Fondos
-
4. COMISIÓN PERMANENTE. COMISIÓN DE GOBERNO. XUNTA DE GOBERNO
2008-07-09_Ordinaria. Acta de sesión 2008/07/09_Ordinaria
Acta de sesión 2008/07/09_Ordinaria
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36038.ADPO.1.1.4.9.33.377/1.2008-07-09_Ordinaria
Título Acta de sesión 2008/07/09_Ordinaria
Data(s) 2008-07-09 (Creación)
Volume e soporte 1 acta de sesión
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo Deputación de Pontevedra
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Folla: En Pontevedra, na Sala de Xuntas do Pazo Provincial, sendo as dez horas do día nove de xullo do ano dous mil oito, baixo a Presidencia do Ilmo. Sr. D. Rafael Louzán Abal, Presidente da Excma. Deputación Provincial de Pontevedra, reuníronse as/os señoras/es deputadas/os, D. José Manuel Figueroa Vila, D. José Enrique Sotelo Villar, Dona Mª Teresa Pedrosa Silva, D. José Juan Durán Hermida, D. Xosé Crespo Iglesias, Dona María Corina Porro Martínez, D. Silvestre José Balseiros Guinarte, D. Jesús Mª Fernández Portela e D. Agustín Reguera Ocampo, co obxecto de celebrar sesión ordinaria da Xunta de Goberno, con carácter executivo, en primeira convocatoria, consonte á correspondente orde do día. Así mesmo asisten os señores deputados, D. Julio Alén Montes, D. Severino Reguera Varela, D. José Carlos Silva Mariño e D. Jesús Vázquez Almuíña. Da fe do acto D. Bernardo Sartier Boubeta, Vicesecretario Acctal., e está presente o Sr. Interventor, D. Antonio Graña Gómez. Declarada aberta a sesión e de orde da Presidencia éntrase seguidamente no exame da orde do día, adoptándose en relación coa mesma os seguintes acordos: ------ Folla: 1. 16238.- ACTA ANTERIOR A Xunta de Goberno acorda por unanimidade aprobar o borrador da acta da sesión ordinaria do día 25 de xuño de 2008. ------ Folla: 2.16239.- APROBACIÓN DA XUSTIFICACIÓN DA SUBVENCIÓN A FAVOR DA ASOCIACIÓN GARDERÍA SANTO TOMÉ DE FREIXEIRO DE VIGO, PARA GASTO DE MANTEMENTO DA GARDERÍA Coa finalidade de atender a urxente necesidade de solvencia económica que ten a Asociación Gardería Santo Tomé de Freixeiro de Vigo, ante un posible peche inmediato do citado Centro Educativo-Asistencial, aprobouse por Resolución Presidencial nº009699 de 23/06/08 unha subvención de 15.000,00 €, a favor de tal asociación para o mantemento do citado Centro, e emitido informe pola intervención o 01/07/08, advertindo que ante a salvidade de non someterse a concesión ó Ditame da Comisión Informativa, procede a aprobación da xustificación pola Xunta de Goberno, polo que a Xunta de Goberno acorda por unanimidade aprobar polo procedemento extraxudicial de crédito a xustificación da subvención que polo importe de 15.000,00 € se concedeu a favor da Asociación Gardería Santo Tomé de Freixeiro de Vigo, con cargo á Partida 08/313.313.480.05, en virtude da Resolución Presidencial nº 009699 de 23/06/08. ------ Folla: 3.16240.- APROBACIÓN DA XUSTIFICACIÓN DA SUBVENCIÓN A FAVOR DA FUNDACIÓN INTEGRA PARA A DISCAPACIDADE INTELECTUAL DE VIGO, PARA PROGRAMA DE ELABORACIÓN DE MATERIAL ADAPTADO Coa finalidade de atender o Programa de Elaboración de Material Adaptado que ven desenvolvendo a Fundación Integra para Discapacidade Intelectual de Vigo, no curso lectivo 2008, aprobouse por Resolución Presidencial nº 009701 de 23 de xuño de 2008, a concesión dunha subvención de 6.000,00 € a favor de tal Fundación e, como queira que o informe emitido pola Intervención o 03/07/08 advirte da necesidade de aprobala xustificación de tal subvención pola Xunta de Goberno, ó non ser sometida a concesión da mesma ó ditame da Comisión Informativa, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade a aprobación polo procedemento extraxudicial de crédito da xustificación da subvención que polo importe de 6.000,00 € se concedeu a favor da Fundación Integra para a Discapacidade Intelectual de Vigo, con cargo á Partida 08/313.313.480.05, en virtude da Resolución Presidencial nº 009701 de 23/06/08. ------ Folla: 4.16241.- APROBACIÓN DO CONVENIO DE COLABORACIÓN ENTRE A DEPUTACIÓN DE PONTEVEDRA E A ASOCIACIÓN “GRUPO DE ESTUDOS SOBRE A CONDICIÓN DA MULLER ALECRÍN” DE VIGO, PARA A UTILIZACIÓN DO SERVIZO DO PISO DE ACOLLIDA PARA MULLERES MALTRATADAS DO QUE DISPÓN A CITADA ASOCIACIÓN Coa finalidade de facer fronte á lacra social da violencia de xénero, a Deputación de Pontevedra, comprométese no prazo de 15 días, a suscribir un Convenio de Colaboración coa Asociación “Grupo de Estudos sobre a condición da Muller Alecrín” de Vigo, para a utilización do servizo do Piso de Acollida para Mulleres Maltratadas do que dispón tal asociación, cunha reserva de 10 prazas para os distintos Concellos da nosa provincia e cunha vixencia de 6 meses prorrogables nun ano máis, por consenso das partes, sendo a dotación orzamentaria para tal servizo de 54.901,66 €, proporcionando a devandita asociación o persoal que atenderá o servizo, polo que á vista dos informes de 04/07/08 e de 08/07/08 emitidos pola Asesoría Xurídica e pola Intervención, respectivamente, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade a aprobación do Convenio de Colaboración entre a Deputación de Pontevedra e a Asociación Alecrín de Vigo, para a utilización do servizo do Piso de Acollida para Mulleres Maltratadas do que dispón tal asociación, cunha dotación orzamentaria de 54.901,66 € e con cargo á Partida 08/313.313.480.05 – RC: 200800058662. Dito convenio é como segue: “CONVENIO DE COLABORACIÓN ENTRE A EXMA. DEPUTACIÓN PROVINCIAL E A ASOCIACIÓN “GRUPO DE ESTUDOS SOBRE A CONDICIÓN DA MULLER ALECRÍN” DE VIGO, PARA A UTILIZACIÓN DO SERVIZO DE PISO DE ACOLLIDA PARA MULLERES MALTRATADAS, DO QUE DISPÓN A CITADA ASOCIACIÓN, ANO 2008. Na Delegación da Deputación de Pontevedra en Vigo, sendo o día .......... de xuño de 2008, reúnense pola Excma. Deputación de Pontevedra, D. Rafael Louzán Abal, en calidade de Ilmo. Sr. Presidente da Deputación, e Dña. Ana Míguez Vigo, en calidade de Presidenta da Asociación Grupo de Estudos sobre a condición da Muller “ALECRÍN”, NFI: 35.988.073-L e coa representación que ostentan de conformidade coa lexislación vixente. As dúas partes recoñécense capacidade legal e representación suficiente para subscribir o convenio de colaboración presente, de acordo cos seguintes, ANTECEDENTES As Institucións asinantes do presente Convenio, ante a grave problemática que sofren as mulleres maltratadas, consideran de suma importancia a utilización dos recursos que contribúan a facer fronte a ditas situacións, polo que asumindo as competencias previstas no artigo 36 da Lei 7/85 de Bases de réxime local e nos artigos 15,21 e 22 da Lei 4/93 de Servizos sociais da Comunidade Autónoma de Galicia, e de conformidade co disposto na Orde do 1 de abril de 1997 da Consellería de Familia, Muller e Xuventude, pola que se regulan os requisitos específicos que deberán reunir os Centros de Acollida para mulleres vítimas de malos tratos, acordan establecer o presente Convenio, coas seguintes, CLÁUSULAS Primeira: Obxecto.- A Deputación de Pontevedra mediante a sinatura do presente Convenio, establece apoio económico para o mantemento do servizo especializado do Piso de Acollida para Mulleres Maltratadas e os seus fillos/as do que dispón a Asociación “Grupo de estudos sobre a condición da muller Alecrín” de Vigo; cunha reserva de 10 prazas para usuarias dos distintos Concellos da Provincia. Segunda: Ámbito de actuación.- O ámbito de actuación do presente convenio comprende a totalidade da provincia de Pontevedra. Terceira: Ingresos no Piso de Acollida, estadías e baixas.