Fondos
17.201/22. Expediente de solicitude de abono de atrasos por indemnización para aluguer de casa habitación de mestre (1958)
Expediente de solicitude de abono de atrasos por indemnización para aluguer de casa habitación de mestre (1958)
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36060.AM.VILGAR.1.3.8.3.17.201/22
Título Expediente de solicitude de abono de atrasos por indemnización para aluguer de casa habitación de mestre (1958)
Data(s) 1958 (Creación)
Volume e soporte 1 expediente ou agrupación documental. 2 follas
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Vilagarcía de Arousa
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Expediente de solicitude de abono de atrasos por indemnización para aluguer de casa habitación de mestre. Solicitante: María del Amparo Insua, mestra nacional da Escola de Castro de Agudín, Cea.
Ãrea de notas
Nota
Puntos de acceso
Puntos de acceso de materias Vivenda escolar Persoal docente España Galicia Pontevedra Vilagarcía de Arousa Cea (San Pedro) Castro de Agudín