Fondos
-
F0003. 1.3. CONTRATACIÓN ADMINISTRATIVA E ASISTENCIA TÉCNICA
8.947/1. Expediente de contratación de muro de contención en Trasmañó
Expediente de contratación de muro de contención en Trasmañó
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36045.AM.RED.3.GF001.F0003.SF026.S0239.8.947/1
Título Expediente de contratación de muro de contención en Trasmañó
Data(s) 2016 (Produción)
Volume e soporte 1 expediente ou agrupación documental
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Redondela
Historia arquivística Transferido dende o almacén de material o 2021-03-15, transferencia nº 418/2021
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Expediente C-16080 e 8119/2016
Expediente de contratación da obra de muro de contención de pedra na estrada de San Vicente de Trasmañó dende o número 32 ó 36, San Vicente de Trasmañó: Cantería Carna s.l.
Ãrea de notas
Nota