ATOPO
Rexistros actuais: 1.647.512
Obxectos dixitais dispoñibles: 505.950

Fondos

Expediente de remisión de documentación ao Servizo de Patrimonio para obter a autorización previa antes de solicitar o título habilitante correspondente de María del Carmen Costas Castroagudín

Área de identificación

  • Código(s) de referencia ES.GA.36040.AM.PORT.2.GF002.F0007.SF081.S0629.1.752/12

  • Título Expediente de remisión de documentación ao Servizo de Patrimonio para obter a autorización previa antes de solicitar o título habilitante correspondente de María del Carmen Costas Castroagudín

  • Data(s) 2016-2017 (Creación)

  • Volume e soporte 1 expediente

Área de contexto

Área de contido e estrutura

  • Alcance e contido Expediente nº: 433/2017.
    Referencia nº: RE 469/2016.
    Procedemento: remisión de documentación ao Servizo de Patrimonio para obter a autorización previa antes de solicitar o título habilitante correspondente.
    Asunto: Reparación de cuberta e humidades.
    Solicitante: María del Carmen Costas Castroagudín.
    Situación: A Costa, 16 - Romai.
    Referencia catastral: 36040A310001570001PT.

Área de notas

  • Nota

Área de control da descrición