Fondos
-
4. COMISIÓN PERMANENTE. COMISIÓN DE GOBERNO. XUNTA DE GOBERNO
2013-07-19_Ordinaria. Acta de sesión 2013/07/19_Ordinaria
Acta de sesión 2013/07/19_Ordinaria
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36038.ADPO.1.1.4.9.19.675/1.2013-07-19_Ordinaria
Título Acta de sesión 2013/07/19_Ordinaria
Data(s) 2013-07-19rdinaria (Creación)
Volume e soporte 1 acta de sesión
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo Deputación de Pontevedra
Área de contido e estrutura
Alcance e contido En Pontevedra, na Sala de Xuntas do Pazo Provincial, sendo as nove horas e cinco minutos do día dezanove de xullo do ano dous mil trece, baixo a Presidencia do Ilmo. Sr. D. Rafael Louzán Abal, Presidente da Deputación Provincial de Pontevedra, reuníronse as/os señoras/es deputadas/os, D. José Crespo Iglesias, D. José Manuel Figueroa Vila, D. Jose Carlos López Campos, D. José Luis Pérez Estévez, Dna. María Pilar Ramallo Vázquez, D. José Nelson Cándido Santos Argibay, D. Alberto Valverde Pérez e D. Jesús Vázquez Almuíña, co obxecto de celebrar sesión ordinaria da Xunta de Goberno, con carácter executivo, en primeira convocatoria, consonte á correspondente orde do día. Así mesmo asisten os señores deputados D. Pablo Baquero Álvarez, D. José María Bello Maneiro, D. Arturo Grandal Vaqueiro, Dna. Marta Iglesias Bueno, D. Severino Reguera Varela, Dna. Ana Isabel Vázquez Reboredo e D. Fernando Guitián Guitián. Da fe do acto D. Carlos Cuadrado Romay, Secretario Xeral, e está presente o Sr. Interventor, D. Antonio Graña Gómez. Non asiste a señora deputada, Dna. Begoña Estévez Bernárdez. Declarada aberta a sesión e de orde da Presidencia éntrase seguidamente no exame da orde do día, adoptándose en relación coa mesma os seguintes acordos: 1.21171.- ACTA ANTERIOR A Xunta de Goberno acorda por unanimidade aprobar os borradores das actas das sesións ordinarias dos días 5 e 12 de xullo do ano 2013, respectivamente. 2.21172.- ADXUDICACIÓN MEDIANTE PROCEDEMENTO ABERTO DAS SUBMINISTRACIÓNS DO PLAN DE INVESTIMENTOS DA DEPUTACIÓN DE PONTEVEDRA-PID 2012 (3ª RELACIÓN) Como consecuencia da actual crise económica produciuse un descenso nos orzamentos municipais, manifestándose especialmente no capítulo de investimentos, o que impide ós concellos levar a cabo diversas actuacións de interese público. Entre as competencias que as Deputacións teñen encomendadas, encóntrase a cooperación no fomento do desenvolvemento económico- social e, en xeral, a administración dos intereses peculiares da provincia, segundo recolle o artigo 36 da Lei 7/1985, de 2 de abril, reguladora das bases do réxime local. Co fin de permitir ós concellos levar a cabo os seus proxectos e actuacións de interese público, ademais de reactivar a economía da provincia impulsando medidas que atenúen a crise, o Pleno da corporación provincial, na súa sesión ordinaria do día 28 de setembro de 2012, acordou aprobar unhas bases reguladoras do plan de investimentos e gastos correntes da Deputación de Pontevedra para o ano 2012. Este proxecto conta cun investimento total de 18.000.000,00 €, que ten por obxecto aumentar o investimento público nos concellos da provincia de Pontevedra cunha poboación de entre 1.000 a 50.000 habitantes. Os concellos de Arbo e Vilagarcía de Arousa, solicitaron acollerse a este plan, achegando a documentación requirida na base sétima da convocatoria e os seguintes proxectos: Concello Proxecto Aprobación subvención por Xunta de Goberno Arbo Adquisición dun camión grúa con basculante 21 de decembro de 2012 Vilagarcía de Arousa Adquisición dun tractor agrícola, unha desbrozadora de cadeas forestal e unha desbrozadora de brazo hidráulico 5 de decembro de 2012 Mediante acordo da Xunta de Goberno desta Deputación Provincial, en sesión ordinaria do día 3 de maio de 2013, aprobouse o expediente de contratación, mediante procedemento aberto, da adxudicación de subministracións do PID 2012 (3ª relación de proxectos). Dita relación está composta polos seguintes expedientes: Nº Subministro Concello Importe IVE Importe total 1 Adquisición dun camión grúa con basculante (PID/12/00916/2012000521) Arbo 55.892,00€ 11.737,32€ 67.629,32€ 2 Adquisición dun tractor agrícola, unha desbrozadora de cadeas forestal e unha desbrozadora (PID/12/00989/2012000452) Vilagarcía de Arousa 91.100,00€ 19.131,00€ 110.231,00€ Resultando que o anuncio do procedemento aberto para a contratación, se publicou no Boletín Oficial da Provincia de Pontevedra número 87 de data 7 de maio de 2013. Resultando que a cualificación da documentación xeral efectuouse o día 27 de maio de 2013, para cuxo efecto se reuniu a Mesa de Contratación para examinar a documentación presentada polas empresas e empresarios. Resultando que a Mesa de Contratación, na reunión que tivo lugar o día 28 de maio de 2013, fai pública a relación de empresas admitidas ó procedemento aberto, procedendo á apertura dos sobres "B" presentados por estas, correspondentes á documentación técnica valorable mediante criterios non avaliables mediante fórmulas, para os efectos de dar cumprimento ó estipulado no artigo 27 do Real decreto 817/2009, do 8 de maio, polo que se desenvolve parcialmente o Trlcsp. Resultando que o Xefe Xeral do Parque de Maquinaria emite informe sobre os criterios non avaliables mediante fórmulas das ofertas presentadas polas empresas admitidas ó procedemento aberto. Resultando que a Mesa de Contratación nas reunións que tiveron lugar os días 25 e 27 de xuño de 2013, procedeu á apertura dos sobres "C" daquelas empresas que obtiveron unha puntuación no sobre B superior a 30 puntos, calculando as fórmulas e obténdose os seguintes resultados: Subministración 1: Adquisición dun camión grúa con basculante (concello de Arbo). EMPRESA PUNTUACIÓN SOBRE B PUNTUACIÓN SOBRE C PUNTUACION TOTAL AUTOMOCIÓN LA JUNQUERA 40,00 ptos 11,419 ptos 51,419 ptos INTURASA PEREZ RUMBAO, S.A.. 31,00 ptos 0,865 ptos 31,865 ptos Subministración 2: Adquisición dun tractor agrícola, unha desbrozadora de cadeas forestal e unha desbrozadora (concello de Vilagarcía de Arousa). EMPRESA PUNTUACIÓN SOBRE B PUNTUACIÓN SOBRE C PUNTUACION TOTAL COMERCIAL VEIRAS, S.A. 30,25 ptos 0,146 ptos 30,396 ptos JOSE RAMON LOIS SIMÁNS 47,81 ptos 13,322 ptos 61,132 ptos MAQUINARIA AGRÍCOLA DEL NOROESTE, S.L. 30,10 ptos 21,663 ptos 51,763 ptos JOSE ESTEVEZ AS FERREIRAS, S.L. 36,77 ptos 24,130 ptos 60,90 ptos Resultando que mediante Resolución Presidencial nº2013013830 e nº2013013833 de data 3 de xullo de 2013 requiríuselles respectivamente, á empresa Automoción La Junquera, S.L. (CIF: B-36181899) e ó empresario, José Ramón Lois Simáns (NIF:76.484.749-C), que formularon as proposicións economicamente máis vantaxosas para que, dentro do prazo de dez días hábiles, a contar dende o seguinte a aquel en que tivese recibido este requirimento, presentasen a documentación xustificativa de atoparse ó corrente no cumprimento das súas obrigas tributarias e coa Seguridade Social, de dispoñer efectivamente dos medios que se tivese comprometido a dedicar ou adscribir á execución do contrato e de ter constituído a garantía definitiva equivalente ó 5% do prezo do contrato excluído o IVE, por importe de 2.770,00 € (a empresa Automoción La Junquera, S.L., CIF: B-36181899), e 4.495,00 € ( o empresario Jose Ramón Lois Simáns, NIF:76.484.749-C), de acordo co disposto no art.º 151 do Trlcsp. Resultando que as empresas Automoción La Junquera, S.L., (CIF: B-36181899) e José Ramón Lois Simáns (NIF:76.484.749-C), presentaron a documentación requirida, entre a que se atopa a constitución dunha garantía definitiva por importe de 2.770,00 €, e 4.495,00€ que foron depositadas na Tesourería desta Deputación con número de operación 201300088447 e número de operación 201300087906 respectivamente, polo que unha vez cumprimentados os trámites esixidos no artigo 151 do Trlcsp., procede adxudicar o contrato dentro do prazo de cinco días hábiles. Considerando que a disposición adicional segunda do Trlcsp., faculta a esta Presidencia para actuar como órgano de contratación con competencia respecto deste contrato de subministracións, e tendo en conta o disposto no artigo 185 do Real decreto lexislativo 2/2004, de 5 de marzo, polo que se aproba o Texto refundido da Lei reguladora das facendas locais e o establecido nas bases de execución do orzamento provincial do exercicio de 2013, concretamente na Base 16ª, 2 a) onde figura que lle compete á Xunta de Goberno a fase correspondente á disposición dos gastos precisos para a contratación de subministracións que, sendo competencia da Presidencia, superen o importe dos contratos negociados sen publicidade por razón de contía, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade: Primeiro.