece que, unha vez aprobada a liquidación do contrato e transcorrido o prazo de garantía, se non resultaren responsabilidades devolverase a garantía constituída ou cancelarase o aval ou o seguro de caución. En base ós informes favorables que constan no expediente e de conformidade co establecido no artigo 90.2, da Lei 30/2007, de 30 de outubro de Contratos do Sector Público, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade a devolución da seguinte garantía: • A garantía definitiva constituída en valores, mediante aval de La Caixa, por importe de sete mil dezasete euros con vinte e catro céntimos (7.017,24 €), para responder do contrato relativo á obra: Mellora seguridade viaria E.P. 6005 Prado-Bodaño (Lalín), P.K. 9,00 a 9,28, que foi depositada na Tesourería Provincial o 14/10/2009, segundo mandamento de ingreso con número de operación 200900083687, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. 12.- Devolución de garantías definitivas á empresa Narom, S.L. Á empresa Narom, S.L. (CIF B- 36.163.418), mediante escritos presentados perante esta Deputación solicitou a devolución das fianzas constituídas para responder dunha serie de contratos dos que resultou adxudicataria. Resultando que nos expedientes tramitados ó efecto figuran informes emitidos polos servizos correspondentes e pola Intervención desta Deputación nos cales se establece que procede a devolución das citadas garantías ó cumprirse satisfactoriamente o obxecto dos contratos. Considerando que o artigo 90.2, da Lei 30/2007, de 30 de outubro, de Contratos do Sector Público, establece que, unha vez aprobada a liquidación do contrato e transcorrido o prazo de garantía, se non resultaren responsabilidades devolverase a garantía constituída ou cancelarase o aval ou o seguro de caución. En base ós informes favorables que constan no expediente e de conformidade co establecido no artigo 90.2, da Lei 30/2007, de 30 de outubro de Contratos do Sector Público, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade a devolución das seguintes garantías: • A garantía definitiva constituída en metálico, por importe de mil seiscentos sesenta e sete euros con noventa e dous céntimos (1.667,92 €), para responder do contrato relativo á obra: Mellora seguridade viaria na E.P. 4006 Ponteareas-As Neves (Convenio), que foi depositada na Tesourería Provincial o 5/05/2008, segundo mandamento de ingreso con número de operación 200800038992, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. • A garantía definitiva constituída en valores, mediante aval de Caixanova, por importe de tres mil cento vinte e nove euros con setenta e nove céntimos (3.129,79 €), para responder do contrato relativo á obra: Urbanización da rúa San Gregorio de Mondariz, que foi depositada na Tesourería Provincial o 10/05/2010, segundo mandamento de ingreso con número de operación 201000039973, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. • A garantía definitiva constituída en valores, mediante aval de Caixanova, por importe de catro mil cento dez euros con cincuenta e cinco céntimos (4.110,55€), para responder do contrato relativo á obra: Intersección en E.P. Ponte do Val-Barciademera, P.K. 1.245 cos viais Pista do Areeiro e Costas dos Muíños en Cernadelas (Mondariz), que foi depositada na Tesourería Provincial o 24/05/2010, segundo mandamento de ingreso con número de operación 201000043034, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. • A garantía definitiva constituída en valores, mediante aval de Caixanova, por importe de tres mil cento quince euros con trinta e seis céntimos (3.115,36 €), para responder do contrato relativo á obra: Eliminación de estreitamento en Travesía de Crecente en E.P. 5005 Cañiza-Pousa (Crecente), que foi depositada na Tesourería Provincial o 24/05/2010, segundo mandamento de ingreso con número de operación 201000043037, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. • A garantía definitiva constituída en valores, mediante aval de Caixanova, por importe de tres mil cincocentos setenta e cinco euros con doce céntimos (3.575,12 €), para responder do contrato relativo á obra: Reposición de servizos e ampliación de drenaxes en E.P. Ponte do Val-Barciademera, P.K. 0+760 a 1+260 (Mondariz), que foi depositada na Tesourería Provincial o 24/05/2010, segundo mandamento de ingreso con número de operación 201000043036, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. 