Fondos
-
F0003. 1.3. CONTRATACIÓN ADMINISTRATIVA E ASISTENCIA TÉCNICA
9.016/2. Expediente de contratación de acondicionamento de local para Oficina municipal de Servizos Sociais
Expediente de contratación de acondicionamento de local para Oficina municipal de Servizos Sociais
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36045.AM.RED.3.GF001.F0003.SF026.S0239.9.016/2
Título Expediente de contratación de acondicionamento de local para Oficina municipal de Servizos Sociais
Data(s) 2018-2019 (Produción)
Volume e soporte 1 expediente ou agrupación documental
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Redondela
Historia arquivística Expediente transferido dende o almacén de material o 2021-08-02, transferencia nº 691/2021
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Expediente C-19089 e 1799/2018 Expediente de contratación de obras de acondicionamiento de local para Oficina municipal de Servizos sociais e atención á muller (CIM): Construcciones Castro Figueiro, SL
Ãrea de notas
Nota