- Adxudicar á empresa Automoción La Junquera, S.L. (CIF: B-36181899), o contrato de adquisición dun camión grúa con basculante (concello de Arbo), de acordo có seguinte detalle: - Polo seguinte prezo total ofertado: - Importe (IVE excluído) ……………………………… 55.400,00 € - IVE (21%) ……………………………….……………11.634,00 € - Importe total (IVE incluído) ………………………… 67.034,00 € -Prazo de garantía de 2 anos sen límite de quilómetros. -Prazo de entrega, 50 días naturais. Segundo.- Adxudicar ó empresario JOSÉ RAMÓN LOIS SIMÁNS (NIF:76.484.749-C), o contrato de adquisición dun tractor agrícola, unha desbrozadora de cadeas forestal e unha desbrozadora (concello de Vilagarcía de Arousa), de acordo có seguinte detalle: - Polo seguinte prezo total ofertado: - Importe (IVE excluído) ……………………………… 89.900,00€ - IVE (21%) ……………………………….…………… 18.879,00€ - Importe total (IVE incluído) ………………………. 108.779,00€ -Prazo de garantía de 3 anos. -Prazo de entrega, antes de 70 días naturais. Os contratos financiaranse con cargo á aplicación orzamentaria 13/942.942.652.45.2012. 3.21173.- CONCESIÓN DE SUBVENCIÓNS A ASOCIACIÓNS E ENTIDADES SEN ÁNIMO DE LUCRO PARA INFRAESTRUTURA (PROGRAMA C/13) A Deputación de Pontevedra na Xunta de Goberno de 28 de decembro de 2012 aproba as bases de subvencións de apoio á cultura, dirixidas a Entidades para actividades e investimentos ano 2013, entre as que se atopa o programa C/13 “Infraestrutura” que vai dirixido ó financiamento para a construción ou a rehabilitación de centros culturais, restauración de monumentos, etc., e fiscalizadas as correspondentes solicitudes polo Servizo de Intervención e co seu informe favorable sobre existencia de consignación, por un importe de 239.966,00 €, con cargo á aplicación 13/330.334.789.04 do orzamento provincial, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade conceder as subvencións a asociacións e entidades sen ánimo de lucro para infraestrutura (Programa C/13) e que son as que se relacionan a continuación: 4.21174.- DESESTIMACIÓN DE SOLICITUDE DE INDEMNIZACIÓN POR RESPONSABILIDADE PATRIMONIAL FORMULADA POR D. ANDRÉS SUEIRO MÉNDEZ, POR LESIÓNS PADECIDAS NA E.P. 9406 GALLAS-ARMENTEIRA NO CONCELLO DE MEIS Dada conta que con data de rexistro 16/10/12 (rex. núm. 30052) tivo entrada nesta Deputación instancia subscrita por D. Andrés Sueiro Méndez, con domicilio a efecto de notificacións na rúa Galicia, 35- Baixo, Dena no Concello de Meaño, por lesións provocadas por un ferro que se atopaba de punta nun alcorque presuntamente sen sinalizar, na EP. 9406 Gallas-Armenteira, no Concello de Meis o día 21/04/12 e que cuantifica economicamente en 2.835,66 €. Resultando.- Que con data 18/10/12 e con fundamento no artigo 10.1, último parágrafo, do R.d. 429/93, en relación co 82 e 83 da Lei 30/92, e 172 do R.d. 2568/86, solicitouse informe ó Servizo de Infraestruturas, que o emitiu na data 11/01/13 co seguinte contido: “ …A ) La carretera provincial en la que presuntamente ocurrieron los hechos objeto de la reclamación patrimonial es la E.P. 9406 Gallas-Armenteira. B) Se tuvo conocimiento del siniestro la semana siguiente al mismo (21/04/2012, sábado) por vecinos de la zona, concretamente del Restaurante “A FONTE”. C) Se estaban realizando las obras correspondientes a la “pavimentación y dotación de servicios en la E.P. 9406 Gallas-Armenteira (Meis), obra adjudicada a la empresa Narom, S.L. Así como la Obra: Pavimentación E.P. 9406 Gallas-Armenteira perteneciente al PPC 2010. D) Las obras consistían en la canalización de todos los servicios existentes (abastecimiento, residuales, pluviales, telefonía, energía eléctrica, alumbrado) y mejora del entorno del Monasterio de la Armenteira para su puesta en valor: - Dotación de nuevos espacios públicos (plaza, aparcamiento, aceras). - Construcción de muros don piedra rústica. - Instalación de mobiliario urbano (barandillas, arbolado, farolas, bancos, balizas, etc…) - Pavimentación en piedra país del tramo comprendido entre la intersección con la E.P. 9405 Barrantes-Armenteira-Busto y la subida (acceso) a la pusada que se está ejecutando en la zona. - Ensanche y pavimentación del tramo comprendido entre el acceso a la pousada y el P.K. 5+040 de la carretera Gallas-Armenteira. - Total del tramo en obras: 600 m. E) El lugar donde presuntamente ocurrieron los hechos denunciados se encuentra en el medio del tramo en obras existiendo: - Señalización de obras por ambos extremos de acceso a la obra. - Alumbrado público en el lugar del siniestro. - Elementos auxiliares de señalización en el lugar del siniestro (cinta balizadora de obra). F) f.1) El lugar donde se produjo el accidente se encuentra situado justo enfrente el cementerio de la Armenteira y se encontraba en obras en esos días. ESTANDO PROHIBIDO APARCAR EN EL MISMO. f.2) Se estaban abriendo unos huecos en el pavimento al objeto de plantar unos árboles en los mismos. Estos huecos reciben el nombre de alcorques (no arquetas). Definición del alcorque (diccionario RAE): Hoyo hecho alrededor de los árboles para retener agua. Es claramente diferenciable lo que es un hoyo y lo que es una arqueta. f.3) El lugar del alcorque se señalizó como es habitual en este tipo de trabajo, teniendo en cuenta la profundidad del alcorque (hoyo) es de 30cm. Se instala una cinta señalizadora de balizar (roja y blanca) sujeta a 4 soportes (estacas, varillas, tablas o cualquier otro elemento que cumpla la función). En nuestro caso se instalaron varillas con setas en sus cabezas para proteger. (SETA): elemento plástico en forma de seta que protege las cabezas de las varillas. f.4) EN EL MISMO ESCRITO QUE PRESENTA EL DEMANDANTE SE RECONOCE QUE ESTABAN COCHES APARCADOS EN UN SITIO EN OBRAS Y DONDE ESTABA PROHIBIDO APARCAR (TRAMO EN OBRAS). Resultando.- Que con datas 18/10/12 e 15/01/13 e con fundamento nos artigos 31.1 “b” e “c” e 79.1 da Lei 30/92, déuselle traslado da reclamación a empresa Narom, S.L. para que puidera comparecer coma interesada, e puidera facer as alegacións que tivera por convenientes, facendo as mesmas en escrito de data 25/01/13 co seguinte contido literal: “… el lugar donde presuntamente ocurrieron los hechos denunciados se encuentra en medio del tramo de obras que estaba realizando Narom S.L., existiendo: - Señalización de obras por ambos extremos de acceso a la obra - Alumbrado público en el lugar del siniestro - Elementos auxiliares de señalización en el lugar del siniestro (cinta balizadora de obra) - EL TRAMO MENCIONADO, SITUADO JUSTO ENFRENTE EL CEMENTERIO DE ARMENTEIRA SE ENCONTRABA EN OBRAS ESOS DÍAS, CON PROHIBICIÓN DE APARCAMIENTO EN EL MISMO. - Se estaban abriendo unos huecos en el pavimento para plantar árboles, señalizando dicho hueco con la instalación de cinta señalizarora de balizar (roja y blanca) sujeta a 4 soportes de varillas, protegidas con setas (elemento plástico de protección) en sus cabezas…” Resultando.- Que mediante escrito de data 04/07/13 o Servizo de Infraestruturas da Deputación, unha vez recabada nova información, emite informe co seguinte contido: - El siniestro ocurrió el día 21/04/12 - La causa del mismo fue debido al estacionamiento por parte del demandante en un espacio existente que se encontraba en obras situado justo enfrente del cementerio parroquial de ARMENTEIRA - El sábado 21/04/12, al parecer, se dio cristiana sepultura a un difunto cuyo nombre desconocemos - El entierro se celebró por la tarde - Ese día (sábado), al igual que todos los sábados, domingos y festivos no se desarrolla ningún tipo de trabajo en la obra, estando LA OBRA CON SEÑALIZACIÓN AL IGUAL QUE EL LUGAR CONCRETO EN EL QUE OCURRIERON LOS HECHOS. - Algunos asistentes al acto del enterramiento aparcaron sus vehículos de modo irregular enfrente mismo del cementerio (lugar que se encontraba en obras). - Según comenta algún vecino que estaba presente en el momento del accidente, este ocurrió una vez finalizado el entierro cuando los asistentes se disponían a abandonar el lugar. Es decir el propietario del vehículo que sufrió el percance, previamente había aparcado el mismo en ese mismo lugar donde, sin ninguna duda, las condiciones (excepto la visibilidad y/o la posible afección personal del hecho luctuoso) eran las mismas…” Considerando.