13.- Devolución de garantías definitivas á empresa Suso Fernández, S.L. Á empresa Suso Fernández, S.L. (CIF B- 32.283.624), mediante escritos presentados perante esta Deputación solicitou a devolución das fianzas constituídas para responder dunha serie de contratos dos que resultou adxudicataria. Resultando que nos expedientes tramitados ó efecto figuran informes emitidos polos servizos correspondentes e pola Intervención desta Deputación nos cales se establece que procede a devolución das citadas garantías ó cumprirse satisfactoriamente o obxecto dos contratos. Considerando que o artigo 90.2, da Lei 30/2007, de 30 de outubro, de Contratos do Sector Público, establece que, unha vez aprobada a liquidación do contrato e transcorrido o prazo de garantía, se non resultaren responsabilidades devolverase a garantía constituída ou cancelarase o aval ou o seguro de caución. En base ós informes favorables que constan no expediente e de conformidade co establecido no artigo 90.2, da Lei 30/2007, de 30 de outubro de Contratos do Sector Público, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade a devolución das seguintes garantías: • A garantía definitiva constituída en valores, mediante aval de Banco Caixa Geral, por importe de catro mil trescentos trinta euros con tres céntimos (4.330,03 €), para responder do contrato relativo á obra: Complementarias e urbanización en pavillón polideportivo en Beluso (Bueu), que foi depositada na Tesourería Provincial o 17/09/2007, segundo mandamento de ingreso con número de operación 200700074961, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. • A garantía definitiva constituída en valores, mediante aval de Sogarpo, por importe de dous mil trescentos noventa e sete euros con noventa e seis céntimos (2.397,96 €), para responder do contrato relativo á obra: Acondicionamento e equipamento interiores do pavillón polideportivo en Beluso (Bueu), que foi depositada na Tesourería Provincial o 30/01/2008, segundo mandamento de ingreso con número de operación 200800006422, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. 14.- Devolución de garantías definitivas á empresa Pavimentos de Meaño, S.L. Á empresa Pavimentos de Meaño, S.L. (CIF B- 36.239.945), mediante escritos presentados perante esta Deputación solicitou a devolución das fianzas constituídas para responder dunha serie de contratos dos que resultou adxudicataria. Resultando que nos expedientes tramitados ó efecto figuran informes emitidos polos servizos correspondentes e pola Intervención desta Deputación nos cales se establece que procede a devolución das citadas garantías ó cumprirse satisfactoriamente o obxecto dos contratos. Considerando que o artigo 90.2, da Lei 30/2007, de 30 de outubro, de Contratos do Sector Público, establece que, unha vez aprobada a liquidación do contrato e transcorrido o prazo de garantía, se non resultaren responsabilidades devolverase a garantía constituída ou cancelarase o aval ou o seguro de caución. En base ós informes favorables que constan no expediente e de conformidade co establecido no artigo 90.2, da Lei 30/2007, de 30 de outubro de Contratos do Sector Público, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade a devolución das seguintes garantías: • A garantía definitiva constituída en valores, mediante aval de Sogarpo, por importe de noventa e seis mil cento dezasete euros con seis céntimos (96.117,06€), para responder do contrato relativo á obra: Urbanización, dotación de servizos e acondicionamento de diversas beirarrúas de Cambados, que foi depositada na Tesourería Provincial o 28/12/2005, segundo mandamento de ingreso con número de operación 200500116981, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. • A garantía definitiva constituída en valores, mediante aval de Crédito y Caución, por importe de nove mil novecentos setenta e seis euros con oitenta céntimos (9.976,80 €), para responder do contrato relativo á obra: Urbanización en Moraña, que foi depositada na Tesourería Provincial o 28/12/2005, segundo mandamento de ingreso con número de operación 200500116983, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. • A garantía definitiva constituída en valores, mediante aval de Caixa Galicia, por importe de tres mil cincuenta e cinco euros con noventa e un céntimos (3.055,91€), para responder do contrato relativo á obra: Reposición de servizos e accesos P.K. 1+720 a 2+840 E.P. Ponte Caldelas-Parada (Ponte Caldelas), que foi depositada na Tesourería Provincial o 24/09/2009, segundo mandamento de ingreso con número de operación 200900077676, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. 