- Poderán ingresar no Piso de Acollida de Asociación “ALECRÍN”, as mulleres maltratadas física e psicoloxicamente, maiores de idade, con ou sen fillos, que sexan capaces de valerse por si mesmas e que presenten a correspondente denuncia contra o seu agresor, tal como ven recollido na normativa da Consellería de Familia, Muller e Xuventude. Non poderán ingresar: • As mulleres con problemática de carácter psiquiátrico grave. • As mulleres que presenten algún tipo de adición: alcohol, drogas, etc. • As mulleres que padezcan enfermidades infecto-contaxiosa. Para o ingreso no Piso de Acollida esixirase a cada usuaria a sinatura do compromiso de aceptación das normas do piso. A permanencia no Centro disporase inicialmente por tres meses, podendo prorrogarse a mesma de acordo á lexislación vixente. Tanto a Deputación de Pontevedra coma a Asociación “Grupo de Estudos sobre a condición da Muller Alecrín”, comprométense a velar pola confidencialidade das informacións que afecten a vida das mulleres e a súa prole. As mulleres acollidas estarán atendidas por 3 auxiliares do Piso de Acollida a xornada completa e 1 auxiliar a maiores, para cubrir os períodos de descanso das anteriores. Para os ingresos estableceranse dous tipos de procedementos: a) Procedemento ordinario: o ingreso ordinario no piso de Acollida, solicitarase á Deputación mediante escrito do Alcalde ou Alcaldesa do Concello da Muller Maltratada, acompañado do informe da Traballadora Social dese Concello. A Deputación vista tal documentación, disporá o ingreso no Piso de Acollida, comunicándoo á Asociación “Alecrín”. Esta notificará, así mesmo, á Deputación a data do ingreso. b) Procedemento de urxencia: no caso de ingreso de urxencia, poderá procederse mediante solicitude razonada, verbal ou escrita dos Servizos Sociais de Atención Primaria dos Concellos, á asociación “Alecrín”, e fora do seu horario de atención, á dirección do Piso de Acollida. A Asociación “Alecrín” dará conta inmediata do feito á Deputación de Pontevedra seguindo a partir dese momento, o procedemento recollido no apartado anterior. No suposto de que por causas excepcionais fose denegada algunha solicitude de ingreso, no Piso de Acollida, a Asociación “Alecrín” deberá informar por escrito á Deputación, das causas que motivaron a denegación. Cuarta: Vixencia.- O presente Convenio entrará en vigor o día 1 de xullo de 2008, rematando o 31 de decembro do mesmo ano, podendo prorrogarse expresamente polas partes, e comunicándoo cunha antelación mínima dun mes. Quinta: Financiamento A achega económica por parte da Deputación para o Piso de Acollida da asociación “Alecrín” ascenderá no 2º semestre do ano 2008, á suma de 54.901,66 €, consignados na partida 08/313.313-480.05. A contribución dos gastos do Centro serán compatibles con outras axudas públicas ou privadas, sempre que ó importe das mesmas non exceda dos custos totais das actividades. Sexta: Compromiso da Asociación “Alecrín”.- A achega económica da Deputación á Asociación “Alecrín”, garantirá o funcionamento permanente do servizo e a atención a todos os Concellos da Provincia de Pontevedra. As mulleres que ingresen no Piso de Acollida procedentes dos Concellos da Provincia, beneficiaranse dos servizos e recursos que a Asociación “Alecrín” pon a disposición das mulleres vítimas da violencia de xénero, coma: • Programas para mellorar a súa autoestima. • Convivencia cotiá nun clima pacífico. • Programas de formación. • Escola de nais nos que se lles proporciona asesoramento no coidado dos fillos/as, na alimentación saudable, e nos hábitos hixiénicos adecuados. Asemade a Asociación “Alecrín” comprometerase a remitir a Deputación unha memoria semestral sobre o servizo do Piso de Acollida. Por último a Asociación “Alecrín” comprométese a acredita no expediente o cumprimento dos requisitos esixidos no artigo 14 da Lei 38/03 de 17 de novembro, Xeral de subvencións. Sétima: Pagamento.- A achega económica por parte da Deputación Provincial de Pontevedra para a realización do presente Convenio será como máximo de 54.901,66 euros, consignados na partida 08/313.313.480.05. A devándita contía aboarase unha vez xustificados os gastos por parte de Alecrín, ata acadar o total da mesma a través das correspondentes facturas, nóminas ou outros documentos válidos legalmente a tal fin, xunto coa presentación da memoria final das actividades desenvolvidas ou servizos prestados. As obrigas e accións asumidas no devandito convenio deberán ser xustificadas ata o 15 de decembro de 2008. Oitava: Participación dos Concellos Os concellos interesados en que poidan ingresar mulleres no Piso de Acollida, deberán adherirse a este Convenio, dirixindo un escrito ó Presidente da Deputación, no que tamén fagan constatar o seu apoio económico a aquelas familias que carezcan de recursos, e así o fagan constar no informe social as/os Traballadores Sociais dos Concellos, a fin de cubrir tanto os seus gastos de desprazamento como os derivados da adquisición de artigos de primeira necesidade. Novena: Comisión de Seguemento.- Acórdase a creación dunha Comisión de Seguimento consistindo as súas funcións na análise e control da demanda do servizo, seguimento técnico das actuacións e adopción de medidas que poidan repercutir no desenvolvemento cotiá do Centro. Dita Comisión estará integrada por: Pola Deputación: Presidenta da Comisión Informativa de Benestar Social e Muller, un técnico do Servizo de Acción Social, e unha Traballadora Social. Pola Asociación “Alecrín”: A presidenta da Asociación, e 2 auxiliares do Piso de Acollida. A devandita Comisión de seguimento, designará o seu Presidente. As reunións da citada Comisión manteranse coma mínimo semestralmente ou coa periodicidade que fixen os seus membros, sendo a Asociación “Alecrín” a responsable da convocatoria. Décima: Publicidade.- A Deputación encargarase de difundir entre os concellos da Provincia os termos deste Convenio, e principalmente entre as Traballadoras Sociais de Atención Primaria, como profesionais que canalizan as demandas de ingreso. A Asociación “Alecrín” comprométese a facer constar a colaboración da Deputación Provincial, Área de Servizos Sociais, en toda a publicidade que elabore do Piso de Acollida. Undécima: Dereito Supletorio.- O presente Convenio estará suxeito a Lei 38/2003 de 17 de novembro, Xeral de subvencións e demais dereito supletorio que sexa aplicable. Estando as partes conformes co senso deste documento, asínano na Delegación da Deputación Provincial en Vigo, na data do encabezado, da que eu como Secretario dou fe. O PRESIDENTE DA EXCMA. DEPUTACIÓN A PRESIDENTA DO GRUPO DE ESTUDOS PROVINCIAL DE PONTEVEDRA SOBRE A CONDICIÓN DA MULLER “ALECRÍN” Asdo.: D. Rafael Louzán Abal Asdo.: Dª. Ana Míguez Vigo” ------ Folla: 5.16242.- DEVOLUCIÓN DE GARANTÍAS DEFINITIVAS Unha vez tramitados os correspondentes expedientes, de conformidade co disposto no artigo 47 e concordantes do R.d.l 2/2000 do 16 de xuño, polo que se aproba o Texto refundido da Lei de contratos das administracións públicas e ó non estar suxeitos a responsabilidade e terse cumpridas as condicións dos contratos, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade a devolución das seguintes garantías: CONSTRUCCIONES TABOADA Y RAMOS, S.L. (CIF B- 36.052.876) • A constituída en valores, mediante aval de CAIXANOVA, por importe de seis mil douscentos trinta e un euros con sesenta e sete céntimos (6.231,67 €), para responder da obra “Modificado 1 – Ensanche e mellora na EP 2908 Arcade- Amoedo”, e que foi depositada na Tesourería Provincial o día 09/12/2003 con número de operación 200300091168, sendo indispensable para retirala, a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. CONSTRUCCIONES TABOADA Y RAMOS, S.L. (CIF B- 36.052.876) • A constituída en valores, mediante aval de BBVA, por importe de trinta e un mil douscentos trinta e dous euros con once céntimos (31.232,11 €), para responder das obras na “EP 2908 Arcade-Amoedo”, e que foi depositada na Tesourería Provincial o día 12/01/2001 con número de operación 200100000118, sendo indispensable para retirala, a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. CONSTRUCCIONES, OBRAS Y VIALES, S.A. (CIF A- 36.008.886) • A constituída en valores, mediante aval de MAPFRE, por importe de mil catrocentos catro euros con setenta céntimos (1.404,70 €), para responder da obra “Mellora rodamento e drenaxe