- Que a instancia se presenta cumprimentando os requisitos de capacidade, lexitimación activa e pasiva e temporalidade (sen ter transcorrido o prazo de prescrición), descritos nos artigos 6.1 do R.d. 429/93 en relación co 70, 30, 31.1 a) e 142.5 da Lei 30/92. Considerando.- Que non quedou acreditada a relación de causalidade (artigos 139.1 da Lei 30/92 e 13.2 do R.d. 429/93) co material probatorio achegado ó expediente, antes ó contrario, queda demostrada a non responsabilidade desta Deputación no evento lesivo, pois a forza causacional debeuse á actitude do accidentado, que posuíndo o control da situación non foi quen de evitar a caída, o que excede con moito do estándar medio de responsabilidade patrimonial da Administración. Nesta liña argumental entendérono precedentes similares, como os que se citan “ad exemplum”: “… El comportamiento humano implica soportar los pequeños riesgos que una eventual falta de cuidado y atención comporta…” Sentencia de 2 de marzo de 2006 da Sala Primeira (do Civil) do T.S., LA LEY JURIS 11410/2006; e na mesma liña: - Sentenza do 9 de maio de 2000 do T.S. - Sentenza do 26 de marzo de 2004 do T.S.X.G. - Sentenza do 10 de marzo de 2005 da Sala do Contencioso-Administrativo do T.S.J. de Canarias. - Sentenza do 30 de novembro de 2005, da Sección 14ª da Audiencia Provincial de Barcelona. - Sentenza do 23 de decembro de 2005 da Sala do Contencioso-Admistrativo, Sección 2ª, do T.S.J. de Castilla y León. - Sentenza do 3 de marzo de 2006 da Sala Primeira (do Civil) do T.S. - Sentenza do 9 de marzo de 2006, da Sección 1ª do T.S.J. de Andalucía. - Sentenza do 6 de abril de 2006, da Sección 3ª do T.S.J. de Andalucía. - Ditame do Consello Consultivo de Galicia 877/06. - Sentenza 156/2010 do Xulgado do Contencioso-Adminstrativo nº 3 de Pontevedra. - Sentenza 262/2011 do Xulgado de Contencioso-Administrativo nº 1 de Pontevedra. - Sentencia 20/2012 do Xulgado do Contencioso-Administrativo nº 2 de Pontevedra. Considerando.- Que dita obra foi realizada pola mercantil Narom, S.L., sendo esta a única responsable da sinalización e adopción das medidas de seguridade pertinentes, desprendéndose tanto do seu informe coma do emitido polo Servizo de Infraestruturas, que as obras estaban perfectamente balizadas e sinalizadas, o que fai facer descansar unicamente a responsabilidade na desatención e a incorrecta deambulación do reclamante, quen, por certo, aparcou nunha zona prohibida para facelo, o que supón que tendo evitado ese feito evitaría á súa consecuencia, e dicir, o resultado lesivo. Considerando.- Que a mais non se produciron outras caídas polos mesmos feitos, o que incide nun comportamento hipoteticamente tórpido do accidentado. Considerando.- Que as Administracións Públicas réxense en materia de responsabilidade patrimonial polos artigos 106.2 da Constitución Española, 139 e seguintes da Lei 30/92, 54 da Lei 7/85, 223 do R.d. 2568/86 e Rd 429/93. Considerando.- Que o presente acordo cumprimenta o establecido nos artigos 89.1 e 54.1-b da Lei 30/92 en relación co 13.2 do R.d. 429/93, referido á desestimación argumentada da reclamación. A Xunta de Goberno acorda por unanimidade desestimar a reclamación. 5.21175.- COMUNICACIÓNS A Xunta de Goberno queda enterada de: Comunicación da Dirección Xeral de Coordinación de Competencias coas Comunidades Autónomas e as Entidades Locais do Ministerio de Facenda e Administracións Públicas de data 4/07/2013 (Rex. de entrada núm. 2013057002 de data 12/07/2013), pola que resolve modificar a inscrición no Rexistro de Entidades Locais do municipio de O Porriño, facéndose constar que a nova superficie do seu termo municipal é a de 61,25 Km2. FÓRA DA ORDE DO DÍA, e previa declaración de urxencia adoptáronse os seguintes acordos: 6.21176.- PROXECTO DE SENDA PEONIL ENTRE PONTEARNELAS ATA AS ACEÑAS DENTRO DO CONVENIO DE COLABORACIÓN ENTRE AUGAS DE GALICIA E A DEPUTACIÓN PROVINCIAL DE PONTEVEDRA PARA A PLANIFICACIÓN E EXECUCIÓN DOS TRABALLOS DE RESTAURACIÓN E PROTECCIÓN NO RÍO UMIA Dada conta da proposta de Proxecto de Senda Peonil entre Pontearnelas ata as Aceñas, dentro do Convenio de Colaboración entre Augas de Galicia e a Deputación Provincial de Pontevedra para a planificación e execución dos traballos de restauración e protección no río Umia. Vistos os informes do enxeñeiro técnico do Servizo de Medio Ambiente do 15/07/2013, da Intervención do 18/07/2013; vista a acta da reunión do 5/07/2013 da Comisión mixta de seguimento do Convenio de Colaboración entre Augas de Galicia e a Deputación Provincial, e a restante documentación que obra no expediente. Considerando o disposto nas bases de execución do vixente orzamento da Deputación. A Xunta de Goberno acorda por unanimidade aprobar o Proxecto de Senda Peonil entre Pontearnelas ata as Aceñas, dentro do Convenio de Colaboración entre Augas de Galicia e a Deputación Provincial de Pontevedra para a planificación e execución dos traballos de restauración e protección no río Umia. 7.21177.- APROBACIÓN DAS BASES REGULADORAS DO PROGRAMA “ACTÍVATE 2013” A Deputación de Pontevedra promove un ano máis o programa “Actívate” de cursos formativos para mozos de entre 16 e 35 anos de calquera Concellos da nosa provincia, coa finalidade de facilitar a súa integración laboral á par que lograr o seu enriquecemento cultural e persoal; a través dun catálogo, e cunha dotación orzamentaria de 102.200,00 €, polo que á vista dos informes de 10 e 17 de xullo de 2013, emitidos polo Sr. Secretario Xeral e Sr. Interventor respectivamente, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade aprobar as Bases Reguladoras do Programa Actívate 2013, cunha dotación económica de 102.200,00 €, con cargo á partida 13/232.230-227.07, dirixido ós mozos e mozas da nosa provincia con idades comprendidas entre os 16 e os 35 anos. Ditas bases son do seguinte teor: “BASES DO PROGRAMA ACTÍVATE 2013 CLÁUSULAS Primeira. Destinatarios Poderán participar todos os mozos de 16 a 35 anos (ambos os dous incluídos), residentes en calquera concello da provincia de Pontevedra de menos de 50.000 habitantes que se adhira ó programa. Tamén poderán cursar a súa solicitude dentro do prazo establecido aquelas persoas que non cumpran o requisito de idade, pasando a formar parte da relación de agarda que será utilizada no caso de que houbese prazas vacantes. Segunda. Características do programa O programa consiste en ofertar un catálogo de accións formativas baseadas nos intereses e inquedanzas que amosan as persoas novas na sociedade actual. Estas accións céntranse nas novas tecnoloxías, agricultura, artesanía en papel, vidro e outros materiais, actividades artísticas, reparacións domésticas e bricolaxe no fogar, bricolaxe ecolóxico, cociña e elaboracións artesanais ou servizos ás persoas. Cada concello poderá escoller un curso do catálogo, excepto os de máis de 15.000 habitantes (Cangas, A Estrada, Lalín, Marín, Moaña, Nigrán, Poio, Ponteareas, O Porriño, Redondela, Sanxenxo, Tui e Vilagarcía de Arousa) que poderán escoller dous cursos. Cada curso terá unha duración de 40 horas. A institución provincial ofertará os cursos a través dunha empresa especializada na materia e realizaranse nas instalacións dos concellos adheridos. O docente terá a obriga de dispor na aula do material preciso para a docencia (será responsabilidade da empresa adxudicataria todos os materiais para o correcto desenvolvemento do curso: ordenadores, apuntamentos, cociñas, cámara de fotos, utensilios de costura, entre outros) sendo por conta do alumnado o material a empregar por cada un deles nas súas prácticas. Por exemplo, nun curso de maquillaxe e estética o docente levará os utensilios e produtos precisos para dar a aula, pero serán os alumnos os que teñan que levar o