15.- Devolución de garantías definitivas á empresa Oreco, S.A. Á empresa Oreco, S.A. (CIF A- 36.614.691), mediante escritos presentados perante esta Deputación solicitou a devolución das fianzas constituídas para responder dunha serie de contratos dos que resultou adxudicataria. Resultando que nos expedientes tramitados ó efecto figuran informes emitidos polos servizos correspondentes e pola Intervención desta Deputación nos cales se establece que procede a devolución das citadas garantías ó cumprirse satisfactoriamente o obxecto dos contratos. Considerando que o artigo 90.2, da Lei 30/2007, de 30 de outubro, de Contratos do Sector Público, establece que, unha vez aprobada a liquidación do contrato e transcorrido o prazo de garantía, se non resultaren responsabilidades devolverase a garantía constituída ou cancelarase o aval ou o seguro de caución. En base ós informes favorables que constan no expediente e de conformidade co establecido no artigo 90.2, da Lei 30/2007, de 30 de outubro de Contratos do Sector Público, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade a devolución das seguintes garantías: • A garantía definitiva constituída en valores, mediante aval de La Caixa, por importe de oito mil euros (8.000,00 €), para responder do contrato relativo á obra: Proxecto modificado de Centro Socio-Cultural de Feira-Cabral, 2ª Fase, que foi depositada na Tesourería Provincial o 26/03/2008, segundo mandamento de ingreso con número de operación 200800025995, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. • A garantía definitiva constituída en valores, mediante aval de La Caixa, por importe de dez mil setecentos trinta e catro euros (10.734,00 €), para responder do contrato relativo á obra: Proxecto modificado de Centro Socio-Cultural de Feira-Cabral, 2ª Fase, que foi depositada na Tesourería Provincial o 16/12/2008, segundo mandamento de ingreso con número de operación 200800108999, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. 16.- Devolución de garantías definitivas á empresa Excavaciones y Construcciones Manuel Pérez Portela, S.L. A empresa Excavaciones y Construcciones Manuel Pérez Portela, S.L. con CIF B- 36.239.861, mediante escrito presentado perante esta Deputación solicitou a devolución da fianza constituída para responder dun contrato do que resultou adxudicataria. Resultando que no expediente tramitado ó efecto figuran informes emitidos polo servizo correspondente e pola Intervención desta Deputación nos cales se establece que procede a devolución da citada garantía ó cumprirse satisfactoriamente o obxecto do contrato. Considerando que o artigo 90.2, da Lei 30/2007, de 30 de outubro, de Contratos do Sector Público, establece que, unha vez aprobada a liquidación do contrato e transcorrido o prazo de garantía, se non resultaren responsabilidades devolverase a garantía constituída ou cancelarase o aval ou o seguro de caución. En base ós informes favorables que constan no expediente e de conformidade co establecido no artigo 90.2, da Lei 30/2007, de 30 de outubro de Contratos do Sector Público, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade a devolución da seguinte garantía: • A garantía definitiva constituída en valores, mediante aval de Banco Gallego, por importe de dos mil oitocentos un euros con setenta e dous céntimos (2.801,72€), para responder do contrato relativo á obra: Pavimentación e dotación de servizos no Camiño de Fuentemaría (Arbo), que foi depositada na Tesourería Provincial o 8/04/2010, segundo mandamento de ingreso con número de operación 201000028883, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. 4.19564.- SOLICITUDE DE PRÓRROGA DA ASOCIACIÓN AMIGOS DE CHANS (BUEU), PARA A XUSTIFICACIÓN DA OBRA “DOTACIÓN VESTIARIOS E OUTROS EN AREA RECREATIVA DE CHANS”, INCLUÍDA NO PAC/2010, CO NÚMERO 1849 A Xunta de Goberno acorda por unanimidade conceder unha prórroga solicitada pola Asociación Amigos de Chans (Bueu), para xustificar a obra incluída no PAC/2010, co núm. 1849, denominada “Dotación vestiarios e outros en área recreativa de Chans”, subvencionada con 6.000,00 €. O aprazamento da xustificación concédese ata o 30 de abril de 2012, co carácter improrrogable. 