Fondos
-
F0003. 1.3. CONTRATACIÓN ADMINISTRATIVA E ASISTENCIA TÉCNICA
9.005/6. Expediente de contratación de equipos de megafonía para o pavillón A Marisma
Expediente de contratación de equipos de megafonía para o pavillón A Marisma
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36045.AM.RED.3.GF001.F0003.SF030.S0282.9.005/6
Título Expediente de contratación de equipos de megafonía para o pavillón A Marisma
Data(s) 2018-2019 (Produción)
Volume e soporte 1 expediente ou agrupación documental
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Redondela
Forma do ingreso Transferido dende o almacén de material o 2021-07-26, transferencia nº 633/2021 Expediente 1713/2018 trasnferido dende Patrimonio o 2025-05-09, nº 336/2025
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Expediente C-19008 e 1713/2018 Expediente de contratación da subministración de equipos de megafonía para o Pavillón Polideportivo municipal de A Marisma, Redondela: GM Provideo, S.L. Contén: .- Expediente 1713/2018 de suvención da Deputación de Pontevedra para suministro de megafonçia para o pavillón da Marisma, de Redondela e de Chapela.
Ãrea de notas
Nota