material para aplicar os coñecementos adquiridos. Terceira. Adhesións dos concellos Todos os concellos da provincia de Pontevedra de menos de 50.000 habitantes que o desexen poderán adherirse mediante acordo de adhesión ata o 20 de agosto (incluído). Neste acordo escollerán do catálogo o número de cursos que lles correspondan segundo o baremo establecido na cláusula segunda. Os concellos terán a obriga de prestar as súas instalacións e medios materiais que sexan precisos para o axeitado desenvolvemento do curso, entendendo por estes materiais: mesas, cadeiras, encerados, subministro de auga e electricidade, entre outros. No caso de que algún dos concellos non desexe adherirse ó programa, os cursos correspondentes, se así o estipula conveniente o organismo provincial, poderán ser reconducidos a outros concellos si adheridos; esta mesma circunstancia daríase no caso de que non se reunise o número mínimo de participantes en cada curso. Os mozos de concellos non adheridos ó programa ou dos que non se acaden os mínimos poderán tomar parte nos cursos doutros concellos entendendo a prioridade do alumnado do propio concello, sempre e cando se cursase a solicitude en prazo e forma. Cuarta. Presentación de instancias dos beneficiarios O prazo de presentación de solicitudes dependerá de cada un dos Concellos adheridos, a través do modelo oficial de inscrición que se poderá descargar da páxina web da Deputación e presentaranse no Rexistro do Concello no que desexa cursar a actividade. Se se desexa participar en máis dun curso deberase cubrir cadanseu modelo de solicitude. No caso de que o número de solicitantes excedese as prazas ofertadas para cada curso, dende a Deputación de Pontevedra relacionarase o listado de participantes ós cursos mediante os seguintes criterios: 1. Persoas desempregadas que non participasen na edición do “Actívate” ano 2012 (segundo o rexistro de entrada) 2. Persoas en activo que non participasen na edición do “Actívate” ano 2012 (segundo o rexistro de entrada) 3. Persoas desempregadas e en activo que participasen na edición pasada 4. Persoas da relación de agarda (persoas doutros concellos ou de idades diferentes a 16-35 anos) O número mínimo de persoas para levar a cabo un curso será de 10 alumnos e un máximo de 25; de non ser así o curso quedaría anulado. Quinta. Orzamento e financiamento A contía consignada para este programa ascende no ano 2013 a cento dous mil douscentos (102.200,00) euros, con cargo á aplicación orzamentaria 13/232.230-227.07, do orzamento ordinario da Deputación, sen prexuízo de que este crédito se amplíe. Sexta. Documentación dos concellos e prazos de presentación Os concellos adheridos deberán remitir á Deputación a seguinte documentación antes do 1 de outubro: • Por correo electrónico a folla de Excel debidamente cuberta, segundo o modelo enviado, na que se relacionen todas as solicitudes dos participantes do programa “Actívate”. Non é preciso seguir ningunha orde • As fichas de inscrición orixinais ou, no seu defecto, notificación do Concello no que se declare posuír esta documentación, non sendo preciso envialas Todos os modelos da documentación, incluídas as fichas de inscrición, poderanse descargar da páxina web da Deputación (www.depo.es) Sétima. Publicidade En todos os carteis, dípticos ou trípticos que se elaboren deberase facer constar a colaboración da Deputación de Pontevedra, segundo establece o art. 31 do RLXS. Oitava. Xustificación e pagamento da subvención A subvención consiste nun financiamento para dar os cursos nos concellos adheridos ó programa a través dunha empresa especializada na materia. Para proceder ó pagamento a empresa adxudicataria presentará xunto coas facturas a relación dos alumnos participantes nos cursos, segundo datas e concellos. O pagamento realizarase directamente no número de conta da empresa adxudicataria. Novena. Prazo de vixencia Estas bases terán vixencia ata marzo de 2014. Décima. Lexislación aplicable: Lei 38/2003, de 17 de novembro, xeral de subvencións Real decreto 887/2006, de 21 de xullo, aprobando no Regulamento da Lei xeral de subvencións Lei 4/1993, de 14 de abril, de servizos sociais de Galicia Lei 7/1985, de 2 de abril, reguladora de bases de réxime local Real decreto lexislativo 2/2004, de 5 de marzo, polo que se aproba o Texto refundido da Lei reguladora de facenda local Lei 30/1992, de 26 de novembro, de réxime xurídico das administracións públicas e do procedemento administrativo común Bases de execución do vixente orzamento provincial E demais lexislación aplicable. CATÁLOGO DE CURSOS PROGRAMA ACTÍVATE 2013 Novas tecnoloxías 1. A internet e o correo electrónico 2. Informática: iniciación 3. Photoshop e retoque fotográfico 4. Iniciación ás redes sociais 5. Elaboración de páxinas web Agricultura 6. Cultivo agrícola, horticultura 7. Cultivo floral 8. Herboristería, herbas medicinais 9. Creación dunha horta ecolóxica 10. Curso práctico de clasificación de cogomelos comestibles Artesanía en papel, coiro, vidro e outros materiais 11. Repuxado en coiro 12. Encadernación 13. Cestería: iniciación 14. Confección de bixutería con abelorios e outros elementos 15. Talla de cristal 16. Serigrafía, gravado e estampado de camisolas Actividades artísticas 17. Pintura e debuxo artístico: iniciación 18. Pintura e debuxo artístico: nivel avanzado 19. Fotografía: iniciación 20. Fotografía: nivel avanzado 21. Escultura: iniciación Reparacións domésticas e bricolaxe no fogar 22. Pintura e restauración de mobles 23. Tapicería 24. Reparacións domésticas de fontanería, albanelería e carpintería 25. Mecánica básica do automóbil Bricolaxe ecolóxico 26. Recuperación de obxectos desbotados 27. Reciclaxe e reutilización: papel, cartón, plástico Cociña 28. Cociña tradicional galega 29. Cata de viños 30. Elaboración e conservación dos produtos da matanza 31. Conservación de alimentos, conservas artesanais 32. Elaboración de licores 33. Tapas, pinchos e canapés 34. Cociña internacional Elaboracións artesanais 35. Perfumes artesanais 36. Elaboración de xabóns caseiros Servizos ás persoas 37. O xogo infantil 38. Atención e coidados básicos do neonato e o lactante 39. Deseño, planificación e desenvolvemento de actividades de lecer e tempo libre 40. Administración e aforro no fogar 41. Planificación do menú na unidade familiar 42. Coidados básicos para persoas maiores 43. O proceso do avellentamento 44. Aplicación de técnicas de seguridade e primeiros auxilios 45. Técnicas de aseo e hixiene á persoa dependente” 8.21178.- APROBACIÓN DO PROXECTO MODIFICADO DO CONCELLO DO PORRIÑO PARA REALIZAR A OBRA Nº 2012000598, DENOMINADA “AMPLIACIÓN E REFORZO DO VIAL AS LAXAS”, INCLUÍDA NO PLAN DE INVESTIMENTOS E GASTOS CORRENTES DA DEPUTACIÓN – 2012 Á vista da modificación solicitada polo Concello do Porriño, CIF núm. P36003900F, da subvención concedida por acordo da Xunta de Goberno na súa sesión celebrada o día 14/12/2013 para financiar o investimento núm. 2012000598, denominado “Ampliación e reforzo do vial As Laxas”, incluído no Plan de Investimentos e Gastos Correntes da Deputación 2012 (PIDGC-2012), e dos informes favorables da xefa do Servizo de Cooperación e da Intervención, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade aprobar o proxecto modificado do investimento núm. 2012000598, denominado “Ampliación e reforzo do vial As Laxas”, incluído no Plan de Investimentos e Gastos Correntes da Deputación 2012 (PIDGC-2012), xa que non supón unha variación dos importes totais do proxecto e da subvención, nin se prexudican dereitos de terceiros. 9.21179.