Fondos
-
F0003. 1.3. CONTRATACIÓN ADMINISTRATIVA E ASISTENCIA TÉCNICA
8.817/6. Expediente de contratación do subministro de material eléctrico
Expediente de contratación do subministro de material eléctrico
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36045.AM.RED.3.GF001.F0003.SF030.S0282.8.817/6
Título Expediente de contratación do subministro de material eléctrico
Data(s) 2014 (Creación)
Volume e soporte 1 expediente ou agrupación documental
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Redondela
Historia arquivística Transferido dende Contratación o 2020-12-09: Transferencia nº 1587/2020
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Expediente C-14010 Expediente de contratación do subministro de diverso material eléctrico para as tarefas de reparación e mantemento que realizan os servizos eléctricos municipais: REVER electrónica e reparacións s.l.
Ãrea de notas
Nota