ATOPO
Rexistros actuais: 1.639.067
Obxectos dixitais dispoñibles: 505.531

Expedientes de persoal municipal de Marcelo González García (director banda de música)

Área de identificación

  • Código(s) de referencia ES.GA.36060.AM.VILGAR.1.2.4.1.3.597/20

  • Título Expedientes de persoal municipal de Marcelo González García (director banda de música)

  • Data(s) 1953-1983 (Creación)

  • Volume e soporte 1 expediente. 40 páxinas

Área de contexto

Área de contido e estrutura

  • Alcance e contido Expedientes de persoal municipal de Marcelo González García (director banda de música).
    Contén:
    - Expediente de supresión de praza por falecemento.
    - Expediente de pensión de viuvez (Ángela Monedero Rodríguez) e gastos de sepelio.
    - Solicitudes anticipos, licenzas, vacacións...

Área de notas

  • Nota

Puntos de acceso

Área de control da descrición