Fondos
S0210. Correspondencia
-
87/2. Correspondencia de saída con MUNPAL. zona de recrutamento e mutilados de guerra (1985)
-
104/1. Correspondencia. Entrada e saída de documentación (1995)
-
2.321/7. Correspondencia da Consellería de Sanidade co Concello de Barro (2010)
-
2.321/9. Correspondencia e escritos de concelleiros e funcionarios do Concello de Barro (1995-2013)
-
2.322/1. Correspondencia co Ministerio de Economía e Facenda (1994-2007)
-
2.322/2. Correspondencia coa Federación Galega de Municipios e Provincias (1997-2006)
-
2.322/5. Correspondencia ca Consellería de Xustiza. Interior e Relacións Laborais (1997)
-
2.322/6. Correspondencia ca Consellería de Política Territorial. Obras Públicas e Vivenda (1999)
-
2.322/15. Correspondencia da Deputación de Pontevedra (2013)
Correspondencia
Área de identificación
Código(s) de referencia 3.GF001.F0002.SF020.S0210
Título Correspondencia
Data(s) 1888-2021 (Creación)
Volume e soporte 72 unidades de instalación con 185 agrupacións documentais
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Barro
Área de contido e estrutura
Ãrea de notas
Nota