- CONCESIÓN DE SUBVENCIÓN Ó CONCELLO DE CANGAS DO MORRAZO PARA A REALIZACIÓN DA OBRA NÚM. 2013004805, DENOMINADA “PAVIMENTACIÓN CAMIÑO DA CHOUPANA-DARBO-CANGAS”, INCLUÍDA NO PLAN DE INVESTIMENTOS E GASTOS CORRENTES DA DEPUTACIÓN - 2012 Á vista da solicitude e toda a documentación necesaria para a válida concesión da subvención, con cargo á cantidade que se reserva á Presidencia para a súa concesión directa, e a tramitación do correspondente procedemento de contratación da obra núm. 2013004805, denominada “Pavimentación camiño da Choupana-Darbo-Cangas”, dos informes favorables do Servizo de Infraestruturas e da Intervención, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade: - Conceder ó Concello de Cangas do Morrazo con CIF núm. P3600800A, a cantidade de cento vinte e dous mil douscentos corenta e nove euros con sesenta e sete céntimos (122.249,67 €), para a realización do investimento núm. 2013004805, denominado “Pavimentación camiño da Choupana-Darbo-Cangas”, cun orzamento polo mesmo importe. Esta subvención, contabilizarase con cargo á aplicación 13/942.942.652.45.2012 do Orzamento Provincial para o presente exercicio 2013, na que existe crédito suficiente para facer fronte a este gasto. - Iniciar o expediente de contratación do investimento anterior, de conformidade co artigo 109 do Real Decreto Lexislativo 3/2011, do 14 de novembro, polo que se aproba o Texto refundido da Lei de contratos do sector público e demais normativa de desenvolvemento. 10.21180.- CONCESIÓN DE SUBVENCIÓN Ó CONCELLO DE PONTE CALDELAS PARA A REALIZACIÓN DA OBRA NÚM. 2013004802, DENOMINADA “COLECTOR EN TABOADELO”, INCLUÍDA NO PLAN DE INVESTIMENTOS E GASTOS CORRENTES DA DEPUTACIÓN – 2012 Á vista da solicitude e toda a documentación necesaria para a válida concesión da subvención, con cargo á cantidade que se reserva á Presidencia para a súa concesión directa, e a tramitación do correspondente procedemento de contratación da obra núm. 2013004802, denominada “Colector en Taboadelo”, dos informes favorables do Servizo de Infraestruturas e da Intervención, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade: - Conceder ó Concello de Ponte Caldelas con CIF núm. P3604300H, a cantidade de cento dous mil cincocentos sesenta e catro euros con nove céntimos (102.564,09 €), para a realización do investimento núm. 2013004802, denominado “Colector en Taboadelo”, cun orzamento polo mesmo importe. Esta subvención, contabilizarase con cargo á aplicación 13/942.942.652.45.2012 do Orzamento Provincial para o presente exercicio 2013, na que existe crédito suficiente para facer fronte a este gasto. - Iniciar o expediente de contratación do investimento anterior, de conformidade co artigo 109 do Real Decreto Lexislativo 3/2011, do 14 de novembro, polo que se aproba o Texto refundido da Lei de contratos do sector público e demais normativa de desenvolvemento. 11.21181.- DAR CONTA DA RENUNCIA DO CONCELLO DE MOS Á OBRA NÚM. 2012000543 “MELLORA DA REDE DE SANEAMENTO MUNICIPAL EN CELA, ZAPATEIRA E XUGUIÑO” INCLUIDA NO PLAN DE INVESTIMENTOS E GASTOS CORRENTES 2012 Resultando que a Xunta de Goberno da Deputación na sesión celebrada o día 14 de decembro de 2012 concedeu (acordo núm. 4.20456) ó Concello de Mos, CIF núm P3603300I, con cargo o Plan de Investimentos e Gastos correntes da Deputación 2012, unha subvención por importe de cento dezaseis mil trescentos once euros con cinco céntimos (116.311,05€) para a realización do investimento núm. 2012000543 “Mellora da rede de saneamento municipal en Cela, Zapateira e Xuguiño”. Resultando que o Concello de Mos acordou en Xunta de Goberno local do 23 de abril de 2013 substituír este investimento polas seguintes obras: - Saneamento en Cela - Saneamento na Fonte e a Rúa - Saneamento en Cantín e Cachada - Instalación eléctrica de iluminación pública en Castro-Mos Á vista do que antecede tendo en conta o disposto no artigo 64 do regulamento da Lei de Subvencións e na base décimo cuarta das Bases do Plan de Investimentos e Gastos Correntes 2012, o Concello de Mo solicita a baixa da obra núm. 2012000543, “Mellora da rede de saneamento municipal en Cela, Zapateira e Xuguiño en Mos”, no Plan de Investimentos de 2012 e que o crédito comprometido para a realización do mesmo se aplique as novas actuacións sinaladas. En atención ó exposto, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade: 1. Dar de baixa a obra núm. 2012000543 “Mellora da rede de saneamento municipal en Cela, Zapateira e Xuguiño en Mos” no Plan de Investimentos e Gastos Correntes da Deputación 2012. 2. Prestar a súa conformidade para que o crédito comprometido para a execución de dito investimento se aplique as novas actuacións propostas polo Concello de Mos. As novas propostas, que se acompañaran das solicitudes, certificacións e orzamentos pertinentes, deberán achegarse completas para que se poida proceder a súa avaliación e informe polos servizos correspondentes e á súa alta no Plan de Investimentos, que se tramitarán a partir da presente anulación, con cargo ó crédito do investimento anulado. 12.21182.- ADXUDICACIÓN DOS CONTRATOS PARA A EXECUCIÓN DAS OBRAS CORRESPONDENTES Á 1ª RELACIÓN DE PROXECTOS DO PID 2012 A actual crise económica provocou un descenso nos orzamentos municipais, que se manifestan, entre outros capítulos, nos de investimentos, o que impide ós concellos levar a cabo diversas actuacións de interese público dentro do seu marco de competencias. Entre as diferentes competencias que as Deputacións teñen encomendadas polas leis estatais e autonómicas atópanse a cooperación no fomento do desenvolvemento económico- social e, en xeral, a administración dos intereses peculiares da provincia, e así se recolle no artigo 36 da Lei 7/1985, de 2 de abril, reguladora das bases do réxime local. Co fin de permitir ós concellos levar a cabo os proxectos e actuacións de interese público, ademais de reactivar a economía da provincia impulsando medidas que atenúen a crise, o Pleno da corporación provincial, na súa sesión ordinaria do día 28 de setembro de 2012, acordou aprobar unhas bases reguladoras do plan de investimentos e gastos correntes da Deputación de Pontevedra para o ano 2012. Por medio deste proxecto apróbase o investimento dunha cantidade de 18.000.000,00 €, que ten por obxecto aumentar o investimento público nos concellos da provincia de Pontevedra cunha poboación de entre 1.000 a 50.000 habitantes, intentando dinamizar a curto prazo a actividade económica para incidir directamente na creación de emprego. Os proxectos que se establecen para a súa licitación neste procedemento, foron entregados polos Concellos que solicitaron acollerse a este Plan de Investimentos da Deputación, ano 2012, e presentaron a documentación esixida na base sétima da convocatoria. A Xunta de Goberno, en sesión celebrada o día 19 de abril de 2013, prestou aprobación ó expediente de contratación para a adxudicación, mediante procedemento aberto da execución das obras da Primeira Relación de Proxectos do PID 2012, que se sinalan a continuación: Nº OBRA ORZAMENTO PRAZO 1 Proxecto de pista de tenis e piscinas en A Tafona (Caldas de Reis) 192.300,59€ 4 meses 2 Melloras en núcleos rurais (Campo Lameiro) 151.322,99€ 2 meses 3 Pavimentación e alumeado nos camiños rurais de Solda e San Mauro (Meaño) 141.679,07€ 6 meses 4 Proxecto básico e de execución de 144 nichos dentro do recinto do cemiterio municipal (Cuntis) 188.663,59€ 1 mes 5 Ensanchado e mellora rodadura en camiños de San Vicente, Ventín e Fornelos (Fornelos de Montes) 68.531,31€ 3 meses 6 Pavimentación do camiño municipal de San Mamed, Quintela (Redondela) 118.452,49€ 1 mes 7 Renovación da pavimentación no acceso autovía A-55, Guillarei (Tui) 64.314,31€ 1 mes 8 Saneamento nos lugares de Cernadas e Casal de Eirigo (Valga) 227.572,88€ 6 meses Habéndose publicado o anuncio do procedemento aberto para a licitación de devanditas obras no BOP nº 78 de 23 de abril de 2013. O 23 de maio de 2013 constituíuse a Mesa de Contratación do procedemento aberto convocado para a contratación das referidas obras, procedendo a continuación á cualificación da documentación xeral (sobre “A”) admitindo a todas as empresas presentadas. O 27 de maio de 2013, este mesmo órgano, en acto público, indicou as plicas que foron cualificadas como non admitidas e admitidas, procedendo á apertura dos sobres “B” destas últimas, correspondente á documentación técnica valorable mediante criterios non avaliables mediante fórmulas, tal e como prevé o artigo 27 do Real Decreto 817/2009, polo que se desenvolve parcialmente a Lei de contratos do sector público. O 9 de xullo de 2013, a Mesa de Contratación, á vista dos informes emitidos polo Servizo de Infraestruturas relativo á documentación técnica presentada polos licitadores, fixo pública a ponderación asignada ás propostas técnicas, contidas nos sobres “B”, procedendo a continuación á