5.19565.- SOLICITUDE DE PRÓRROGA DA ASOCIACIÓN DE VECIÑOS VIRXE DA RENDA DE XUVIÑO (POIO), PARA A XUSTIFICACIÓN DA OBRA “MELLORAS DAS INFRAESTRUTURAS DA CAPTACIÓN DE AUGAS”, INCLUÍDA NO PAC/2010, CO NÚMERO 349 A Xunta de Goberno acorda por unanimidade conceder unha prórroga solicitada pola Asociación de Veciños Virxe da Renda de Xuviño (Poio), para xustificar a obra incluída no PAC/2010, co núm. 349, denominada “Melloras das infraestruturas da captación de augas”, subvencionada con 4.000,00 €. O aprazamento da xustificación concédese ata o 30 de abril de 2012, co carácter improrrogable. 6.19566.- CONCESIÓN DE AXUDAS PARA A PREPARACIÓN E PARTICIPACIÓN NOS XOGOS OLÍMPICOS “LONDRES 2012” A Deputación de Pontevedra na Xunta de Goberno de 27 de abril de 2011 aproba as bases de subvencións que rexerán as axudas para a preparación e participación nos XX.OO. Londres 2012, e fiscalizados os correspondentes expedientes polo servizo de Intervención e co seu informe favorable sobre existencia de consignación por un importe de 100.000,00 € con cargo á aplicación orzamentaria 11/340.340.481.01 do vixente orzamento provincial, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade a concesión de subvencións a deportistas pontevedreses olímpicos (programa O_11) e paraolímpicos (programa P_11) e que son os que se relacionan a continuación: PREPARACIÓN E PARTICIPACIÓN NOS X.X.O.O. LONDRES 2012 CONCELLO DNI TERCEIRO IMPORTE Pontevedra 53116707R David Cal Figueroa 16.500,00 € Cangas do Morrazo 78737262M Carlos Pérez Rial 9.500,00 € Sanxenxo 44078545B Fernando Echavarri Erasun 9.000,00 € Vilagarcía de Arousa 35462430H Antón Paz Blanco 9.000,00 € Cangas do Morrazo 53116704K Teresa Portela Rivas 8.500,00 € Poio 76926715H Lourdes Domínguez Lino 3.700,00 € Pontevedra 77464997P Beatriz Gómez Cortés 3.000,00 € Vigo 36140246R Begoña Fernández Molinos 2.800,00 € Cotobade 44083644G Tamara Echegoyen Domínguez 2.500,00 € Vigo 35573088T David Gómez Martínez 2.500,00 € APARTADO PROMESAS CONCELLO DNI TERCEIRO IMPORTE Cambados 35477940A David Maquieira Piñeiro 1.000,00 € Cambados 35470598K Paulino Otero Otero 1.000,00 € Cangas do Morrazo 53612824P Rodrigo Germade Barreiro 1.000,00 € Cangas do Morrazo 53114047D Marcos Fernández Iglesias 1.000,00 € Pontevedra 77420795N Xenia Vilariño García 1.000,00 € Porriño, O 35583559Y Carla Pérez Coya 1.000,00 € Tui 35577044T Diego Piña Esteves 1.000,00 € Tui 35573981L Iván Alonso Lage 1.000,00 € Tui 35575189P José Luis Bouza Pregal 1.000,00 € Tui 35578649H Leticia Piña Esteves 1.000,00 € Tui 35577392A Roberto Rodríguez Lechuga 1.000,00 € Vigo 39469406A Lara Lagoa Patiño 1.000,00 € Vilagarcía de Arousa 35462431L Carlos Paz Blanco 1.000,00 € TOTAL……………………… 80.000,00 € PARAOLÍMPICOS LONDRES 2012 CONCELLO DNI TERCEIRO IMPORTE Vigo 31208810H Sebastián Rodríguez Veloso 7.000,00 € Pontevedra 44080699A Pablo Cimadevila Álvarez 6.000,00 € Vigo 44081524T Juan Antonio Saavedra Reinaldo 2.300,00 € Vigo 36152492B Gustavo Nieves Campello 1.700,00 € Ponteareas 76898026X José Enrique Porto Lareo 1.700,00 € Vigo 36137166A Susana Rodríguez Gacio 1.300,00 € TOTAL…………………. 20.000,00 € 7.19567.- RECLAMACIÓN DE RESPONSABILIDADE PATRIMONIAL FORMULADA POR DNA. MARÍA CRENDE RIVAS EN NOME E REPRESENTACIÓN DOS HERDEIROS DE D. FELIPE JOSÉ CASTRO CASTRO POR LESIÓNS E DANOS EN MOTOCICLETA NA PO-353 DA GUARDA (PO-552) A FORNELOS (PO-354) (CONCELLO DO ROSAL) Dada conta que con data de rexistro de entrada 04/10/11 (Rex. núm. 034378) tivo entrada nesta Deputación instancia subscrita por Dna. María Crende Rivas, en nome e representación dos herdeiros de D. Felipe José Castro Castro, con enderezo a efectos de notificacións na rúa Pintor Rafael Alonso, 6 de Pontevedra, por lesións e danos en motocicleta a consecuencia da existencia de gravilla e terra na estrada PO- 353 de A Guarda (PO- 552) a Fornelos (PO- 354), no Concello de O Rosal, na data 04/09/10 e que cuantifica economicamente en 11.675,84 €. Resultando.- Que con data 10 de outubro de 2011 e con fundamento no artigo 10.1, último parágrafo, do R.d. 429/93, en relación co 82 e 83 da Lei 30/92, e 172 do Rd 2568/86, solicitouse informe ó Servizo de Infraestruturas, que o emitiu con data 11 de outubro de 2011 co seguinte contido: “… Dito vial NON pertence á Deputación Provincial de Pontevedra sendo de titularidade autonómica”. Considerando.