Fondos
-
SF0015. 1.1.15. Comunicación, protocolo e relacións externas
4.698/4. Colección de cartelería e folletos relativos a actividades civís, culturais e deportivas
Colección de cartelería e folletos relativos a actividades civís, culturais e deportivas
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36004.AM.BUE.2.GF001.F0001.SF0015.S0180.4.698/4
Título Colección de cartelería e folletos relativos a actividades civís, culturais e deportivas
Data(s) 1988 (Creación)
Volume e soporte 1 expediente ou agrupación documental
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Bueu
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Colección de cartelería e folletos relativos a actividades civís, culturais e deportivas dos anos 1988 a 2105. Inclúe letras de entroido, comparsas, maios, folletos turísticos, etcétera. Pendente de clasificación e datación detallada. Doazón do mestre, don Arturo Sánchez Cidrás en 7 de abril de 2017
Ãrea de notas
Nota