Rexistros actuais: 1.617.765
Obxectos dixitais dispoñibles: 504.649
Fondos
SECRETARÍA
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36057.AM.VIG.14.2.1
Título SECRETARÍA
Data(s) 1886-1987 (Creación) 1886-00-00 - 2021-08-03 (Produción)
Volume e soporte 2 unidades de instalación con 91 expedientes ou agrupacións documentais en soporte papel na súa totalidade
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Vigo
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Documentación producida ou recibida pola Secretaría
Organizació
Esta 1º división de sección está estruturada do modo a seguir: 2.- ADMINISTRACIÓN (1886-1988) 2.1.- SECRETARÍA (1886-1983) 2.1.1.- Correspondencia (1886-1983) 2.1.2.- Certificacións (1900-1982) 2.1.3.- Premios (1900-1967) 2.1.4.- Alumnado (1933-1937) 2.1.5.- Fotografías. Publicacións (1961-1982)
Ãrea de notas
Nota
Puntos de acceso
Puntos de acceso de topónimos
Nome dos puntos de acceso Concello de Vigo. Escola Municipal de Artes e Oficios (Tema)