- Que a instancia se presenta cumprimentando os requisitos de capacidade, lexitimación activa e temporalidade (sen ter transcorrido o prazo de prescrición), descritos nos artigos 6.1 do R.d. 429/93 en relación co 70, 30, 31-1-a e 142.5 da Lei 30/92. Considerando.- Que o teor do citado informe impide entrar sequera a valorar as circunstancias concorrentes no sinistro en cuestión, por canto non pode constituírse validamente a relación procedimental ó non resultar a Deputación Provincial pasivamente lexitimada para interpoñer perante dela ningunha reclamación que non se relacione directamente coa súa titularidade demanial. Considerando.- Que as Administracións Públicas réxense en materia de responsabilidade patrimonial polos artigos 106.2 da Constitución Española, 139 e seguintes da Lei 30/92, 54 da Lei 7/85, 223 do R.d. 2568/86 e R.d. 429/93. Considerando.- Que en ningún caso pode esta Deputación Provincial facerse responsable de danos producidos en estradas que non sexan da súa titularidade. Considerando.- Que o presente acordo cumprimenta o establecido nos artigos 89.1 e 54.1-b da Lei 30/92 en relación co 13.2 do R.d. 429/93, referido á inadmisión argumentada da reclamación. A Xunta de Goberno acorda por unanimidade inadmitir a trámite dita reclamación. 8.19568.- COMUNICACIÓNS Non houbo. FÓRA DA ORDE DO DÍA, e previa declaración de urxencia adoptáronse os seguintes acordos: 9.19569.- SOLICITUDE DE PRÓRROGA DA ASOCIACIÓN DE VECIÑOS DE SANTA CRISTINA DE VEA (A ESTRADA), PARA A XUSTIFICACIÓN DA OBRA: “ACONDICIONAMENTO DO NOSO LOCAL SOCIAL”, INCLUÍDA NO PAC/2010, CO NÚMERO 937 A Xunta de Goberno acorda por unanimidade conceder unha prórroga solicitada pola Asociación de Veciños de Santa Cristina de Vea (A Estrada) para xustificar a obra incluída no PAC/2010, co núm. 937, denominada “Acondicionamento do noso local social”, subvencionada con 3.500,00 €. (Libre Disposición). O aprazamento da xustificación concédese ata o 30 de abril de 2012, co carácter improrrogable. 10.19570.- SOLICITUDE DE PRÓRROGA DA ASOCIACIÓN DE MULLERES RURAIS DE GÁNDARA (A ESTRADA), PARA A XUSTIFICACIÓN DA OBRA: “REHABILITACIÓN MUROS EXTERIORES DO LOCAL SOCIAL”, INCLUÍDA NO PAC/2010, CO NÚMERO 1289 A Xunta de Goberno acorda por unanimidade conceder unha prórroga solicitada pola Asociación de Mulleres Rurais da Gándara (A Estrada) para xustificar a obra incluída no PAC/2010, co núm. 1289, denominada “Rehabilitación muros exteriores do local social”, subvencionada con 2.000,00 €. O aprazamento da xustificación concédese ata o 30 de abril de 2012, co carácter improrrogable. 11.19571.- SOLICITUDE DE PRÓRROGA DA ASOCIACIÓN FESTEXOS CULTURAIS DE ARNOIS (A ESTRADA), PARA A XUSTIFICACIÓN DA OBRA: “REHABILITACIÓN DE LOCAL SOCIAL”, INCLUÍDA NO PAC/2010, CO NÚMERO 1685 A Xunta de Goberno acorda por unanimidade a concesión dunha prórroga solicitada pola Asociación Festexos Culturais de Arnois (A Estrada) para xustificar a obra incluída no PAC/2010, co núm. 1685, denominada “Rehabilitación de Local Social”, subvencionada con 5.000,00 €. O aprazamento da xustificación concédese ata o 30 de abril de 2012, co carácter improrrogable. 12.19572.- SOLICITUDE DE PRÓRROGA DA ASOCIACIÓN VECIÑAL DEPORTIVO CULTURAL AS BESADAS (O GROVE), PARA A XUSTIFICACIÓN DA OBRA: “COLOCACIÓN DE VALLA DE PROTECCIÓN PARA ZONA DE XOGOS”, INCLUÍDA NO PAC/2010, CO NÚMERO 1690 A Xunta de Goberno acorda por unanimidade conceder unha prórroga solicitada pola Asociación Veciñal Deportivo Cultural As Besadas (O Grove) para xustificar a obra incluída no PAC/2010, co núm. 1690, denominada “Colocación de valla de protección para zona de xogos”, subvencionada con 2.000,00 €. O aprazamento da xustificación concédese ata o 30 de abril de 2012, co carácter improrrogable. 13.19573.- SOLICITUDE DE PRÓRROGA DA ASOCIACIÓN VECIÑAL DEPORTIVO CULTURAL AS BESADAS (O GROVE), PARA A XUSTIFICACIÓN DA OBRA: “ADQUISICIÓN DE MATERIAL PARA OFICINA”, INCLUÍDA NO PAC/2010, CO NÚMERO 1692 A Xunta de Goberno acorda por unanimidade conceder unha prórroga solicitada pola Asociación Veciñal Deportivo Cultural As Besadas (O Grove) para xustificar a obra incluída no PAC/2010, co núm. 1692, denominada “Adquisición de material para oficina”, subvencionada con 2.000,00 €. O aprazamento da xustificación concédese ata o 30 de abril de 2012, co carácter improrrogable. 