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F0003. 1.3. CONTRATACIÓN ADMINISTRATIVA E ASISTENCIA TÉCNICA
8.859/1. Expediente de contratación de reparación e instalación de elementos no parque da Alameda de Redondela
Expediente de contratación de reparación e instalación de elementos no parque da Alameda de Redondela
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36045.AM.RED.3.GF001.F0003.SF030.S0282.8.859/1
Título Expediente de contratación de reparación e instalación de elementos no parque da Alameda de Redondela
Data(s) 2014-2016 (Produción)
Volume e soporte 3 expediente ou agrupación documental
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Redondela
Historia arquivística Expediente transferido dende o Almacén de material o 2021-01-22, transferencia nº 75/2021
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Expediente C-14094 Expediente de contratación da obra de reparación, subministración e instalación de elementos para xogos infantís no Parque da Alameda de Redondela: HPC Ibérica s.a. Contén: .- Expediente administrativo: páxinas 91 a final. .- Proxecto .- devolución de fianza (2016)
Área de documentación
Existencia e localización de orixinais As páxinas 78 e 86, por ser formato A3 imposible de dobrar, están depositados fora e sobre a caixa 8.858
Ãrea de notas
Nota