PK.740 – 1600 EP Porriño- Mosende”, e que foi depositada na Tesourería Provincial o día 27/03/2002 con número de operación 200200028820, sendo indispensable para retirala, a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. CONSTRUCCIONES CRESPO, S.A. (CIF A- 36.001.063) • A constituída en valores, mediante aval de CAIXA GALICIA, por importe de mil catrocentos trinta e nove euros con oitenta e sete céntimos (1.439,87 €), para responder das obras “Regulación da intersección da EP 2202 Baiona – O Rosal, con acceso ó Casco (Baiona)”, e que foi depositada na Tesourería Provincial o día 08/11/2005 con número de operación 200500101453, sendo indispensable para retirala, a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. CONSTRUCCIONES CRESPO, S.A. (CIF A- 36.001.063) • A constituída en valores, mediante aval de CAIXA GALICIA, por importe de trinta e cinco mil novecentos noventa e seis euros con oitenta e seis céntimos (35.996,86 €), para responder das obras “Regulación da intersección da EP 2202 Baiona – O Rosal, con acceso ó Casco (Baiona)”, e que foi depositada na Tesourería Provincial o día 19/08/2005 con número de operación 200500079907, sendo indispensable para retirala, a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. FORMAGAL, FORMACIÓN Y SERVICIOS, S.L. (CIF B- 36.477.677) • A constituída en metálico, por importe de mil novecentos corenta e tres euros con oitenta e oito céntimos (1.943,88 €), para responder da “Asistencia técnica para o desenvolvemento de actividades de formación da segunda parte do plan agrupado 2007/Accións formativas zona Pontevedra-Sur”, e que foi depositada na Tesourería Provincial o día 09/10/2007 con número de operación 200700081029. FORMADE, S.L. (CIF B- 36.935.690) • A constituída en metálico, por importe de mil trescentos setenta euros con sesenta céntimos (1.370,60 €), para responder da “Asistencia técnica para o desenvolvemento de actividades de formación da segunda parte do plan agrupado 2007-Cursos ON LINE, Lote nº 1”, e que foi depositada na Tesourería Provincial o día 10/10/2007 con número de operación 200700084343. PLASTIC OMNIUM SISTEMAS URBANOS, S.A. (CIF A- 46.480.547) • A constituída en valores, mediante aval de BANCO SANTANDER CENTRAL HISPANO, por importe de catro mil oitocentos sete euros con quince céntimos (4.807,15 €), para responder do “Subministro de colectores de recollida de residuos sólidos urbanos”, e que foi depositada na Tesourería Provincial o día 05/07/2001 con número de operación 200100032656, sendo indispensable para retirala, a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. PLASTIC OMNIUM SISTEMAS URBANOS, S.A. (CIF A- 46.480.547) • A constituída en valores, mediante aval de BANCO SANTANDER CENTRAL HISPANO, por importe de catro mil trescentos dezanove euros con trinta e sete céntimos (4.319,37 €), para responder do “Subministro de colectores de recollida de residuos sólidos urbanos”, e que foi depositada na Tesourería Provincial o día 12/06/2003 con número de operación 200300042490, sendo indispensable para retirala, a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. PRODUCCIONES ARTÍSTICAS LITO, S.L. (CIF B- 36.335.230) • A constituída en metálico, por importe de mil setecentos euros (1.700,00 €), para responder da “Organización do concerto 06/06/2008, en Barrantes, coa actuación da cantante Soraya”, e que foi depositada na Tesourería Provincial o día 05/06/2008 con número de operación 200800049633. GESTIFOR GALICIA, S.L. (CIF B- 36.497.949) • A constituída en metálico, por importe de tres mil euros (3.000,00 €), para responder do “Contrato de prestación e dous produtos xestión comercial dirixidos a empresarios e emigrantes retornados da provincia de Pontevedra, dentro do Proxecto Mercurio”, e que foi depositada na Tesourería Provincial o día 25/05/2007 con número de operación 200700044255. YAÑEZ, S.L. (CIF B- 15.009.566) • A constituída en valores, mediante aval de BANCO PASTOR, por importe de mil novecentos vinte euros con oitenta e tres céntimos (1.920,83 €), para responder do “Contrato para o subministro de dous vehículos, marca Audi, modelo A4 TDI- 130 Cv.”, e que foi depositada na Tesourería Provincial o día 14-05-2003 con número de operación 200300033185, sendo indispensable para retirala, a presentación da carta de pagamento orixinal e o selo da empresa. UNIWASH GALICIA, S.L. (CIF B- 80.560.055) • A constituída en metálico, por importe de seiscentos setenta e dous euros con oitenta céntimos (672,80 €), para responder do “Subministro dunha lavadora industrial para o servizo de Lavandería Xeral da CI Príncipe Felipe”, e que foi depositada na Tesourería Provincial o día 31/05/2006 con número de operación 200600049432. ------ Folla: 6.16243.- APROBACIÓN DA CERTIFICACIÓN Nº 50 DA OBRA “PROXECTO MODIFICADO AMPLIACIÓN MUSEO DE PONTEVEDRA E REHABILITACIÓN DO EDIFICIO SARMIENTO (PONTEVEDRA) Vista a certificación núm. 50 relativa as obras de “Ampliación Museo de Pontevedra e rehabilitación Edificio Sarmiento”, adxudicada no seu día á empresa DRAGADOS, S.A., visto o informe favorable do Servicio de Intervención de data 24 do mes de xuño e así mesmo, de acordo coa Base 17ª da execución do presuposto provincial 2008, de Recoñecemento e liquidación da obriga, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade aprobar o recoñecemento da obriga e o pago da mesma co detalle seguinte: DRAGADOS, S.A. 08/432.451-622.01.2006 (CIF. A-15.139.314) (Deputación) 197.131,92 € SUBTOTAL ………. 197.131.92 € Taxa Técnicos Directores (4%) 6.760,93 € Control de calidade (3%) 5.098,24 € Seguridade e Saúde 0,00 € TOTAL LIQUIDO A PERCIBIR 185.272,75 € Respecto á liquidación dos honorarios que se formulan pola dirección de obra, que comprende os do técnico superior e medio, consideranse procedentes en principio, por canto se trata da prestación dun Servizo ó contratista pola Administración a través dos seus técnicos, que debe soportar aquél segundo se desprende do ordenamento xurídico xeral e en concreto da cláusula 13 do “Prego de cláusulas adminstrativas xerais para a contratación das obras do Estado”. A liquidación practicada axustase ó regulado ó efecto na Ordenanza reguladora da taxa por traballos de inspección e dirección das obras. Os honorarios correspondentes os Técnicos ingresaranse provisionalmente no concepto non orzamentario correspondente. Os relativos a funcionarios desta Deputación formalizaranse ingresándoo no concepto orzamentario que proceda, e os dos Técnicos non funcionarios aboaránse cando se formalice o ingreso na conta non orzamentaria. ------ Folla: 7.16244.- INFORME EN RELACIÓN COAS ESTRADAS PROVINCIAIS SOBRE PLAN PARCIAL DO PARQUE EMPRESARIAL DE POIO, QUE REMITE O CONCELLO DE POIO Dada conta da comunicación do Sr. Alcalde-Presidente do Concello de Poio, de data 5 de xuño de 2008 (rexistro de entrada núm. 22914, de data 09/06/08), sobre o Plan Parcial do Parque Empresarial de Poio, a efectos de informe, por parte desta Deputación, en relación coas estradas provinciais, e Considerando o disposto no artigo 15,4, da Lei 4/94, de 14 de setembro, de Estradas de Galicia, en relación coas estradas provincias. Visto o informe do Enxeñeiro Técnico de Obras Públicas, co visto e prace do Director de Infraestructuras, con data 23 de xuño de 2008, no que manifesta, entre outros: “1.- ANTECEDENTES: Con fecha de 30 de abril de 2007 se aprueba inicialmente el Plan Parcial del Parque Empresarial de Poio cuyos promotores serán: Consellería de Vivenda y Solo , Xestur-Pontevedra y el Instituto Galego da Vivenda e Solo. Una vez reflejadas las modificaciones fruto de las alegaciones recibidas a dicho Plan Parcial el 14 de abril de 2008 la Xunta de Goberno Local del Concello de Poio ratifica la aprobación inicial del Plan Parcial del Parque Empresarial de Poio . En este informe se valora desde el ámbito competencial de la Diputación Provincial el documento de referencia. 2.