Fondos
-
F0003. 1.3. CONTRATACIÓN ADMINISTRATIVA E ASISTENCIA TÉCNICA
8.811/1. Expediente de contratación do equipamento para o auditorio de Chapela
Expediente de contratación do equipamento para o auditorio de Chapela
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36045.AM.RED.3.GF001.F0003.SF030.S0282.8.811/1
Título Expediente de contratación do equipamento para o auditorio de Chapela
Data(s) 2013 (Creación)
Volume e soporte 1 expediente ou agrupación documental
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Redondela
Historia arquivística Transferido o 2020-11-19 dende o almacén de material: Transferencia nº 1527/2020
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Expediente C-13082 Expediente de contratación do subministro e montaxe de equipamento profesional de imaxe, iluminación e son parao Auditorio do multiusos de Piñeiral do Crego, Chapela: REVER Galega electrónica e reparacións s.l.
Ãrea de notas
Nota