ATOPO
Rexistros actuais: 1.625.193
Obxectos dixitais dispoñibles: 504.759

Expediente de contratación de reparación e instalación de elementos no parque da Alameda de Redondela

Área de identificación

  • Código(s) de referencia ES.GA.36045.AM.RED.3.GF001.F0003.SF030.S0282.8.859/1

  • Título Expediente de contratación de reparación e instalación de elementos no parque da Alameda de Redondela

  • Data(s) 2014-2016 (Produción)

  • Volume e soporte 3 expediente ou agrupación documental

Área de contexto

  • Institución arquivística Arquivo municipal de Redondela

  • Historia arquivística Expediente transferido dende o Almacén de material o 2021-01-22, transferencia nº 75/2021

Área de contido e estrutura

  • Alcance e contido Expediente C-14094 Expediente de contratación da obra de reparación, subministración e instalación de elementos para xogos infantís no Parque da Alameda de Redondela: HPC Ibérica s.a. Contén: .- Expediente administrativo: páxinas 91 a final. .- Proxecto .- devolución de fianza (2016)

Área de documentación

  • Existencia e localización de orixinais As páxinas 78 e 86, por ser formato A3 imposible de dobrar, están depositados fora e sobre a caixa 8.858

Área de notas

  • Nota

Puntos de acceso

Área de control da descrición