Fondos
-
5. ÓRGANO DE XESTIÓN TRIBUTARIA E RECADACIÓN DE RECURSOS LOCAIS (ORAL)
-
3. Expedientes de sesións do Consello de Administración (1994-2017)
22.232/7. Expedientes de sesións do Consello de Administración (1996)
Expedientes de sesións do Consello de Administración (1996)
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36038.ADPO.1.4.5.1.3.22.232/7
Título Expedientes de sesións do Consello de Administración (1996)
Data(s) 1996 (Creación)
Volume e soporte 1 expediente
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo Deputación de Pontevedra
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Consello de administración Expedientes de sesións e borradores de actas Concepto: Sesión do Consello de Administración. Sesión data: 23/5/96 1º. Lectura e aprobación, se procede, da acta da sesión anterior. 2º. Constitución do Servizo de vixiancia nos novos locais que albergan os Servizos Centrais do Organismo. 3º. Adquisición do reloxio para control de presenza do persoal. 4º. Adquisición de fotocopiadora para o Servizo de recadación executiva. 5º. Adquisición de terminal de caixa. 6º. Comunicacións do Sr. Director. 7º. Rogos e preguntas. Ano 1996.
Ãrea de notas
Nota