Fondos
-
F0003. 1.3. CONTRATACIÓN ADMINISTRATIVA E ASISTENCIA TÉCNICA
9.006/1. Expediente de contratación de cortinas para pavillón A Marisma
Expediente de contratación de cortinas para pavillón A Marisma
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36045.AM.RED.3.GF001.F0003.SF030.S0282.9.006/1
Título Expediente de contratación de cortinas para pavillón A Marisma
Data(s) 2018-2019 (Produción)
Volume e soporte 1 expediente ou agrupación documental
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Redondela
Historia arquivística Transferido dende o almacén de material o 2021-07-26, transferencia nº 637/2021
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Expediente C-19012 e 1648/2018 Expediente de contratación da subministración de dúas cortinas verticais para o pavillón polideportivo municipal A Marisma, Redondela: Suministros Técnicos de Galicia, S.L.
Ãrea de notas
Nota