14.19574.- SOLICITUDE DE PRÓRROGA DA AGRUPACIÓN VECIÑAL SANTA CATALINA (A GUARDA), PARA A XUSTIFICACIÓN DA OBRA: “ARRANXO DE CAMIÑO”, INCLUIDA NO PAC/2010, CO NÚMERO 980 A Xunta de Goberno acorda por unanimidade conceder unha prórroga solicitada pola Agrupación Veciñal Santa Catalina (A Guarda) para xustificar a obra incluída no PAC/2010, co núm. 980, denominada “Arreglo de camino”, subvencionada con 5.500,00€. O aprazamento da xustificación concédese ata o 30 de abril de 2012, co carácter improrrogable. 15.19575.- CONCESIÓN DE SUBVENCIÓN Ó CONCELLO DE MARÍN PARA A REALIZACIÓN DA OBRA Nº 2011002848, DENOMINADA “PAVIMENTACIÓN DE CAMIÑOS NO RURAL DE MARÍN”, INCLUÍDA NO PLAN DE INVESTIMENTOS DA DEPUTACIÓN 2009-2011 Á vista da solicitude e toda a documentación necesaria para a válida concesión da subvención con cargo á cantidade que se reserva á Presidencia para a súa concesión directa e tramitación do correspondente procedemento de contratación do investimento núm. 2011002848, denominado “Pavimentación de camiños no rural de Marín” e dos informes favorables do Servizo de Infraestruturas e da Intervención, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade conceder ó Concello de Marín con CIF núm. P3602600C, a cantidade de cento dez mil euros (110.000,00 €), para a realización do investimento núm. 2011002848, denominado “Pavimentación de camiños no rural de Marín”, cun orzamento polo mesmo importe e coa seguinte distribución por anualidades: Exercicio 2009: 0,00 euros Exercicio 2010: 0,00 euros Exercicio 2011: 110.000,00 euros Polo que, esta subvención, que corresponde á anualidade de 2011, contabilizarase con cargo á aplicación orzamentaria correspondente, que será a 11/942.942.652.45. Así mesmo acórdase iniciar o expediente de contratación do investimento anterior, de conformidade co artigo 93 da Lei 30/2007, de 30 de outubro, de contratos do sector público e demais normativa de desenvolvemento. 16.19576.- INFORME SOBRE A MODIFICACIÓN PUNTUAL DOS ESTATUTOS DO CONSORCIO CASCO VELLO DE VIGO Dada conta da comunicación da Presidencia do Consorcio Casco Vello de Vigo, do 17 de outubro de 2011 (con núm. de entrada no Rexistro Xeral da Deputación de Pontevedra 35573, de data 18/10/2011), pola que se remite a certificación da aprobación inicial da modificación dos Estatutos do Consorcio Casco Vello de Vigo e se solicita á Deputación de Pontevedra que emita o preceptivo informe esixido no artigo 143.1 b) da Lei 5/1997, de 22 de xullo de Administración Local de Galicia, Visto o informe favorable da Secretaría Xeral da Deputación de Pontevedra, do 25 de outubro de 2011, que manifesta que se seguiu o procedemento establecido no artigo 143.1 por remisión do 151.2 da citada lei 5/1997. A Xunta de Goberno acorda por unanimidade prestar conformidade e posteriormente remitir ó Consorcio Casco Vello de Vigo o mencionado informe da Secretaría Xeral da Deputación de Pontevedra, que di como segue: “En relación coa modificación puntual dos Estatutos do Consorcio Casco Vello de Vigo, remitidos para o seu informe o 17 de outubro de 2011 (nº rex. 35573 do día 18), emítese o seguinte: 1.- En sesión do Consello de Administración do Consorcio do Casco Vello de Vigo de 13 de outubro de 2011 acordouse inicialmente por unanimidade dos seus membros a modificación do art. 4.3 dos seus estatutos. 2.- A modificación acordada enténdese correcta xuridicamente. 3.- O expediente ha de seguir os trámites previstos no art. 143 por remisión do 151,2 da Lei 5/1997, de 22 de xullo, de Administración Local de Galicia.” 17.19577.- APROBACIÓN DO PROXECTO MODIFICADO DA OBRA “REHABILITACIÓN E AMPLIACIÓN DO PAVILLÓN POLIDEPORTIVO DE CRECENTE” Resultando que a Xunta de Goberno, en sesión celebrada o día 18/02/2009, prestou aprobación ó expediente de contratación, mediante procedemento aberto, da execución da obra de “Rehabilitación e ampliación do pavillón polideportivo de Crecente”, con orzamento de 526.244,44 €, máis a cantidade de 84.199,11 €, o que fai un total de 610.443,55 €. Resultando que a Xunta de Goberno, 22/07/2009, adxudicou definitivamente o contrato a ANTALSIS, S.L. na suma de 432.520,30 €, máis a cantidade de 69.203,25 € correspondente ó IVE. Resultando que polo Servizo de Infraestruturas redáctase un proxecto modificado da devandita obra, co obxecto de adecuar o proxecto inicial ás