- DESCRIPCIÓN DE LA ACTUACIÓN Y DE LAS SOLUCIONES PROPUESTAS. El proyecto, promovido por XESTUR PONTEVEDRA, se refiere al PLAN PARCIAL DEL SUELO URBANIZABLE INDUSTRIAL Nº1 ( SUZI-1) , situado en el Concello de Poio . Dicho Plan Parcial tiene por objeto desarrollar mediante su ordenación detallada las determinaciones contenidas en el Plan General de Ordenación Municipal de Poio. El área que conforma la zona de estudio ocupa una superficie aproximada de 40.000 m2. La zona de actuación se delimita de forma irregular por: • Al Norte con carreteras municipales • Al Sur con el núcleo rural de Fragamoreira y con suelo rústico. • Al Este con carreteras municipales • Al Oeste con la vía de alta capacidad V.R.G.-48 y con suelo rústico del término municipal de Pontevedra. En este último punto el sector limita directamente con la vía provincial “ E.P. O603 C-550-MUIÑO-CAMPAÑÓ”, a la que se pretende conectar el desarrollo urbanístico. La Topografía se caracteriza por la presencia de dos cursos de agua con una acción erosiva que fue conformando pequeñas depresiones del terreno. Las zonas por donde discurren los riachuelos no se tienen en cuenta a la hora de definir las zonas a urbanizar, ya que se pretenden mantener en su estado natural. Actualmente los terrenos comprendidos en el sector son de uso forestal y en las proximidades de las zonas residenciales, los terrenos se utilizan principalmente para uso agrícola ( prados y viñedos). El PXOM de Poio califica la zona de actuación como suelo urbanizable de uso industrial con denominación SUZI-I. La ordenación prevista para el sector parte de un vial principal que funciona como eje vertebral de los tráficos del polígono ya que de él parten los viales que forman los accesos a las distintas zonas del parque empresarial. En él confluyen los principales tráficos de entrada y de salida al parque y es el vial en el que se plantea el enlace con el ramal de la vía rápida. El PXOM reserva suelo industrial con la intención de absorber la demanda existente para este tipo de actividades,. Es por ello que su objetivo fundamental es proceder a la transformación de suelo necesario para la implantación de actividades vinculadas fundamentalmente al comercio, industria, almacenaje y distribución. La ordenación del sector parte de los criterios de facilitar la diversificación de usos y distribuirlos espacialmente. La necesidad de establecer una reserva importante para zona logística (aproximadamente 90.000 m2) supone un importante condicionante de ordenación dentro del sector. El trazado viario establecido divide el sector en 17 parcelas delimitadas por los diferentes viales. Estas parcelas serán de uso privado, espacios libres, zonas verdes y equipamientos: • La superficie reservada para espacios libres verdes es de aproximadamente 70.000 m2 , el 17,9% de la superficie total del sector. • La superficie reservada para equipamientos públicos es de aproximadamente 9.000 m2 que representa el 2,3% de la superficie total del sector. • Las zonas de uso privado(comercial, industrial, logística y almacenaje) representan el 58% de la superficie del sector La zonificación establecida de la superficie edificable para usos lucrativos es la siguiente: • Industrial: 67.001 m2 • Comercial: 33.739 m2 • Oficinas: 6.024 m2 • Zona logística: 52.795 m2 Este Plan Parcial establece las medidas necesarias suficientes para: • Garantizar la conexión del sector con sistemas generales anteriores existentes y ampliar el refuerzo de dichos sistemas. • Resolver los enlaces con las carreteras y con las redes de servicio actuales. 3.- INFORME La conexión del sector SUZI-1 con el sistema viario (vía de alta capacidad V.R.G. 4.8 a través de la E.P. 003 C-550-MUIÑO-CAMPAÑÓ ) se realiza a mediante el V-1 vial principal, que establece la comunicación de las distintas zonas del parque empresarial con la vía rápida y que constituye la conexión del sector con la carretera PO-531, que a su vez enlaza con la autopista A-9. La inexistencia de otros viales con capacidad suficiente para poder servir de conexión imposibilita considerar otra conexión principal que no sea la mencionada vía rápida a través del extremo sureste del sector. De acuerdo con los planos facilitados por el Concello las conexiones previstas son: • ACCESO PRINCIPAL: mediante la ejecución de una glorieta, en el vial principal, que lo conecta con la vía provincial “ E.P. O603 C-550-MUIÑO-CAMPAÑÓ” y, a través de esta, con la vía rápida V.R.G.4.8 • ACCESO SECUNDARIO: a través de la E.P. 0017 BAO-CAMPAÑÓ se enlaza con un vial secundario que permite la entrada posterior al sector Respecto al enlace principal proyectado que comunica el sector mediante una glorieta con la vía provincial “ E.P. O603 C-550-MUIÑO-CAMPAÑÓ “, la Diputación lo informa desfavorablemente, entendiendo que este tipo de actuación requiere un enlace a distinto nivel que conecte directamente con la vía de alta capacidad V.G.R.-4.8, preparada para soportar el tráfico asociado a estos sectores. Además, tanto el tipo de sección como las distancias reflejadas en el proyecto no cumplen la normativa específica respecto a la regulación de accesos y el uso y defensa de las carreteras de la Xunta de Galicia. FOTO 1.- Acceso principal donde se contempla la ejecución de una glorieta situado en la “E.P. 0603 C-550- MUIÑO-CAMPAÑÓ” Respecto al otro acceso reflejado en los planos, que permite conectar la zona industrial con la E.P. 0017, la Diputación Provincial entiende que como consecuencia de la ejecución de las nuevas conexiones proyectadas por Xestur , parte del tráfico vinculado a la zona industrial, utilizará la “ E.P. 0017 BAO-CAMPAÑÓ “. Este vial en la actualidad soporta un tráfico de baja intensidad y de naturaleza local, por lo que no está capacitado para soportar este incremento en cuanto al volumen de tráfico. Es por ello que la Diputación informa también desfavorablemente respecto a la solución adoptada para el acceso posterior. FOTO 2.- Enlace con el camino municipal a través de la “E.P. 0017 BAO-CAMPAÑÓ “ que permite el acceso posterior proyectado Con independencia de la idoneidad o no de los accesos, destacar el error del proyecto al determinar el sistema general de comunicaciones. De acuerdo con la memoria justificativa no existen vías provinciales próximas al sector 2. La realidad es que el acceso principal mediante glorieta se realiza a través de la “E.P. 0603 C-550 MUIÑO-CAMPAÑÓ “ y el acceso posterior se realiza a través de un vial municipal cuya entrada viene a partir de la “E.P. 0017 BAO-CAMPAÑÓ”. No se hace ninguna referencia a dichas carreteras que son parte primordial en las comunicaciones. Por el contrario se afirma que la conexión con el sistema general viario se realiza a partir del vial de servicio existente en la mencionada vía de alta capacidad V.G.R.-4.8. cuando este vial en cuestión, ya mencionado, es competencia de esta entidad.” A Xunta de Goberno por unanimidade presta conformidade ó citado informe, e acorda a súa remisión ó Concello de Poio. ------ Folla: 8.16245.