Rexistros actuais: 1.618.278
Obxectos dixitais dispoñibles: 504.649
Fondos
S0009. Expediente de cargos do goberno
-
13.098/1. Solicitudes de documentación dos membros da Corporación. Dende o 09/10/2008 ata 30/06/2008
-
13.099/1. Solicitudes de documentación dos membros da Corporación. Dende o 01/07/2010 ata 28/02/2012
-
13.646/1. Escritos dos concelleiros solicitando información ou documentación (2003-2011)
Expediente de cargos do goberno
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36051.AM.SAN.2.GF001.F0001.SF002.S0009
Título Expediente de cargos do goberno
Data(s) 2003-2014 (Creación)
Volume e soporte 4 unidades de instalación; 4 agrupacións documentais
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Sanxenxo
Área de contido e estrutura
Ãrea de notas
Nota