Fondos
5/68. Expediente de contratación da Banda de Música. Solicitudes de actuación (1977)
Expediente de contratación da Banda de Música. Solicitudes de actuación (1977)
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36057.AM.VIG.13.5.5/68
Título Expediente de contratación da Banda de Música. Solicitudes de actuación (1977)
Data(s) 1977 (Creación)
Volume e soporte 1 agrupación documental. 19 follas
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Vigo
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Expediente de contratación da Banda de Música. Solicitudes de actuación: > Festas da Nosa Señora do Rosario, en Santo André de Comesaña; > Festas de San Isidro Labrador, en Sárdoma; > Festas do Santísimo Cristo dos Aflixidos de Bouzas; > Concerto no Barrio da Feira, Cabral; > Festas da Virxe da Axuda e dos Santos Xurxo e Rafael, en Saiáns; > Festas da Nosa Señora das Neves, en Matamá; > Festas da Consolación, en Coia; > Festas patronais de Cabral; > Festas de Candeán; > Festas de Santiago Apostolo, en Bembrive; > Festas de Santa Cristina de Lavadores. Ano: 1976.
Ãrea de notas
Nota Sinatura antiga: BAND-MUS 1