Rexistros actuais: 1.625.351
Obxectos dixitais dispoñibles: 504.762
Fondos
-
F0003. 1.3. CONTRATACIÓN ADMINISTRATIVA E ASISTENCIA TÉCNICA
8.852/6. Expediente de contratación de subministro de material de oficina
Expediente de contratación de subministro de material de oficina
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36045.AM.RED.3.GF001.F0003.SF030.S0282.8.852/6
Título Expediente de contratación de subministro de material de oficina
Data(s) 2014 (Produción)
Volume e soporte 1 expediente ou agrupación documental
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Redondela
Historia arquivística Expediente transferido dende o Almacén de material o 2017-02-01: transferencia nº 58/2017
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Expediente C-14078 Expediente de contratación de subministro de material de oficina para o PER IV: Pedro Táboas Rivera, Papelería Librería Moliere.
Ãrea de notas
Nota