- INFORME EN RELACIÓN COAS ESTRADAS PROVINCIAIS SOBRE O ESTUDO DE DETALLE NA AVDA. DONA URRACA-ESQUINA RÚA SOMONTE DO CONCELLO DE CALDAS DE REIS Dada conta da comunicación do Sr. Alcalde-Presidente do Concello de Caldas de Reis, de data 13 de xuño de 2008 (rexistro de entrada núm. 24306, de data 19/06/08), pola que se remite copia do expediente sobre Estudo de detalle na Avda. Doña Urraca esquina Rúa Somonte, do Concello de Caldas de Reis, a efectos de informe, por parte desta Deputación, en relación coas estradas provinciais, e Considerando o disposto no artigo 15,4, da Lei 4/94, de 14 de setembro, de Estradas de Galicia, en relación coas estradas provincias. Visto o informe do Director de Infraestructuras, de data 2 de xullo de 2008, no que manifesta, entre outros: “Con fecha 16 de junio, el Ayuntamiento de Caldas de Reis remite el estudio detalle de referencia, al objeto de que se informe por la Diputación Provincial, en lo relativo a las competencias del Organismo provincial en materia de carreteras. El estudio de detalle afecta a la carretera provincial E.P. 8004 Caldas-Vilanoviña, en las proximidades de su intersección con la N-550. El estudio de detalle respeta las líneas de ordenación del plan general y plantea una anchura para la vía provincial (entre alineaciones del plan) de 20 mts. La anchura entre alineaciones se considera adecuada. Con respecto a la geometría de la vía principal, se indica que la misma deberá respetar la existente en las zonas próximas, de forma que no se podrá modificar la pendiente transversal del mismo, respetando una anchura del vial sin aceras de al menos 12 metros (2 carriles de 3,5 mts. y dos zonas de aparcamiento de 2,5 mts. a cada lado). Con independencia de lo indicado, la confluencia de la rúa Somonte con la Avda. de Doña Urraca, deberá diseñarse conforme a la instrucción de accesos a las carreteras de titularidad autonómica (a falta de una normativa propia de la Diputación Provincial). Así mismo el promotor deberá contemplar, en la correspondiente urbanización, la ejecución del tramo de vía provincial que coincide con el frente del estudio de detalle, incluyendo la ejecución de los sobreanchos, así como el aglomerado de la sección completa y la pintura y señalización, todo ello de acuerdo con las indicaciones de la jefatura de zona de esta Diputación Provincial. A los efectos señalados anteriormente, el promotor deberá presentar el correspondiente proyecto de urbanización en la Diputación, para obtener el correspondiente visto bueno y la pertinente autorización de las obras.” A Xunta de Goberno por unanimidade presta conformidade ó citado informe, e acorda a súa remisión ó Concello de Caldas de Reis. ------ Folla: 9.16246.- INFORME EN RELACIÓN COAS ESTRADAS PROVINCIAIS SOBRE PROXECTO DE URBANIZACIÓN DO PERI 2, SITO EN PADRIÑÁN NO CONCELLO DE SANXENXO Dada conta da comunicación do Sr. Xerente Municipal de Urbanismo do Concello de Sanxenxo, de data 3 de xuño de 2008 (rexistro de entrada núm. 22489, de data 04/06/08), pola que se remite copia do expediente sobre Proxecto de Urbanización do Peri 2, sito en Padriñán, do Concello de Sanxenxo, a efectos de informe, por parte desta Deputación, en relación coas estradas provinciais, e Considerando o disposto no artigo 15,4, da Lei 4/94, de 14 de setembro, de Estradas de Galicia, en relación coas estradas provinciais. Visto o informe do Sr. Director de Infraestruturas, de data 3 de xullo de 2008, no que manifesta, entre outros: “Con fecha 3 de junio el Concello de Sanxenxo remite una copia del proyecto de urbanización del PERI-2 de Padriñán, al objeto de que se emita el correspondiente informe en relación con las carreteras provinciales. La Junta de Gobierno de la Diputación Provincial informó el referido PERI en la sesión ordinaria del 10 de noviembre de 2006. El referido informe fue de carácter favorable de acuerdo con lo indicado por el Ingeniero Director del servicio de Vías y Obras, que en fecha de noviembre de 2006 había emitido un informe señalando que se cumplían las previsiones establecidas en el Plan General y que, por lo tanto, se informaba favorablemente. El PERI en cuestión linda en uno de sus extremos con la E.P. 9203 Padriñán-A Laxe, en una longitud aproximada de 80 metros. De acuerdo con los antecedentes señalados, se informa favorablemente el proyecto de urbanización, señalando que, una vez instalados la totalidad de los servicios y realizado el cruce de la carretera previsto, se deberá proceder al aglomerado (capa de rodadura) de la sección completa de la vía provincial en todo el frente del PERI, así como al pintado de la correspondiente señalización horizontal, labores para los que el promotor deberá contar con la autorización correspondiente de la jefatura de zona del servicio de vías y obras.” A Xunta de Goberno por unanimidade presta conformidade ó citado informe, e acorda a súa remisión á Xerencia Municipal de Urbanismo do Concello de Sanxenxo. ------ Folla: 10.16247.- COMUNICACIÓNS Non houbo. ------ Folla: FÓRA DA ORDE DO DÍA, e previa declaración de urxencia adoptáronse os seguintes acordos: 11.16248.- APROBACIÓN DO EXPEDIENTE PARA A CONTRATACIÓN MEDIANTE PROCEDEMENTO ABIERTO, DA EXECUCIÓN DA OBRA “DOTACIÓN DE SERVIZOS E.P. 3001 TUI- REBORDÁNS, MARXE DEREITO (PK 1+500 A 2+400)- TUI. Resultando que pola Xunta de Goberno, en sesión celebrada o día 04/06/2008, prestouse aprobación ó convenio de colaboración co Concello de Tui para a execución da obra “Dotación de servizos EP 3001 Tui-Rebordáns, marxe dereito (PK 1+500 a 2+400) (Tui), cun presuposto 374.095,85 €. Resultando que pola Xunta de Goberno, en sesión celebrada o día 25/06/2008, prestouse aprobación ó proxecto relativo á referida obra. Resultando que polo Servizo de Contratación, Facenda e Patrimonio, confeccionouse o proxecto de prego de condicións administrativas que rexerán no correspondente procedemento de contratación, sendo informado polo Secretario Xeral estimándoo correcto xuridicamente para os fins propostos. Visto o informe de fiscalización do expediente, emitido polo Sr. Interventor, adáptase o prazo de execución ás características de financiamento da obra. Considerando o establecido na disposición adicional segunda da Lei 30/2007, de 30 de outubro, de Contratos do sector publico, no artigo 111 e concordantes do Real decreto lexislativo 781/1986, de 18 de abril, polo que se aproba o Texto refundido das disposicións vixentes en materia de réxime local. Considerando así mesmo o disposto no artigo 185 do Real decreto lexislativo 2/2004, de 5 de marzo, polo que se aproba o Texto refundido da Lei reguladora das facendas locais e o establecido nas bases de execución do presuposto para 2008, concretamente na Base 16.2, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade: 1.- Aprobar o expediente para a contratación, mediante procedemento aberto, da execución da obra “Dotación de servizos EP 3001 Tui-Rebordáns, marxe dereito (PK 1+500 a 2+400) (Tui)”, cun presuposto de 322.496,42 €, excluído o IVE, estimándose a partida correspondente ó IVE nunha cantidade máxima de 51.599,43€. 2.- Aprobar o prego de cláusulas económico-administrativas que rexerá en dito procedemento. 3.- Autorizar o gasto por importe de 374.095,85 €. 4.- Iniciar o procedemento de adxudicación para dita contratación, concedendo un prazo de vinte e seis días naturais para a presentación de proposicións, contados a partir do día seguinte á publicación do anuncio deste procedemento aberto no Boletín Oficial da Provincia. O expediente financiarase de acordo coa seguinte distribución por anualidades: Anualidades 2008 2009 Total Deputación de Pontevedra 154.039,47 € 107.827,62 € 261.867,09 € Concello de Tui 56.114,38 € 56.114,38 € 112.228,76 € Total....................... 210.153,85 € 163.942,00 € 374.095,85 € Na partida 08/911.911-662.09 existe crédito para facer fronte ó gasto correspondente á anualidade de 2008 correspondente á Deputación Provincial. A anualidade de 2009 contabilizarase con cargo á partida correspondente do seu presuposto, quedando condicionada a súa aprobación. A achega do Concello de Tui xerará crédito na partida 08/911.911-662.09 unha vez que se de o acto formal do compromiso firme da achega ou do recoñecemento do dereito. Dito prego é como segue: “PREGO DE CLÁUSULAS ECONÓMICO-ADMINISTRATIVAS PARTICULARES QUE REXERÁN NA CONTRATACIÓN, MEDIANTE PROCEDEMENTO ABERTO DA EXECUCIÓN DA OBRA “DOTACIÓN DE SERVIZOS EP 3001 TUI-REBORDÁNS, MARXE DEREITO (PK 1+500 A 2+400) (TUI)”. CPV 45230000 1.- OBXECTO.- A execución, mediante convenio co Concello de Tui, da obra de “Dotación de servizos EP 3001 Tui-Rebordáns, marxe dereito (PK 1+500 a 2+400) (Tui)”, cuxo proxecto foi aprobado pola Xunta de Goberno en sesión de 25 de xuño de 2008. A súa execución deberá realizarse con suxeición ó proxecto técnico aprobado polo órgano de contratación e integrado polos documentos enumerados no artigo 107 da LCSP, e artigos 125 a 132 do RGLCAP, incluído o correspondente estudo de seguridade e saúde. O conxunto de documentos que compoñen o proxecto considérase como parte integrante deste prego, tendo carácter contractual. 