Fondos
-
F0003. 1.3. CONTRATACIÓN ADMINISTRATIVA E ASISTENCIA TÉCNICA
8.982/2. Expediente de contratación da obra de acondicionamento e mellora de zonas verdes da Alameda de Redondela
Expediente de contratación da obra de acondicionamento e mellora de zonas verdes da Alameda de Redondela
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36045.AM.RED.3.GF001.F0003.SF026.S0239.8.982/2
Título Expediente de contratación da obra de acondicionamento e mellora de zonas verdes da Alameda de Redondela
Data(s) 2018-2019 (Produción)
Volume e soporte 2 expediente ou agrupación documental
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Redondela
Historia arquivística Transferido dende o almacén de material o 2021-04-22, transferencia nº 566/2021 e 567/2021
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Expediente 6894/2018 Expediente de contratación da obra de acondicionamento e mellora de zonas verdes da Alameda de Redondela. Lote 1 Traballos de chorros e iluminación do Acondicionamento e mellora de zonas verdes da Alameda de Redondela. C-19034 Lote 2 Traballos de xardinería do Acondicionamento e mellora de zonas verdes da Alameda de Redondela C-19032
Ãrea de notas
Nota