Fondos
-
F0003. 1.3. CONTRATACIÓN ADMINISTRATIVA E ASISTENCIA TÉCNICA
8.938/1. Expediente de contratación de pasarelas de observación de petroglifos
Expediente de contratación de pasarelas de observación de petroglifos
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36045.AM.RED.3.GF001.F0003.SF026.S0239.8.938/1
Título Expediente de contratación de pasarelas de observación de petroglifos
Data(s) 2016 (Produción)
Volume e soporte 1 expediente ou agrupación documental
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Redondela
Historia arquivística Transferido dende o almacén de material o 2021-03-02, transferencia nº 391/2021.
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Expediente c-16069 e 6545/2016 Expediente de contratación da obra de instalación de pasarelas de observación de petroglifos en Chan da Cruz e roza da Lagoa, Monte Penide e Monte Mirallo: Citania Arqueoloxía s.l.
Ãrea de notas
Nota