2.- ORZAMENTO.- A obra obxecto deste contrato conta cun presuposto de 374.095,85 €, desglosado en presuposto de 322.496,42 € e un IVE máximo estimado de 51.599,43€. O presuposto de execución por contrata comprende os seguintes conceptos: 1. Gastos xerais da empresa, correspondéndolle a porcentaxe do 13% sobre o presuposto de execución material, e comprenderá os seguintes aspectos: • A dirección técnica das obras, sendo o 4% do presuposto de execución material, de acordo coa taxa por servizos facultativos que se prestan en obras provinciais, e que foi aprobada polo Pleno da Deputación Provincial na sesión celebrada o 27/02/98. • Gastos referentes á coordinación da seguridade e saúde, 0,72 % do presuposto de execución material. • Porcentaxe ofertada relativa ó control de calidade. 2. Beneficio Industrial, aplicarase o 6% sobre o presuposto de execución material. 3. IVE, que se aplicará sobre a suma do presuposto de execución material, beneficio industrial e os gastos xerais da empresa. Dentro do importe referenciado inclúense, ademais, toda clase de impostos e licenzas, tanto municipais, provinciais, autonómicas e estatais. 3.- FINANCIAMENTO.- O contrato obxecto do presente prego financiarase de acordo coa seguinte distribución por anualidades: Anualidades 2008 2009 Total Deputación 154.039,47 € 107.827,62 € 261.867,09 € Concello 56.114,38 € 56.114,38 € 112.228,76 € Total......... 210.153,85 € 163.942,00 € 374.095,85 € Na partida 08/911.911-662.09 existe crédito para facer fronte ó gasto correspondente á anualidade de 2008 correspondente á Deputación Provincial. A anualidade de 2009 contabilizarase con cargo á partida correspondente do seu presuposto, quedando condicionada a súa aprobación. A achega do Concello de Tui xerará crédito na partida 08/911.911-662.09 unha vez se de o acto formal do compromiso firme da achega ou do recoñecemento do dereito. 4.- PRAZO DE EXECUCIÓN.- O prazo máximo estimado para a execución da obra, contado dende o día seguinte á sinatura da acta de comprobación do replanteo, salvo que exista razón fundada que impida o seu comezo, será de doce meses. Os licitadores deberán presentar na proposta económica, un programa de traballo que contemple o desenvolvemento das unidades de obras que van realizar en cada prazo. O contratista está obrigado ó cumprimento do contrato na súa totalidade dentro do prazo ofertado, así como nos prazos parciais sinalados para a súa execución sucesiva. Dito prazo só se prorrogará cando o órgano de contratación así o aprobe, sempre que concorran os requirimentos esixidos pola lexislación vixente e previa petición do contratista co informe favorable do director de obra. No caso de prorroga proposta pola dirección da obra, o órgano de contratación terá que aprobar o pertinente expediente que conleva a modificación. 5.- INCUMPRIMENTO DO PRAZO.- Unha vez incumprido o prazo, o contratista incorre automaticamente en demora, podendo a administración optar entre a imposición de penalidades ou a resolución do contrato no caso de que as penalidades acaden o 5 por cento do prezo do contrato. As penalidades diarias serán cuantificadas na proporción de 0,20 euros por cada 1.000,00 euros do prezo de adxudicación, podéndose facer efectivo por algún dos seguintes procedementos: retención ou dedución nas certificacións de obra, con cargo á garantía definitiva ou pola vía executiva, unha vez finalizado o prazo de ingreso voluntario. Coa imposición de penalidades ampliarase o prazo de execución da obra, a proposta do enxeñeiro director da obra, para a súa correcta finalización. Dita imposición non exclúe e é compatible coa indemnización por danos e prexuízos causados á Deputación pola demora na execución imputable ó contratista. 6.- CAPACIDADE PARA CONTRATAR.- Están capacitadas para contratar as persoas naturais ou xurídicas, españolas ou estranxeiras, que teñan plena capacidade de obrar e acrediten a correspondente clasificación e solvencia técnica nos termos que dispón o artigo 65 da Lei 30/2007, de 30 de outubro, de Contratos do sector público, e non se atopen incursas nalgunha das prohibicións que contempla o art. 49 de dita norma. A efectos da licitación, os empresarios que desexen concorrer integrados nunha unión temporal deberán indicar os nomes e circunstancias dos que a constitúan e a participación de cada un, así como que asumen o compromiso de constituírse formalmente en unión temporal en caso de resultar adjudicatarios do contrato. A duración das unións temporais de empresarios será coincidente coa do contrato ata a súa extinción. A Administración poderá contratar con unións temporais de empresas que se constitúan ó efecto (sen que sexa necesaria a formalización delas en escrituras públicas, ata que se formalice a adxudicación); ditas empresas serán responsables solidarias ante a Administración debendo nomear ante ela un representante ou apoderado único da unión con poderes bastantes para exercitar os dereitos e cumprir as obrigas que do contrato se deriven ata a extinción do mesmo, sen prexuízo da existencia de poderes mancomunados que poidan outorgar para cobros e pagos de contía significativa. Ditas empresas deberán ter por obxecto a realización de actividades que teñan relación directa co obxecto do contrato e dispoñer dunha organización dotada dos elementos persoais e materiais suficientes para a debida execución do contrato. 7.- GARANTÍA DEFINITIVA.- O seu importe será do 5% do prezo de adxudicación, excluído o Imposto sobre o Valor Engadido, e poderá constituírse en calquera das formas previstas no art. 84 da LCSP. A constitución da garantía definitiva deberá ser acreditada dentro dos quince días hábiles seguintes contados dende o seguinte a que se publique a adxudicación provisional no perfil de contratante do órgano de contratación. No caso de incumprir este requisito a Administración poderá efectuar unha nova convocatoria ou adxudicar provisionalmente ó licitador ou licitadores seguintes a aquel que incumpriu a obriga, pola orde en que quedarán clasificadas as súas ofertas, sempre que iso fose posible e que o novo adxudicatario prestase a súa conformidade, en cuxo caso se concederá a este un prazo de dez días hábiles para cumprimentar o sinalado no segundo parágrafo do apartado anterior. A garantía definitiva terá que ser ingresada exclusivamente na Caixa da Deputación. 8.- PRESENTACIÓN DE PROPOSICIÓNS; LUGAR E PRAZO DE PRESENTACIÓN; FORMALIDADES; DOCUMENTACIÓN.- 8.1º.- Lugar e Prazo de Presentación.- As proposicións presentaranse no Rexistro Xeral da Deputación en horario de 9 a 13 horas, dentro do prazo de 26 días naturais contados dende o día seguinte á publicación do anuncio no BOP. Se o último día de presentación de proposicións coincidise en domingo ou festivo, prorrogarase o prazo ata o primeiro día hábil seguinte. Tamén se poderán presentar por calquera dos procedementos establecidos polos artigos 38.4º da Lei 30 /92 de 26 de novembro de Réxime xurídico das administracións públicas e do procedemento administrativo común e 80 do R.d. 1098/2001 de 12 de outubro, polo que se aproba o Regulamento xeral da Lei de contratos das administracións públicas, agás por correo electrónico. Cando a documentación se envíe por calquera dos procedementos antes indicados, o empresario deberá xustificar a data e hora da imposición do envío e anunciar ó órgano de contratación a remisión da oferta mediante correo electrónico (contratacion@depo.es), ou tamén mediante télex, fax (número 986804126) ou telegrama, sempre no mesmo día. 8.2º.-Formalidades.- Os contratistas interesados na licitación deberán presentar a seguinte documentación en dous sobres distintos: Sobre A: documentación xeral, coa seguinte inscrición: “Documentación xeral para o concurso para a contratación da obra “DOTACIÓN DE SERVIZOS EP 3001 TUI-REBORDÁNS, MARXE DEREITO (PK 1+500 a 2+400) (TUI)”. Este sobre conterá os seguintes documentos: 1.