apertura dos sobres “C” das empresas que obtiveron unha valoración superior a 30 puntos, co seguinte resultado: OBRA 1: Proxecto de pista de tenis e piscinas en A Tafona (Caldas de Reis) EMPRESA OFERTA CONTROL CALIDADE CONSTRUCCIÓNS OBRAS E VIAIS,S.A. 147.006,65 € 3% PROYECTA, S.L. 134.276,67 € 5% CONST. CRESPO, S.A. 135.007,73 € 3% HORDESCON, S.L. 139.648,37 € 5% CONST. RAFER, S.L. 135.880,00 € 5% COPCISA, S.A. 135.293,80 € 5% ELSAMEX, S.A. 135.087,19 € 5% EIRIÑA, S.L. 140.951,57 € 5% CNST. OREGA, S.L. 147.912,53 € 3,5% DECORACIONES BELLO, S.L. 131.114,04 € 5% Puntuacións obtidas: EMPRESA PUNTUACION SOBRE B PUNTUACION SOBRE C PUNTUACION TOTAL CONSTRUCCIÓNS OBRAS E VIAIS,S.A. 31,72 34,00 65,72 PROYECTA, S.L. 30,69 48,67 79,36 CONST. CRESPO, S.A. 32,15 47,37 79,52 HORDESCON, S.L. 32,26 46,42 78,68 CONST. RAFER, S.L. 30,53 48,00 78,53 COPCISA, S.A. 30,22 48,25 78,47 ELSAMEX, S.A. 33,00 48,33 81,33 EIRIÑA, S.L. 32,18 45,87 78,05 CONST. OREGA, S.L. 31,71 31,97 63,68 DECORACIONES BELLO,S.L. 30,05 50,00 80,05 OBRA 2: Melloras en núcleos rurais (Campo Lameiro) EMPRESA OFERTA CONTROL CALIDADE CONSTRUCCIÓNS OBRAS E VIAIS,S.A. 111.816,43 € 3% CONST. CRESPO, S.A. 106.238,74 € 3% PROYECTA, S.L. 105.663,46 € 5% CONST. TABOADA Y RAMOS, S.L. 107.550,00 € 5% CONS. TECNICAS CASAMORE, S.L. 112.554,29 € 5% CONST. VALE, S.L. 102.199,68 € 3,5 % EXC. Y CONST. PEREZ, S.L. 111.178,63 € 3 % EIRIÑA, S.L. 112.266,65 € 5% CONST. E.C. CASAS, S.L. 110.053,08 € 3 % Puntuacións obtidas: EMPRESA PUNTUACION SOBRE B PUNTUACION SOBRE C PUNTUACION TOTAL CONSTRUCCIÓNS OBRAS E VIAIS,S.A. 34,69 44,36 79,05 CONST. CRESPO, S.A. 34,21 47,05 81,26 PROYECTA, S.L. 30,27 48,33 78,60 CONST. TABOADA Y RAMOS, S.L. 30,26 47,42 77,68 CONS. TECNICAS CASAMORE, S.L. 30,21 45,00 75,21 CONST. VALE, S.L. 31,72 49,25 80,97 EXC. Y CONST. PEREZ, S.L. 35,58 44,66 80,24 EIRIÑA, S.L. 33,53 45,14 78,67 CONST. E.C. CASAS, S.L. 39,00 45,21 84,21 OBRA 3: Pavimentación y alumeado nos camiños rurais de Solda e San Mauro (Meaño) EMPRESA OFERTA CONTROL CALIDADE CONSTRUCCIÓNS OBRAS E VIAIS,S.A. 111.235,63 € 3% CONST. CRESPO, S.A. 111.001,45 € 3% NAROM, S.L. 100.943,41 € 5% CONST. E.C. CASAS, S.L. 104.795,68 € 2% XESTION AMBIENTAL DE CONTRATAS, S.L 101.751,33 € 3,5% Puntuacións obtidas: EMPRESA PUNTUACION SOBRE B PUNTUACION SOBRE C PUNTUACION TOTAL CONSTRUCCIÓNS OBRAS E VIAIS,S.A. 34,68 24,00 58,68 CONST. CRESPO, S.A. 31,84 24,80 56,64 NAROM, S.L. 31,50 50,00 81,50 CONST. E.C. CASAS, S.L. 30,36 43,16 73,52 XESTION AMBIENTAL DE CONTRATAS, S.L. 31,29 48,34 79,63 OBRA 4: Proxecto básico e de execución de 144 nichos dentro del recinto do cemiterio municipal (Cuntis) EMPRESA OFERTA CONTROL CALIDADE EIRIÑA, S.L. 138.363,70 € 5% CONST. ABAL, S.A. 127.851,24 € 5% NAROM, S.L. 135.027,00 € 5% COPCISA, S.A. 134.621,61 € 5% CONSTRUCCIÓNS OBRAS E VIAIS,S.A. 139.486,32 € 3% ELSAMEX, S.A. 132.532,28 € 5% CONST. SOLLA Y CIA, S.L. 130.941,89 € 5% PETROLAM A VEIGA, S.L. 141.653,62 € 5% Puntuacións obtidas: EMPRESA PUNTUACION SOBRE B PUNTUACION SOBRE C PUNTUACION TOTAL EIRIÑA, S.L. 34,70 45,79 80,49 CONST. ABAL, S.A. 30,09 50,00 80,09 NAROM, S.L. 36,34 47,12 83,46 COPCISA, S.A. 30,17 47,29 77,46 CONSTRUCCIÓNS OBRAS E VIAIS,S.A. 30,84 44,34 75,18 ELSAMEX, S.A. 32,50 48,12 80,62 CONST. SOLLA Y CIA, S.L. 33,57 48,76 82,33 PETROLAM A VEIGA, S.L. 30,72 41,60 72,32 OBRA 5: Ensanchado e mellora rodaxe en camiños de San Vicente, Ventín e Fornelos (Fornelos de Montes) EMPRESA OFERTA CONTROL CALIDADE CONSTRUCCIÓNS OBRAS E VIAIS,S.A. 53.805,57 € 3% CONSTRUCCIONES CRESPO S.A. 50.917,06 € 3% EXCAVACIONES Y CONSTRUCCIONES. PEREZ S.L. 50.973,70 € 3% CALDEVERGAZO S.L. 48.142,00 € 5% NAROM S.L. 48.991,39 € 5% Puntuacións obtidas: EMPRESA PUNTUACION SOBRE B PUNTUACION SOBRE C PUNTUACION TOTAL CONSTRUCCIÓNS OBRAS E VIAIS,S.A. 31,34 24,00 55,34 CONSTRUCCIONES CRESPO S.A. 31,90 44,10 76,00 EXCAVACIONES Y CONSTRUCCIONES. PEREZ S.L. 35,50 44,00 79,50 CALDEVERGAZO S.L. 31,86 50,00 81,86 NAROM S.L. 30,07 48,50 78,57 OBRA 6: Pavimentación del camiño municipal de San Mamed, Quintela (Redondela) MPRESA OFERTA CONTROL CALIDADE CONSTRUCCIONES TABOADA Y RAMOS S.L. 87.126,00 € 5% CONSTRUCCIONES CRESPO S.A. 90.092,42 € 3% CONSTRUCCIÓNS OBRAS E VIAIS,S.A. 92.999,89 € 3% NAROM S.L. 82.818,85 € 5% EXCAVACIONES Y CONSTRUCCIONES PEREZ S.L. 86.734,64 € 3% Puntuacións obtidas: EMPRESA PUNTUACION SOBRE B PUNTUACION SOBRE C PUNTUACION TOTAL CONSTRUCCIONES TABOADA Y RAMOS S.L. 33,50 45,93 79,43 CONSTRUCCIONES CRESPO S.A. 34,07 35,88 69,95 CONSTRUCCIÓNS OBRAS E VIAIS,S.A. 40,23 24,00 64,23 NAROM S.L. 36,50 50,00 86,50 EXCAVACIONES Y CONSTRUCCIONES PEREZ S.L. 37,45 45,30 82,75 Nesta obra nº 6 a que alcanza a máxima puntuación é a formulada por NAROM, S.L. aínda que se detecta que a oferta podería conter valores anormais ou desproporcionados no referente ó prezo ofertado, requiríndoselle a que xustificase a oferta, en particular no que se refire ó aforro económico, solucións técnicas adoptadas e condicións excepcionalmente favorables de que dispuxese para executar o contrato. Presentada a documentación requirida a NAROM, S.L. emítese informe polo Xefe do Servizo de Infraestruturas en funcións, onde considera que os prezos ofertados, dada a conxuntura económica e o establecido no proxecto, resultan indefendibles ademais de non dar os datos numéricos obxectivos que xustifiquen a baixa. A Mesa de Contratación, en sesión de 17 de xullo de 2013, considerando devandito informe técnico estima a oferta de NAROM, S.L. como desproporcionada ou anormal excluíndoa da clasificación, procedendo a unha nova valoración das ofertas obténdose a seguinte puntuación: EMPRESA PUNTUACION SOBRE B PUNTUACION SOBRE C PUNTUACION TOTAL CONSTRUCCIONES TABOADA Y RAMOS S.L. 33,50 48,57 82,07 CONSTRUCCIONES CRESPO S.A. 34,07 35,88 69,95 CONSTRUCCIÓNS OBRAS E VIAIS,S.A. 40,23 24,00 64,23 NAROM, S.L. 36,50 0,00 36,50 EXCAVACIONES Y CONSTRUCCIONES PÉREZ, S.L. 37,45 49,00 86,45 Tras efectuar unha nova valoración, obtén a máxima puntuación a empresa EXCAVACIONES Y CONSTRUCCIONES PEREZ PORTELA, S.L. OBRA 7: Renovación da pavimentación no acceso autovía A-55, Guillarei (Tui) EMPRESA OFERTA CONTROL CALIDADE EXCAVACIONES Y CONSTRUCCIONES PEREZ S.L. 47.252,41 € 3% EIRIÑA S.L. 47.480,97 € 5% CONSTRUCCIÓNS OBRAS E VIAIS,S.A. 47.672,32 € 3% NAROM S.L. 46.566,74 € 5% CONSTRUCCIONES CRESPO S.A. 45.152,90 € 3% Puntuacións obtidas: EMPRESA PUNTUACION SOBRE B PUNTUACION SOBRE C PUNTUACION TOTAL EXCAVACIONES Y CONSTRUCCIONES PEREZ S.L. 34,16 45,09 79,25 EIRIÑA S.L. 34,23 45,66 79,89 CONSTRUCCIÓNS OBRAS E VIAIS,S.A. 41,00 44,31 85,31 NAROM S.L. 34,79 47,37 82,16 CONSTRUCCIONES CRESPO S.A. 33,09 49,00 82,09 OBRA 8: Saneamiento nos lugares de Cernadas e Casal de Eirigo (Valga) EMPRESA OFERTA CONTROL CALIDADE CONSTRUCCIÓNS OBRAS E VIAIS,S.A. 168.328,70 € 3% CONSTRUCCIONES CRESPO S.L. 167.331,89 € 3% CALDEVERGAZO S.L. 132.500,00 € 5% CONSTRUCCIONES TABOADA Y RAMOS S.L. 156.100,00 € 5% CONSTRUCCIONES Y TECNICAS CASAMORE S.L. 168.422,74 € 5% NAROM S.L. 158.379,44 € 5% EIRIÑA S.L. 166.786,47 € 5% EULOGIO VIÑAS OBRAS Y CONSTRUCCIONES S.A. 143.502,57 € 5% HORDESCÓN S.L. 157.551,90 € 5% ELSAMEX S.A. 157.182,07 € 5% CONSTRUCCION PUBLICA GALLEGA S.L. 154.215,22 € 1,5% CONSTRUCCIONES SOLLA Y CIA S.L. 142.938,34 € 5% XESTIÓN AMBIENTAL DE CONTRATAS, S.L. 157.796,40 € 3,5 % ESPINA OBRAS HIDRAULICAS, S.A. 144.518,18 € 5 % PETROLAM A VEIGA, S.L. 182.434,46 € 3 % AQUAGEST PROMOCIÓN TECNICA Y FRA. DE ABASTECIMIENTOS DE AGUA, S.A. 182.434,46 € 4 % TRANSPORTES Y CANTERIA ANTONIO, S.L. 166.447,93 € 5 % Puntuacións obtidas: EMPRESA PUNTUACION SOBRE B PUNTUACION SOBRE C PUNTUACION TOTAL CONSTRUCCIÓNS OBRAS E VIAIS,S.A. 40,19 44,13 84,32 CONSTRUCCIONES CRESPO S.L. 33,30 44,26 77,56 CALDEVERGAZO S.L. 30,23 50,00 80,23 CONSTRUCCIONES TABOADA Y RAMOS S.L. 33,70 46,79 80,49 CONSTRUCCIONES Y TECNICAS CASAMORE S.L. 32,21 45,12 77,33 NAROM S.L. 34,09 46,48 80,57 EIRIÑA S.L. 34,71 45,34 80,05 EULOGIO VIÑAS OBRAS Y CONSTRUCCIONES S.A. 30,74 48,50 79,24 HORDESCÓN S.L. 32,70 46,59 79,29 ELSAMEX S.A. 34,50 46,64 81,14 CONSTRUCCION PUBLICA GALLEGA S.L. 33,38 43,80 77,18 CONSTRUCCIONES SOLLA Y CIA S.L. 34,25 48,58 82,83 XESTIÓN AMBIENTAL DE CONTRATAS, S.L. 33,00 45,81 78,81 ESPINA