circunstancias reais da obra, liquidando as diferenzas entre o proxecto primitivo e as obras executadas durante o proceso de rehabilitación e ampliación do pavillón existente, así como as obras maiores necesarias para o bo funcionamento da instalación, non supondo incremento sobre o orzamento inicial excepto no que se refire ó IVE ó modificarse o tipo impositivo ó 18 %. Resultando que por Intervención se emite informe relativo á existencia de crédito suficiente para facer fronte ó gasto na aplicación 11/922.342-652.00.2010. A Xunta de Goberno acorda por unanimidade aprobar o proxecto modificado de “Rehabilitación e ampliación do pavillón polideportivo de Crecente”, por importe, aplicado a porcentaxe de baixa da adxudicación da obra inicial, de 432.520,30 €, máis a cantidade de 69.203,25 € correspondente ó IVE, manténdose o importe da adxudicación efectuada no seu día a favor de ANTALSIS, S.L. excepto no que se refire ó IVE. 18.19578.- APROBACIÓN DA CERTIFICACIÓN Nº2- FINAL DA OBRA “RECOLLIDA DE PLUVIAIS NA DEPURADORA (VILAGARCÍA DE AROUSA)” Vista a certificación núm. 2-final relativa á obra “Recollida de pluviais na depuradora, Vilagarcía de Arousa” PID 2305, adxudicada no seu día á empresa Marco, Obras y Proyectos de Arosa, S.L., e visto o informe favorable do Servizo de Intervención de data 26/10/2011 e así mesmo de acordo coa Base 17ª da execución do orzamento provincial 2011, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade aprobar o recoñecemento da obriga e o pago da mesma co detalle seguinte: Certificación núm. 2-final: EMPRESA Aplicación orzamentaria Importe MARCO, OBRAS Y PROYECTOS AROSA S.L. (CIF. B – 36.329.910) 11/942.942.652.45.2010 11/942.942.652.45 227.852,54€ SUBTOTAL 227.852,54€ Taxa Técnicos Directores (4%) Id. 6.490,60€ Control de calidade (4%) Id. 6.490.60€ Seguridade e saúde (0,72%) Id. 1.168,31€ Total descontos 14.149,51€ TOTAL LÍQUIDO A PERCIBIR 213.703,03€ Respecto á liquidación dos honorarios que se formulan pola dirección de obra, que comprende os do técnico superior e medio, considéranse procedentes en principio, por canto trátase da prestación dun Servizo ó contratista pola Administración a través dos seus técnicos, que debe soportar aquel segundo se desprende do ordenamento xurídico xeral e en concreto da cláusula 13 do “Prego de cláusulas administrativas xerais para a contratación das obras do Estado”. A liquidación practicada axústase ó regulado ó efecto na Ordenanza reguladora da taxa por traballos de inspección e dirección das obras. Os honorarios correspondentes os Técnicos ingresaranse provisionalmente no concepto non orzamentario correspondente. Os relativos a funcionarios desta Deputación formalizaranse ingresándoos no concepto orzamentario que proceda, e os dos Técnicos non funcionarios aboaranse cando se formalice o ingreso na conta non orzamentaria. 19.19579.- RECOÑECEMENTO EXTRAXUDICIAL DE OBRIGAS RELATIVAS A DIVERSAS OBRAS A Xunta de Goberno, na súa sesión ordinaria do día 21 de outubro de 2005, acordou adxudicar a Darzal Consultoría y Prevención, S.L. o contrato de consultaría e asistencia técnica en materia de seguridade e saúde nas obras de Deputación, pola porcentaxe ofertada do 0,72 % do orzamento de execución material de cada proxecto, incluído o IVE, e cunha duración de 2 anos dende a súa formalización, que tivo lugar o 22 de novembro de 2005. O pago das facturas efectuaríase con cargo ás retencións practicadas nas correspondentes certificacións de obra. Asemade, nas súas sesións ordinarias dos día 14 de novembro de 2007 e 19 de novembro de 2008, acordou prorrogar a vixencia do contrato ata o 22 de novembro de 2008 e ata o 22 de novembro de 2009, respectivamente. Pola empresa Darzal Consultoria y Prevención S.L., se presentan unha seria de facturas, que se relacionan posteriormente, correspondentes a actuacións do Plan de Investimentos da Deputación que quedan fóra da adxudicación efectuada no seu día, pero que se considera lóxico que esta empresa os continúe realizando durante a execución das obras. Vistos os informes emitidos por Intervención, e de acordo co establecido na base 17.1 das aprobadas para a execución do Orzamento Provincial de 2011, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade: Autorizar o compromiso de gasto e o recoñecemento extraxudicial das obrigas das facturas emitidas por Darzal Consultoría y Prevención, S.L. (B-82270190), que