Fondos
-
F0003. 1.3. CONTRATACIÓN ADMINISTRATIVA E ASISTENCIA TÉCNICA
8.921/8. Expediente de contratación da reparación e pintado da Biblioteca Valle Inclán
Expediente de contratación da reparación e pintado da Biblioteca Valle Inclán
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36045.AM.RED.3.GF001.F0003.SF026.S0239.8.921/8
Título Expediente de contratación da reparación e pintado da Biblioteca Valle Inclán
Data(s) 2016 (Produción)
Volume e soporte 1 expediente ou agrupación documental
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Redondela
Historia arquivística Transferido dende o almacén de material o 2021-03-15, transferencia nº 402/2021.
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Expediente C-16027 e 4158/2016 Expediente de contratación da obra de reparación e pintado da Biblioteca de adultos e da biblioteca infantil do Multiusos da Xunqueira: Manuel Couñago Lusquiños
Ãrea de notas
Nota