Fondos
6.518/10. Expediente de eleccións municipais (1960)
Expediente de eleccións municipais (1960)
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36057.AM.VIG.1..GF003.F0010.SF112.S0909.6.518/10
Título Expediente de eleccións municipais (1960)
Data(s) 1960-1961 (Creación)
Volume e soporte 1 expediente
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Vigo
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Expediente de eleccións municipais do 27 de novembro de 1960. Contén: > Boletín Oficial do Estado, nº 256, do 25 de outubro de 1960 > Calendario do proceso electoral > Relación de concelleiros cesantes > Convocatoria e acta de sesión do Pleno de 4 de novembro de 1960 para a designación de vacantes > Certificación da acta da Xunta Municipal do Censo Electoral do 29 de outubro para a designación dos locais electorais > Certificación da acta da Xunta Municipal do Censo Electoral do 20 de novembro de proclamación de candidatos > Certificación da acta da Xunta Municipal do Censo Electoral do 11 de novembro de constitución da mesas electorais > Edictos da Xunta Municipal do Censo Electoral coa proclamación de candidatos do terzo familiar, do terzo de entidades e do terzo sindical > Copia da acta de constitución da corporación do 5 de febreiro de 1961 > Composición da corporación > Carteis informativos sobre os Distritos, Seccións e Colexios electorais. Anos: 1960-1961.
Ãrea de notas
Nota