ATOPO
Rexistros actuais: 1.625.156
Obxectos dixitais dispoñibles: 504.759

RECADACIÓN

Área de identificación

  • Código(s) de referencia ES.GA.36057.AM.VIG.2..4.3.2

  • Título RECADACIÓN

  • Data(s) 1881-1900 (Creación) 1881-1900 (Produción)

  • Volume e soporte 1 unidades de instalación con 5 expedientes ou agrupacións documentais en soporte papel na súa totalidade

Área de contexto

Área de contido e estrutura

  • Alcance e contido A xestión e a recadación dos recursos, tanto de tipo patrimonial (bens de propios) como de tipo fiscal foi unha das actividades permanentes dos concellos desde os seus inicios. 4.3.2.1.- Contas de recadación Conxunto de documentos contables de carácter auxiliar xustificativos da xestión recadatoria dun período determinado de tempo. En base a elo é habitual atopar expedientes sobre esta función e as persoas que se ocupan desta función (nomeamentos, expedientes sancionadores…), relacións de impagados e debedores, contas presentadas polo tesoureiros, reclamacións contra sancións ou cobro de impostos etc. 4.3.2.2.- Libro de recadación executiva e voluntaria

  • Organizació

    Esta 2ª división de sección, RECADACIÓN, está organizada nas seguintes series documentais:
    
    4.- FACENDA:
    
    4.3.- TESOURARÍA
    
    4.3.2.- RECADACIÓN:
    
    4.3.2.1.- Contas de recadación
    4.3.2.2.- Libro de recadación executiva e voluntaria

Área de notas

  • Nota

Puntos de acceso

  • Puntos de acceso de topónimos

  • Nome dos puntos de acceso Concello de Bouzas (Tema)

Área de control da descrición