de seguido se relacionan, relativas a traballos de coordinación de seguridade e saúde de diversas obras: Núm. Factura Data Obra Importe 0304-01/2011 15/04/2011 “Infraestrutura básica para a construción de 15 campos de fútbol de herba sintética” (D07/0070) 972,82 0721-08/2011 23/08/2011 “Acondicionamento de local social en Campelo (Poio)” (PID/09/00923/2009002358) 201,90 0699-09/2011 03/08/2011 “Pavimentación e dotación de servizos en camiños: Pereiro, do Souto, Caneliñas, Braxilde (Poio)” (PID/09/00923/2009002359) 962,48 0721-07/2011 23/08/2011 “Pavimentación e dotación de servizos en camiños: Pereiro, do Souto, Caneliñas, Braxilde (Poio)” (PID/09/00923/2009002359) 75,54 0721-06/2011 23/08/2011 “Pavimentación e dotación de servizos en camiño Pedaporta e camiño Tarrío (Poio)” (PID/09/00923/2009002357) 219,72 0721-04/2011 23/08/2011 “Rede de saneamento e estación de bombeo de augas residuais na Fonte Faxilde, Vilagarcía de Arousa” (PID/09/00989/2009002303) 126,68 0721-03/2011 23/08/2011 “Saneamento no rural, Campo Lameiro” (PID/09/00973/2009002562) 129,77 0721-02/2011 23/08/2011 “Beirarrúas, servizos e iluminación en E.P. 8503 Cordeiro-Senín (Valga)” (D08/0055) 207,89 0721-01/2011 23/08/2011 “Urbanización nos Castros, Fondós e Bugarín (Quireza-Cerdedo)” (D06/0366) 272,61 0699-08/2011 03/08/2011 “Ampliación do centro cultural e veciñal en Belesar (Baiona)” (PID/09/00972/2009002407) 133,30 0699-07/2011 03/08/2011 “Dotación servizos básicos en camiños municipais. Anualidade 2009 (Bueu)” (PID/09/00930/2009002646) 603,28 0699-06/2011 03/08/2011 “Pavimentación, reasfaltado e saneamento da pista de Sanguiunchos (Vilaboa)” (PID/09/00987/2009002460) 148,60 0699-05/2011 03/08/2011 “Dotación de servizos básicos en camiños municipais (Bueu)” (PID/09/00930/2009002648) 63,91 0699-04/2011 03/08/2011 “Saneamento nos lugares de Casiñas-Pontellas, Corrigatos, Batán e Trambosríos (Moraña)” (PID/09/00609/2009002295) 178,29 0699-03/2011 03/08/2011 “Pavimentación de diversos viais públicos (Nigrán)” (PID/09/00983/2009002741) 664,39 0699-02/2011 03/08/2011 “Mellora camiño rural de Zapa a Torre en Chaín (Gondomar)” (PID/09/00920/2009002774) 212,98 0699-01/2011 03/08/2011 “Mejora del trazado y capa de rodadura en E.P. 9201, Sanxenxo-Bordóns – estrada Samieira (Sanxenxo)” (D07/0174) 227,65 0786-01/2011 26/09/2011 “Construción de campo de fútbol de Pasarón (Pontevedra)” (D05/0734) 393,55 0786-02/2011 26/09/2011 “Complementario campo de fútbol de Pasarón” (D10/0071) 2.472,24 0853-01/2011 03/10/2011 “Construción de campo de fútbol de Pasarón (Pontevedra)” (D05/0734) 144,30 0210-02/2011 18/03/2011 “Edificación para asociación veciñal en Veigadaña (Mos)” (D09/0134) 219,81 0210-03/2011 18/03/2011 “Edificación para asociación veciñal en Veigadaña (Mos)” (D09/0134) 215,69 0210-04/2011 18/03/2011 “Edificación para asociación veciñal en Veigadaña (Mos)” (D09/0134) 71,11 0210-05/2011 18/03/2011 “Edificación para asociación veciñal en Veigadaña (Mos)” (D09/0134) 14,19 0210-36/2011 18/03/2011 “Urbanización Rúa Sanxenxo (Sanxenxo)” (D07/0173) 634,75 0768-03/2011 01/09/2011 “Construción de centro social en Vilanoviña-Paradela (Meis)” (PID/09/00979/2009002641) 446,17 0775-02/2011 07/09/2011 “Dotación de servizos básicos en camiños municipais. Anualidade 2009 (Bueu)” (PID/09/00930/2009002646) 257,57 0855-01/2011 04/10/2011 “Modificado nº1 de transformación en separativa da rede de saneamento da Rúa Jaime Janer (Marín)” (PID/09/00795/2009002232) 42,71 0775-01/2011 07/09/2011 “Gradas y vestuarios en la pista polideportiva de Pereiras (Mos)” (PID/09/00981/2009002263) 494,09 0855-03/2011 04/10/2011 “Acondicionamento praza pública de San Roque – Camos (Nigrán)” (PID/09/00983/2009002742) 90,16 0768-02/2011 01/09/2011 “Pavimentación camiños de Xabalde, Balboa, San Cristovo, Vilameá e Agrosagro-Rañestras (Rodeiro)” (PID/09/00925/2009002709) 714,31 TOTAL 11.612,46 € O pago das facturas realizarase con cargo a conta non orzamentaria: 419.10 (099.143). 20.19580.- ROGOS E PREGUNTAS Non se formularon. E non habendo máis asuntos que tratar polo Sr. Presidente, sendo as dez horas e vinte minutos do expresado día, dáse por rematada a sesión e dela esténdese a presente acta, que asina o Ilmo. Sr. Presidente, comigo, o Secretario que dou fe. O Presidente, O Secretario,

Área de notas

  • Nota

Puntos de acceso

Área de control da descrición