ATOPO
Rexistros actuais: 1.643.875
Obxectos dixitais dispoñibles: 506.413

Expediente de denuncia de infraccións urbanísticas

Área de identificación

  • Código(s) de referencia ES.GA.36038.AMPO.1.GF002.F0007.SF086.SF090.S0695. 18943/7

  • Título Expediente de denuncia de infraccións urbanísticas

  • Data(s) 1973 (Creación)

  • Volume e soporte 1 expediente, papel.

Área de contexto

  • Nome do produtor Concello de Pontevedra(1835-) O primeiro “foro” do burgo de Pontevedra concedido en decembro de 1169 por Fernando II de León, pode considerarse como o punto de partida no desenvolvemento municipal da cidade. Poucos anos máis tarde, o 16 de decembro de 1180, Fernando II doa ao arcebispo Pedro Compostelán a vila, con todos os seus termos e pertenzas, polo que esta perde a súa condición reguenga e pasa a depender da Mitra compostelá ata a supresión dos señoríos polas Cortes de Cádiz (1811), excepto unha pequena paréntese reguenga (1588-1595) en tempos de Felipe II. A vila consegue ao longo da Idade Media unha serie de privilexios e exencións de gran importancia para o seu desenvolvemento económico. Xa a mediados do século XIII atopámonos cun Concello que realiza funcións administrativas e xudiciais, inseparables durante toda a Idade Media e Moderna, e do que non é posible determinar a súa estrutura e composición. Este Concello é o encargado de propoñer anualmente ao arcebispo seis homes para que de entre eles elixa os dous alcaldes. O arcebispo resérvase o nomeamento dun xuíz, que o representa e administra xustiza, e dun mordomo cuxa función é esencialmente recadatoria. Desde mediados do século XV ata o fin do Antigo Réxime a composición do Concello será similar: un xuíz, dous alcaldes, varios rexedores e dous procuradores xerais. A transición do antigo ao novo réxime modificou radicalmente a composición e funcionamento do Concello. Os alcaldes deixaron de ser nomeados polos arcebispos composteláns e as rexedorías pasaron de ser vitalicias e transmisibles a electivas. A Real orde do 23 de xullo de 1835 foi a que consagrou de forma definitiva os novos concellos. O goberno municipal estaba encomendado ao alcalde ou alcaldes e a un número variable de rexedores, dos que un ou dous actuaban como síndicos. O número de rexedores durante os anos 1840 a 1860 limitouse a trece, pasando a 21 en 1869. No devandito ano a corporación quedou composta por cinco alcaldes e os 21 rexedores. A lei electoral de 1874 fixou o seu número en 22.

  • Institución arquivística Arquivo municipal de Pontevedra

Área de contido e estrutura

  • Alcance e contido Contén diferentes comunicación e oficios da Policía Municipal e dos diferentes servizos do Concello de Pontevedra
    - Comunicación de ruína nun edificio da Rúa San Nicolás, 5 1974
    - Comunicación de desprendemento na Rúa Charino, 12. 1978
    - Desprendemento da fachada na Praza Concepción Arenal , 1. 1979
    - Desprendemento da fachada dunha casa en Benito Corbal, 31. 1974
    - Comunicación de ruína na Rúa Arzobispo Malvar, 5. 1979
    - Comunicación de ruína na Rúa da Barca. 1977
    - Comunicación do Delegado Provincial do Ministerio da Vivenda sobre condicións de habitabilidade dunha vivenda na Rúa Fray Juan de Navarrete, 2. 1977
    - Comunicación de derruba du muro na Rúa Isabel II, 26. 1979
    - Comunicación de ruína na Rúa Nova. 1974
    - Comunicación de derruba dun muro no lugar de Camboa - Estribela propiedade de Josefa Vicenta Novas Souto. 1974
    - Comunicación de posible desprendemento na Rúa Santa Clara, 31. 1976
    - Comunicación de inmoble en mal estado na Rúa Isabel II, 1974
    - Comunicación de posible desprendemento na Rúa Senén Sobral propiedade José González Piñeiro. 1973

Área de notas

  • Nota

Puntos de acceso

  • Puntos de acceso de topónimos

  • Nome dos puntos de acceso Concello de Pontevedra (Tema) (Creador)

Área de control da descrición