Fondos
RECADACIÓN
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36057.AM.VIG.2..4.3.2
Título RECADACIÓN
Data(s) 1881-1900 (Creación) 1881-1900 (Produción)
Volume e soporte 1 unidades de instalación con 5 expedientes ou agrupacións documentais en soporte papel na súa totalidade
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Vigo
Área de contido e estrutura
Alcance e contido A xestión e a recadación dos recursos, tanto de tipo patrimonial (bens de propios) como de tipo fiscal foi unha das actividades permanentes dos concellos desde os seus inicios. 4.3.2.1.- Contas de recadación Conxunto de documentos contables de carácter auxiliar xustificativos da xestión recadatoria dun período determinado de tempo. En base a elo é habitual atopar expedientes sobre esta función e as persoas que se ocupan desta función (nomeamentos, expedientes sancionadores…), relacións de impagados e debedores, contas presentadas polo tesoureiros, reclamacións contra sancións ou cobro de impostos etc. 4.3.2.2.- Libro de recadación executiva e voluntaria
Organizació
Esta 2ª división de sección, RECADACIÓN, está organizada nas seguintes series documentais: 4.- FACENDA: 4.3.- TESOURARÍA 4.3.2.- RECADACIÓN: 4.3.2.1.- Contas de recadación 4.3.2.2.- Libro de recadación executiva e voluntaria
Ãrea de notas
Nota
Puntos de acceso
Puntos de acceso de topónimos
Nome dos puntos de acceso Concello de Bouzas (Tema)