-Os que acrediten a personalidade xurídica do empresario e, se é o caso, a súa representación. No caso de concorrer á licitación varias empresas constituíndo unha unión temporal, cada unha delas deberá acreditar a súa personalidade e capacidade, indicando os nomes e circunstancias dos empresarios que subscriben as proposicións, a participación de cada unha delas, designando á persoa ou entidade que, durante a vixencia do contrato, ostentará a representación da unión temporal ante a Administración. 2.- Poder debidamente bastanteado. 3.- Certificado acreditativo de estar en posesión da clasificación empresarial que será: Grupo G, subgrupo 4, categoría b. Se a empresa se atopase pendente de clasificación, deberá achegarse o documento acreditativo de ter presentado a correspondente solicitude para iso, debendo xustificar o estar en posesión da clasificación esixida no prazo previsto nas normas de desenvolvemento desta Lei para a emenda de defectos ou omisións na documentación. 4.- Unha declaración responsable de non estar incurso en prohibición de contratar. Esta declaración incluirá a manifestación de atoparse ó corrente do cumprimento das obrigas tributarias e coa Seguridade Social impostas polas disposicións vixentes, sen prexuízo de que a xustificación acreditativa de tal requisito deba presentarse, antes da adxudicación definitiva, polo empresario a cuxo favor se vaia efectuar esta. 5.-Acreditación da solvencia técnica, polos seguintes medios: a) Declaración indicando os técnicos ou as unidades técnicas, estean ou non integradas na empresa, dos que esta dispoña para a execución das obras, especialmente os responsables do control de calidade, acompañada dos documentos acreditativos correspondentes. b) Declaración indicando a maquinaria, material e equipo técnico do que se disporá para a execución das obras, á que se xuntará a documentación acreditativa pertinente. Para as empresas estranxeiras, nos casos en que o contrato vaia a executarse en España, a declaración de someterse á xurisdición dos xulgados e tribunais españois de calquera orde, para todas as incidencias que de modo directo ou indirecto puidesen xurdir do contrato, con renuncia, no seu caso, ó foro xurisdicional estranxeiro que puidese corresponder ó licitante. Nota importante: Cando a acreditación das circunstancias mencionadas nos artigos anteriores realícense mediante a certificación dun Rexistro Oficial de Licitadores e Empresas Clasificadas ou mediante un certificado comunitario de clasificación, deberá acompañarse á mesma unha declaración responsable do licitador na que manifeste que as circunstancias reflectidas no correspondente certificado non experimentaron variación. Esta manifestación deberá reiterarse, en caso de resultar adxudicatario, no documento en que se formalice o contrato, sen prexuízo de que o órgano de contratación poida, se o estima conveniente, efectuar unha consulta ó Rexistro Oficial de Licitadores e Empresas Clasificadas. Así mesmo, os adjudicatarios deberán de achegar: Sobre B: Proposición económica, coa seguinte inscrición: “Proposición económica para o concurso para a contratación da obra “DOTACIÓN DE SERVIZOS EP 3001 TUI-REBORDÁNS, MARXE DEREITO (PK 1+500 a 2+400) (TUI)”. Presentarase pechado e lacrado, contendo os seguintes documentos: 1- Índice de documentos que integran o sobre, constará dentro do sobre como primeira páxina e en folla independente. 2- Modelo de proposición económica, formulada estrictamente conforme ó modelo establecido na cláusula 27 deste prego. 3- Memoria construtiva e programa de traballo. 4- Melloras ofertadas. 5- Memoria de seguridade e saúde. 6- Plan de control de calidade, a porcentaxe que se aplicará a tal fin deberá ser expresada con dous decimales aplicado sobre o presuposto de execución material da obra, e determinado no apartado destinado para iso no modelo de proposición. 7- Tecnoloxía e I+D+i e programa de actuacións medioambientais (no seu caso). A Deputación reservarase o dereito de aprobar a empresa que vaia realizar o control de calidade. Así mesmo, dita empresa deberá acreditar a disposición dun certificado de calidade. Importante: As retencións aplicaranse sobre o presuposto de execución material da adxudicación. Nos casos en que se oferten porcentaxes de retención sobre o presuposto global de adxudicación ou sobre calquera outro parámetro, traducirase a porcentaxe que corresponda sobre o presuposto de execución material. Cando se licite a máis dun lote, presentarase un sobre B por cada lote ó que se licite, sendo único o sobre A, referente á documentación xeral. 9.- MESA DE CONTRATACION.- Estará integrada da seguinte maneira: PRESIDENTE: - O titular da Corporación ou membro en quen delegue. VOGAIS: - O Secretario Xeral. - O Interventor. - O Enxeñeiro Director de Infraestruturas. SECRETARIO: - O Técnico Adxunto ó Servizo de Contratación. 10.- CUALIFICACIÓN DA DOCUMENTACIÓN XERAL E APERTURA DE PROPOSICIÓNS.- A cualificación da documentación xeral achegada polos licitadores terá lugar ás 10 horas do terceiro día hábil seguinte ó día en que finalice o prazo sinalado para a presentación de plicas. A continuación procederase á apertura de proposicións presentadas ó procedemento aberto, de conformidade co previsto no artigo 144 LCSP. 11.- CRITERIOS DE ADXUDICACIÓN DO CONTRATO.- Para a valoración das proposicións e a determinación da oferta economicamente mais vantaxosa deberá atenderase ós seguintes criterios directamente vinculados ó obxecto do contrato: - Redución do prezo sobre o presuposto máximo do contrato, ata un máximo de 40 puntos. - Memoria construtiva e programa de traballo, ata un máximo de 20 puntos. - Menor prazo de execución, ata un máximo de 10 puntos. - Melloras na calidade e/ou cantidade global das obras proxectadas ou dalgunha das súas unidades, que redunden nunha maior calidade construtiva, ata un máximo de 10 puntos. - Memoria de seguridade e saúde, ata un máximo de 5 puntos. - Tecnoloxía e I+D+i, ata un máximo de 5 puntos. - Plan de control de calidade da obra que a empresa manterá durante a súa execución, ata un máximo de 5 puntos. - Programa de actuacións medioambientais, ata un máximo de 5 puntos. Estes criterios ponderaranse da seguinte forma: 11.1) Redución do prezo sobre o presuposto máximo do contrato, ata un máximo de 40 puntos. Puntuándose en función da seguinte formula: P = (L-O)*40/(L-B) Onde: P: Puntuación. L: Presuposto de licitación. O: Oferta do licitador. B: Oferta máis baixa das consideradas. 11.2) Memoria construtiva e programa de traballo, ata un máximo de 20 puntos. Valorarase o coñecemento do proxecto e do terreo onde será executada a obra, debéndose explicar a metodoloxía a empregar na súa execución, así como das subministracións a empregar, e dos medios materiais e humanos que se comprometa adscribir. Os licitadores presentarán un programa de execución da obra que contemple os prazos parciais, debendo existir unha coherencia entre a planificación e os medios adscritos. No caso de que as obras teñan un gasto plurianual, o contratista deberá especificar ademais do prazo total de execución no modelo de proposición, o prazo de execución correspondente para cada unha das anualidades. 11.3) Menor prazo de execución, ata un máximo de 10 puntos. A ponderación efectuarase conforme á seguinte formula: P = (L-O)*10/(L-B) Onde: P: Puntuación L: Prazo máximo establecido no prego. O: Prazo ofertado polo licitador B: Menor prazo ofertado 11.4) Melloras na calidade e/ou cantidade global das obras proxectadas ou dalgunha das súas unidades, que redunden nunha maior calidade construtiva, ata un máximo de 10 puntos. Deberase presentar unha memoria valorada, na que non se terán en conta os gastos xerais (13%), o beneficio industrial (6%) nin o IVE (16%), e na que se indiquen as razóns que xustifiquen esta oferta. 11.5) Memoria de seguridade e saúde, ata un máximo de 5 puntos. 