OBRAS HIDRAULICAS, S.A. 34,36 48,37 82,73 PETROLAM A VEIGA, S.L. 32,59 16,00 48,59 AQUAGEST PROMOCIÓN TECNICA Y FRA. DE ABASTECIMIENTOS DE AGUA, S.A. 33,65 16,50 50,15 TRANSPORTES Y CANTERIA ANTONIO, S.L. 31,14 45,38 76,52 Á vista das puntuacións obtidas as empresas que alcanzan a máxima puntuación son as que se relacionan a continuación, polo que son propostas como adxudicatarias das obras: nº OBRA EMPRESA 1 Proxecto de pista de tenis e piscinas en A Tafona (Caldas de Reis) Elsamex, S.A. 2 Melloras en núcleos rurais (Campo Lameiro) Construcciones E.E. Casas, S.L. 3 Pavimentación e alumeado nos camiños rurais de Solda e San Mauro (Meaño) Narom, S.L. 4 Proxecto básico e de execución de 144 nichos dentro do recinto do cemiterio municipal (Cuntis) Narom, S.L. 5 Ensanchado e mellora rodadura en camiños de San Vicente, Ventín e Fornelos (Fornelos de Montes) Caldevergazo, S.L. 6 Pavimentación do camiño municipal de San Mamed, Quintela (Redondela) Excavaciones y Construcciones Manuel Pérez Portela, S.L. 7 Renovación da pavimentación no acceso autovía A-55, Guillarei (Tui) Construccións Obras e Viais, S.A. 8 Saneamento nos lugares de Cernadas e Casal de Eirigo (Valga) Construccións Obras e Viais, S.A. Mediante resolución requiriuse ás empresas mencionadas para que, segundo o establecido no art. 151 do R.d.l. 3/2011, de 14 de novembro, polo que se aproba o Trlcsp, dentro do prazo de dez días hábiles, a contar dende o seguinte a aquel en que recibise o requirimento, presentase a documentación xustificativa de atoparse ó corrente no cumprimento das súas obrigas tributarias e coa Seguridade Social, de dispoñer efectivamente dos medios que se comprometeu a dedicar ou adscribir á execución do contrato, e de constituír a garantía definitiva equivalente ó 5% do prezo do contrato excluído o IVE, así como proceder ó ingreso, na Tesourería da Deputación Provincial da cantidade de 12,98 € correspondente á publicación do anuncio do procedemento no Boletín Oficial da Provincia. Resultando que as referidas empresas atendendo ós requirimentos presentaron a documentación solicitada, e que acreditaron o depósito das garantías definitivas mediante as cartas de pago nas datas e polos importes correspondentes, así como o ingreso de 12,98 € correspondentes á publicación do anuncio do procedemento no Bop. nº Obra Licitador Nº de Carta de Pago Data 1 Elsamex, S.A. 201300093412 18/07/2013 2 Construcciones E.E. Casas, S.L. 201300094235 18/07/2013 3 Narom, S.L. 201300093030 17/07/2013 4 Narom, S.L. 201300093029 17/07/2013 5 Caldevergazo, S.L. 201300094322 19/07/2013 6 Excavaciones y Construcciones Manuel Pérez Portela, S.L. 201300093360 18/07/2013 7 Construccións Obras e Viais, S.A. 201300093648 18/07/2013 8 Construccións Obras e Viais, S.A. 201300093649 18/07/2013 Considerando que a disposición adicional segunda do sinalado Rdl 3/2011 Trlcsp, no seu apartado 1, faculta ó Ilmo. Sr. Presidente para actuar como órgano de contratación con competencia respecto de este contrato de obra, e tendo en conta o disposto no artigo 185 do Real decreto lexislativo 2/2004, de 5 de marzo, polo que se aproba o Texto refundido da Lei reguladora das facendas locais e o establecido nas bases de execución do orzamento, concretamente na Base 16ª. 2 a) onde figura que lle compete á Xunta de Goberno a disposición e autorización dos gastos precisos para contratación de obras que, sendo competencia da Presidencia, superen o importe dos contratos que se poidan tramitar por procedemento negociado sen publicidade por razón da contía. A Xunta de Goberno acorda por unanimidade: 1. Adxudicar á empresa Elsamex, S.A. (CIF A-28504728), o contrato para a execución da obra “ Proxecto de pista de tenis e piscinas na Tafona (Caldas de Reis) ”, polo importe seguinte : Importe adxudicación sen IVE 135.087,19 € IVE 28.368,31 € Importe total adxudicación 163.455,50 € Melloras 0 Prazo de execución 4 meses Control de calidade 5 % 2.- Adxudicar á empresa Construcións E. C. Casas, S.L. (CIF B-36147429), o contrato para a execución da obra “ Melloras en núcleos rurais (Campo Lameiro) ”, polo importe seguinte: Importe adxudicación sen IVE 110.053,08 € IVE 23.111,15 € Importe total adxudicación 133.164,23 € Melloras 26.213,55 € Prazo de execución 15 días Control de calidade 3 % 3. Adxudicar á empresa Narom, S.L. (CIF B-36163418), o contrato para a execución da obra “ Pavimentación e alumado nos camiños rurais de Solda e San Mauro (Meaño) ”, polo importe seguinte : Importe adxudicación sen IVA 100.943,41 € IVA 21.198,12 € Importe total adxudicación 122.141,53 € Melloras 31.486,42 € Prazo de execución 2 meses Control de calidade 5 % 4. Adxudicar á empresa Narom, S.L. (CIF B-36163418), o contrato para a execución da obra “ Proxecto básico e de execución de 144 nichos dentro do recinto do cemiterio municipal (Cuntis)”, polo importe seguinte: Importe adxudicación sen IVE 135.027,00 € IVE 28.355,67 € Importe total adxudicación 163.382,67 € Melloras 20.266,29 € Prazo de execución 2 semanas Control de calidade 5 % 5. Adxudicar á empresa Construcións Caldevergazo, S.L. (CIF B-36133916), o contrato para a execución da obra “ Ensanchado e mellora rodadura en camiños de San Vicente, Ventín e Fornelos (Fornelos de Montes), ” polo importe seguinte : Importe adxudicación sen IVE 48.142,00 € IVE 10.109,82 € Importe total adxudicación 58.251,82 € Melloras 0 Prazo de execución 3 meses Control de calidade 5 % 6. Adxudicar á empresa Excavaciones y Construciones Manuel Pérez Portela, S.L. (CIF B-36239861), o contrato para a execución da obra “Pavimentación do camiño municipal de San Mamed, Quintela (Redondela)”, polo importe seguinte : Importe adxudicación sen IVE 86.734,64 € IVE 18.214,27 € Importe total adxudicación 104.949,00 € Melloras 0 Prazo de execución 1 mes Control de calidade 3 % 7. Adxudicar á empresa Construcciones Obras y Viales, S.A. (CIF A-36008886) , o contrato para a execución da obra “Renovación da pavimentación no acceso autovía A-55, Guillarei (Tui) ”, polo importe seguinte : Importe adxudicación sen IVE 47.672,32 € IVE 10.011,19 € Importe total adxudicación 57.683,51 € Melloras 14.383,80 € Prazo de execución 2 semanas Control de calidade 3 % 8. Adxudicar á empresa Construcciones Obras y Viales, S.A. (CIF A-36008886) , o contrato para a execución da obra “ Saneamento nos lugares de Cernadas e Casal de Eirigo (Valga)”, polo importe seguinte : Importe adxudicación sen IVE 168.328,70 € IVE 35.349,03 € Importe total adxudicación 203.677,73 € Melloras 23.760,00 € Prazo de execución 3 meses Control de calidade 3 % Ditos importes libraranse con cargo á aplicación 2013/942.942.652.45.12 13.21183.- ADXUDICACIÓN DEL CONTRATO PARA A EXECUCIÓN DA OBRA DE “ACONDICIONAMENTO AVDA. JOSÉ PEREIRA TRONCOSO (BAIONA)” Resultando que a Xunta de Goberno, en sesión celebrada o día 8/03/2013, prestou aprobación ó expediente de contratación, mediante procedemento aberto, da obra de “acondicionamiento Avda. José Pereira Troncoso (Baiona)”, con orzamento de 243.915,27€, máis a cantidade de 51.222,21 € correspondente ó IVE. Resultando que o día 17/04/2013, constituír a Mesa de Contratación procedendo ó estudo da documentación administrativa contida nos sobres “A”, admitindo a todas as empresas presentadas. Resultando que o día 22/04/2013, este mesmo órgano, en acto público, indicou as plicas que foron cualificadas como admitidas, procedendo á apertura dos sobres “B”, correspondente á documentación técnica valorable mediante criterios non avaliables mediante fórmulas, tal e como prevé o artigo 27 do Real decreto 817/2009, polo que se desenvolve parcialmente a Lei de contratos do sector público, excluíndose a presentada por CONSTRUCIÓNS BORESTE, S.A. por conter o sobre “B” a oferta económica. Resultando que o día 16/07/2013, unha vez avaliada a documentación técnica, procedeuse á apertura dos sobres “C” daquelas empresas que obtiveron unha valoración superior a 30 puntos sobre os criterios non avaliables mediante fórmulas, co seguinte resultado: LICITADOR PUNTUACION SOBRE “B” OFERTA CONTROL CALIDADE EXCAVACIONES Y CONSTRUC. PEREZ PORTELA, S.L. 41,30 205.864,49 3,00 % CONSTRUCCIONES CRESPO, S.A. 40,54 195.595,65 3,00 % CONSTRUCCIONS, OBRAS E VIAIS, S.A. 35,30 204.157,08 