Fondos
-
F0003. 1.3. CONTRATACIÓN ADMINISTRATIVA E ASISTENCIA TÉCNICA
8.826/1. Expediente de contratación do proxecto básico do pavillón polideportivo da Marisma
Expediente de contratación do proxecto básico do pavillón polideportivo da Marisma
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36045.AM.RED.3.GF001.F0003.SF026.S0239.8.826/1
Título Expediente de contratación do proxecto básico do pavillón polideportivo da Marisma
Data(s) 2013 (Creación)
Volume e soporte 1 expediente ou agrupación documental
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Redondela
Historia arquivística Expediente transferido dende o almacén de material o 2020-03-04 transferencia 835/2020
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Expediente C-13023 Expediente de contratación da redacción do proxeco básico do pavillón polideportivo na Marisma, Redondela, dentro do proxecto Marisma máis: CARLOS ROSÓN GASALLA.
Ãrea de notas
Nota