Fondos
1.752/12. Expediente de remisión de documentación ao Servizo de Patrimonio para obter a autorización previa antes de solicitar o título habilitante correspondente de María del Carmen Costas Castroagudín
Expediente de remisión de documentación ao Servizo de Patrimonio para obter a autorización previa antes de solicitar o título habilitante correspondente de María del Carmen Costas Castroagudín
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36040.AM.PORT.2.GF002.F0007.SF081.S0629.1.752/12
Título Expediente de remisión de documentación ao Servizo de Patrimonio para obter a autorización previa antes de solicitar o título habilitante correspondente de María del Carmen Costas Castroagudín
Data(s) 2016-2017 (Creación)
Volume e soporte 1 expediente
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Portas
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Expediente nº: 433/2017. Referencia nº: RE 469/2016. Procedemento: remisión de documentación ao Servizo de Patrimonio para obter a autorización previa antes de solicitar o título habilitante correspondente. Asunto: Reparación de cuberta e humidades. Solicitante: María del Carmen Costas Castroagudín. Situación: A Costa, 16 - Romai. Referencia catastral: 36040A310001570001PT.
Ãrea de notas
Nota
Puntos de acceso
Puntos de acceso de materias Información urbanística España Galicia Pontevedra Portas Romai (San Xián) Costa, A (Romai)