1- Definición da problemática principal en relación coa seguridade e saúde dos traballos. Describiranse as actividades de maior problemática na súa execución en relación coa seguridade e saúde, e definiranse as actuacións preventivas a desenvolver a través de procedementos construtivos que integren a prevención de riscos laborais en cada un dos pasos a seguir na execución da correspondente unidade de obra. 2- Análise da organización preventiva e o sistema de xestión da prevención a desenvolver na obra. Neste apartado desenvolverase, entre outros aspectos, cal vai ser o sistema de xestión da prevención de riscos laborais a aplicar na obra, debendo especificar os medios de coordinación preventiva necesarios, de acordo co R.d. 171/2004, en materia de Coordinación de Actividades Empresariais, así como a forma en que se vai realizar a información de riscos e medidas preventivas ós traballadores na obra, a supervisión das avaliacións de riscos e medidas preventivas específicas para a obra a presentar por cada un dos subcontratistas intervenientes, etc. Así mesmo, presentarase o sistema de selección de empresas subcontratistas en relación con aspectos a considerar en materia de prevención de riscos laborais. 3- Análise das actividades de especial perigosidade a desenvolver na obra (anexo II. R.d. 1627/97). Neste apartado desenvolverase, entre outros aspectos, a descrición das actividades de especial perigosidade a executar na obra, así como a designación dos recursos preventivos para realizar a supervisión e control permanente en obra de ditos traballos. Verificarase que as persoas asignadas reúnen os coñecementos, cualificación e experiencia necesarias, así como que conten coa formación mínima de nivel básico en prevención de riscos laborais, todo iso de acordo co establecido pola Lei 54/2003 de reforma do marco normativo da prevención de riscos laborais. 4- Análise da proposta de información e estudo dos índices de sinistralidade da obra. Neste apartado analizarase a proposta de presentación dos distintos índices de sinistralidade, así como a análise dos mesmos en comparanza cos do sector da construción. Así mesmo presentaranse as propostas de estudo dos accidentes acontecidos en obra. 5- Relación de maquinaria, ferramentas e medios auxiliares a utilizar en obra. Neste apartado recabarase a documentación acreditativa de que toda a maquinaria, maquinaria e ferramentas auxiliares cumpre a normativa vixente en materia de seguridade e saúde, así como se deberá de presentar a documentación acreditativa das revisións e mantementos de cada unha das máquinas xunto co protocolo de seguimento de ditas revisións e mantementos. Tamén se incluirán os documentos de autorización de uso de cada máquina ou equipo de traballo, que contemplarán os traballadores autorizados para o seu uso. 6- Documentación acreditativa da formación, información e entrega de EPI's. Presentarase a proposta de como realizar a formación dos traballadores en obra, así como de información dos riscos a que están sometidos na mesma. Deberase de reflectir o sistema de revisión e seguimento dos mencionados aspectos de formación e información. Do mesmo modo, presentarase o protocolo da forma de entregar os equipos de protección individual, así como se definirá como se realizará a información da súa correcta utilización, mantemento, e sobre os riscos dos que o protexen, así como se deberá de definir como se verificará a utilización dos mesmos por parte dos traballadores. 7- Relación de proteciones colectivas a empregar na obra. Presentaranse as proteciones colectivas necesarias a utilizar na obra, determinando como se definirá a súa necesidade e como se verificará a súa correcta utilización, estado e reposición. 11.6) Tecnoloxía e I+D+i, ata un máximo de 5 puntos. Valorarase a calidade e idoneidade das tecnoloxías que o contratista propoña para a execución do contrato. Neste senso valorarase en particular a utilización na obra de tecnoloxías que foron desenvoltas polo contratista no marco de proxectos de I+D+i que supoñan unha mellora da calidade e valor técnico da obra, e cuxa xustificación poida ser debidamente documentada. Dita xustificación poderá realizarse mediante a acreditación segundo a serie de normas UNE 16600. 11.7) Plan de control de calidade da obra que a empresa manterá durante a súa execución, ata un máximo de 5 puntos. Especificarase a porcentaxe sobre o presuposto de execución material que asigne para tal efecto, así como a acreditación por parte da mesma da disposición dun certificado de calidade, reservándose para si a Deputación a aprobación do laboratorio homologado proposto. Puntuación: (Control ofertado x 5)/control máximo ofertado (de entre todas as empresas licitadoras). 11.8) Programa de actuacións medioambientais, ata un máximo de 5 puntos. Para este programa valorásense as propostas de medidas de xestión medioambiental e dos produtos a utilizar na obra, con inclusión dos certificados e demais documentos acreditativos destes requisitos. Especialmente cualificarase a precisión na identificación de unidades de obra que poidan xerar impactos, a dispoñibilidade de instrucións de traballo, a organización física da obra, a localización de vertedoiros, a identificación de requisitos legais e os sistemas de boa xestión medio ambiental propostos. As medidas medioambientais valorásense de acordo cos seguintes criterios: a) Se a execución da obra se realiza nun marco de xestión medioambiental de acordo ó Regulamento Comunitario CEE1836/93, ou ben ás normas internacionais ISO (serie 1S014000) europeas EN ou españolas UNE(77/801-94 e 77/802-94). b) Se os materiais a utilizar pola licitador proveñen dun proceso de reciclado ou reutilización en máis dun SQ%, conforme a certificación emitida por un laboratorio ou organización que non forme parte do mesmo grupo de empresas ó que pertenza o ofertante. Estes materiais deberán cumprir as especificacións técnicas do proxecto, así como o prego de prescricións técnicas e calquera outra norma técnica de obrigado cumprimento. c) Se os materiais a utilizar polo licitador son reutilizables ou teñen un grao de reciclabilidade superior a un 50%, conforme a certificación emitido por un laboratorio ou organización que non forme parte do mesmo grupo de empresas ó que pertenza o ofertante. Estes materiais deberán cumprir as especificacións técnicas do proxecto, así como o prego de prescricións técnicas e calquera outra norma técnica de obrigado cumprimento. d) Se na execución da obra contémplase algunha das seguintes medidas: xestión ambiental de terras e materiais de obra, restauración paisaxística; redución na xeración de residuos; diminución da contaminación por verquidos, acústica, atmosférica ou do chan; redución do impacto visual, cultural ou sociolóxico; limitación de impacto sobre fauna e flora local; diminución do uso de combustibles fósiles ou utilización de enerxías renovables. Nota importante: O contrato será adxudicado a algunha das empresas licitadoras que obtendo unha puntuación igual ou superior ós 2/3 do total posible, segundo a aplicación que resulte do baremo anterior, presenten unha oferta económica que se atope situada na banda limitada inferiormente pola oferta máis económica e superiormente polo valor medio das ofertas. 12.- OFERTAS CON VALORES ANORMAIS OU DESPROPORCIONADOS Consideraranse ofertas con valores anormais ou desproporcionados aquelas cuxa porcentaxe de baixa exceda en cinco unidades da media aritmética das porcentaxes de baixa de todas as proposicións das empresas que obteñan unha puntuación que lle permita ser adxudicataria do contrato e aquelas que oferten condicións que a xuízo dos técnicos sexan difíciles de cumprir. Cando o órgano de contratación presuma fundadamente que a proposición non se poida cumprir como consecuencia das baixas anormais ou desproporcionadas, darase audiencia ó contratista, por un prazo máximo de cinco días hábiles, para que xu
Ãrea de notas
Nota