Fondos
-
F0003. 1.3. CONTRATACIÓN ADMINISTRATIVA E ASISTENCIA TÉCNICA
2.635/1. Expediente de contrato administrativo para a actualización, corrección e informatización do inventarios de bens municipais (1997)
Expediente de contrato administrativo para a actualización, corrección e informatización do inventarios de bens municipais (1997)
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36053.AM.SOU.2..GF001.F0003.SF029.S0267.2.635/1
Título Expediente de contrato administrativo para a actualización, corrección e informatización do inventarios de bens municipais (1997)
Data(s) 1997-1998 (Creación)
Volume e soporte 1 expediente ou agrupación documental
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Soutomaior
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Expediente de contrato administrativo para a actualización, corrección e informatización do inventarios de bens municipais (1997). Adxudicado a: Longo Ansa y asociados, S.L. Contén: - Resolución do xurado provincial de clasificación de montes veciñais do 03/11/1997 relativa aos montes "Barreiras de Arriba" e "Coto da Moura" en Lourido. - Expediente de exposición pública da "Rectificación do inventario de bens do Concello de Soutomaior" (1998).
Ãrea de notas
Nota
Puntos de acceso
Puntos de acceso de materias Contratación Contrato administrativo España Galicia Pontevedra Soutomaior Soutomaior (San Salvador) Lourido (Soutomaior)