3,00 % ATLANTICA DE CONSTRUC. Y MEDIO AMBIENTE, S.L. 33,75 209.230,50 3,50 % ORESA, S.L. 33,50 204.888,83 5,00 % EIRIÑA, S.L. 33,47 205.840,09 5,00 % CONSTRUCCIONES TABOADA Y RAMOS, S.L. 33,33 196.370,00 5,00 % PETROLAM A VEIGA, S.L. 33,17 206.108,40 5,00 % XESTION AMBIENTAL DE CONTRATAS, S.L. 32,97 192.449,15 3,50 % PROYECTA, S.L. 32,60 189.717,30 5,00 % ESPINA & DELFIN, S.L. 32,60 197.571,37 5,00 % HORDESCON, S.L. 32,41 199.571,48 5,00 % CONSTRUCCIONES SOLLA Y CIA, S.L. 31,87 170.984,60 3,00 % CASDIBOCA, S.L. 31,60 200.254,44 5,00 % NAROM, S.L. 31,05 190.595,39 5,00 % ABILLEIRA CONSTRUCCIONES Y PROYECTOS AVANZADOS, 30,93 205.376,00 5,00 % COBRA INSTALACIONES Y SERVICIOS, S.A. 30,75 207.274,54 3,00 % CONSTRUCCION PUBLICA GALLEGA, S.L. (COPUGA) 30,64 206.084,39 1,50 % ARIAS HERMANOS, S.A. 30,42 188.576,70 5,00 % ELSAMEX, S.A. 30,30 188.619,67 5,00 % DECORACIONES J. BELLO, S.L. 30,10 190.253,91 5,00 % COPCISA, S.A. 30,05 204.962,00 5,00 % Resultando que valoradas as ofertas obtense a seguinte puntuación: LICITADOR PUNTUACION SOBRE “B” PUNTUACION SOBRE “C” PUNTUACION TOTAL CONSTRUCCIONES CRESPO, S.A. 40,54 45,61 86,15 EXCAVACIONES Y CONSTRUC. PEREZ PORTELA, S.L. 41,30 44,20 85,50 CONSTRUCCIONES SOLLA Y CIA, S.L. 31,87 49,00 80,87 PROYECTA, S.L. 32,60 47,42 80,02 CONSTRUCCIONES TABOADA Y RAMOS, S.L. 33,33 46,51 79,84 CONSTRUCCIONS, OBRAS E VIAIS, S.A. 35,30 44,44 79,74 XESTION AMBIENTAL DE CONTRATAS, S.L. 32,97 46,30 79,27 ESPINA & DELFIN, S.L. 32,60 46,34 78,94 ORESA, S.L. 33,50 45,34 78,84 EIRIÑA, S.L. 33,47 45,20 78,67 HORDESCON, S.L. 32,41 46,07 78,48 NAROM, S.L. 31,05 47,30 78,35 PETROLAM A VEIGA, S.L. 33,17 45,17 78,34 ARIAS HERMANOS, S.A. 30,42 47,58 78,00 ELSAMEX, S.A. 30,30 47,57 77,87 CASDIBOCA, S.L. 31,60 45,97 77,57 DECORACIONES J. BELLO, S.L. 30,10 47,35 77,45 ABILLEIRA CONSTRUCCIONES Y PROYECTOS AVANZADOS, 30,93 45,27 76,20 ATLANTICA DE CONSTRUC. Y MEDIO AMBIENTE, S.L. 33,75 42,17 75,92 COPCISA, S.A. 30,05 45,33 75,38 COBRA INSTALACIONES Y SERVICIOS, S.A. 30,75 44,01 74,76 CONSTRUCCION PUBLICA GALLEGA, S.L. (COPUGA) 30,64 41,92 72,56 Resultando que CONSTRUCIÓNS CRESPO, S.A. obtén a máxima puntuación a Mesa de Contratación, de acordo co establecido no art. 151 do Rdl 3/2011, de 14 de novembro, polo que se aproba o Texto Refundido da Lei de Contratos do Sector Público, acorda requirir a dita empresa para que presente a documentación xustificativa de atoparse ó corrente nas súas obrigacións tributarias e coa Seguridade Social, de dispoñer efectivamente dos medios que se comprometeu a dedicar ou adscribir á execución da obra, e de haber constituído a garantía definitiva, así como proceder ó ingreso na Tesourería da Deputación da cantidade de 97,65 € correspondente á publicación do anuncio de licitación no BOP, propoñendo, unha vez cumprimentado o requirimento, a adxudicación da obra. Resultando que CONSTRUCIÓNS CRESPO, S.A., atendendo ó requirimento formulado mediante resolución nº 2013015010, presentou a documentación requirida, así como a garantía definitiva por importe de 9.779,79 €, segundo acredita mediante carta de pago nº 201300094213, de data 18/07/2013, e que ingresou a cantidade de 97,65 € correspondente á publicación do anuncio do procedemento no BOP. A Xunta de Goberno acorda por unanimidade adxudicar a CONSTRUCIÓNS CRESPO, S.A. a obra de acordo co seguinte detalle: Importe adxudicación sen IVE 195.595,65 € IVE 41.075,09 € Total 236.670,74 € Melloras 33.590,00 € Prazo de execución Un mes Control de calidade 3,00 % 14.21184.- RECOÑECEMENTO EXTRAXUDICIAL DE OBRIGAS Vistos o informe emitido por Intervención, correspondente á certificación nº 1 da obra “Muros e socalcos na Pousada do Salnés, Meaño”, polo importe de douscentos trinta e nove mil novecentos noventa e nove euros con noventa e oito céntimos, levada a cabo pola empresa ORECO SA, tendo en conta que non se seguiu o procedemento de contratación oportuno á aprobación da factura require seguir o procedemento de recoñecemento extraxudicial de crédito, con cargo á vinculación da aplicación 13/942.430.622.01.2012; de acordo co establecido na base 17.1 das aprobadas para a execución do Orzamento Provincial de 2013 a Xunta de Goberno acorda por unanimidade a autorización, o compromiso de gasto e o recoñecemento extraxudicial das seguintes obrigas: ORECO SA (CIF A36614691) Importe bruto da certificación 239.999,98 € Taxa dirección de obra (4%) 6.667,13 € Control de calidade (1%) 1.666,78 € Seguridade e saúde (0,50%) 833,39 € Total descontos 9.167,30 € Importe líquidos a percibir pola empresa 230.832,68 € 15.21185.- ADXUDICACIÓN DE CINCO BOLSAS PARA TÉCNICOS SUPERIORES EN GUÍA, INFORMACIÓN E ASISTENCIAS TURÍSTICAS E/OU TÉCNICO SUPERIOR EN INFORMACIÓN E COMERCIALIZACIÓN TURÍSTICA PARA AS OFICINAS DE TURISMO MUNICIPAL No Boletín Oficial da Provincia, número 118 de data 20 de xuño de 2013, publicáronse as Bases da Convocatoria de 5 Bolsas de Práctica Laboral para Técnicos Superiores de Turismo, sen experiencia laboral previa, coa finalidade de promover e completar a súa formación nas oficinas de turismo municipais da provincia de Pontevedra. Por Resolución Presidencial de data 9 de xullo de 2013 aprobouse a lista definitiva de aspirantes admitidos, a composición do tribunal e a data da entrevista, que tivo lugar o día 15 de xullo de 2013. Finalizado o correspondente proceso selectivo, de conformidade co disposto na base sétima da convocatoria, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade adxudicar as referidas Bolsas ós seguintes aspirantes, con efectos, destino e polo período que a continuación se detalla: Apelidos e Nome Centro/Concello Efectos Duración 1 Lage Rey, Adrián Servizo Turismo Rías Baixas 22 de xullo 3 meses 2 Vázquez López, Andrés Christian Concello de Oia 22 de xullo 3 meses 3 Cotón Liñayo, Laura Concello de Tui 22 de xullo 3 meses 4 Vicente Rodríguez, Ana María Concello de O Rosal 22 de xullo 3 meses 5 Uzal Romay , Ana Concello de O Covelo 22 de xullo 3 meses A efectos de fiscalización económica o custe destas bolsas ascende a 800 €/mes por beneficiario, como retribucións e 34,72 €/mes por beneficiario, como custe da seguridade social, o que supón un total de 12.000,00 € en concepto de retribucións e 520,80 € en concepto de custe da seguridade social cantidades que se imputarán ás aplicacións orzamentarias 13/433.432.481.01 e 13/433.432.160.03 quedando retido o crédito para tal fin mediante documento R.C. con número de operación 201300016041. No caso de renuncia, a persoa adxudicataria deberá presentar no Rexistro Xeral a correspondente solicitude dirixida ó Ilmo. Presidente da Deputación de Pontevedra, o cal poderá adxudicar a bolsa que quede vacante ó candidato suplente polo período restante, segundo a orde de puntuación obtida no proceso de selección. A aceptación e disfrute destas Bolsas non establece relación laboral ni funcionarial coa Deputación Provincial de Pontevedra, non implicando en consecuencia ningún compromiso para unha posterior incorporación ou vinculación dos bolseiros ó citado Organismo. 16.21186.- RECTIFICACIÓN DE ERRO NO ACORDO DE AMPLIA1CIÓN E ADXUDICACIÓN DE NOVAS BOLSAS DENTRO DO PLAN DE PRÁCTICA LABORAL PARA O PROGRAMA DE ASESORAMENTO E INFORMACIÓN ÁS PERSOAS AFECTADAS POLA COMERCIALIZACIÓN DE PARTICIPACIÓNS PREFERENTES E OBRIGACIÓNS SUBORDINADAS Padecéndose erro no acordo adoptado pola Xunta de Goberno desta Deputación Provincial na súa sesión ordinaria do día 21 de xuño de 2013, polo que se adxudicaron 9 bolsas de práctica laboral de licenciados en dereito, con respecto ó segundo apelido dun dos adxudicatarios, conforme o artigo 105.2 da Lei 30/1992, de 26 de novembro, de Réxime xurídico das administracións públicas e do procedemento administrativo común, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade rectificar no senso que onde di “Ana Maria Castro Moreiras”, debe dicir “Ana María Castro Nogueiras”. 17.21187.- ROGOS E PREGUNTAS Non se formularon. E non habendo máis asuntos que tratar polo Sr. Presidente, sendo as nove horas e corenta minutos do expresado día, dáse por rematada a sesión e dela esténdese a presente acta, que asina o Ilmo. Sr. Presidente, comigo, o Secretario que dou fe. O Presidente, O Secretario,
Ãrea de notas
Nota