Fondos
9/37. Expediente de recadación de rendas da Administración Principal de Propiedades e Dereitos do Estado (1859-1869)
Expediente de recadación de rendas da Administración Principal de Propiedades e Dereitos do Estado (1859-1869)
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36057.AM.VIG.2..1.2.10.9/37
Título Expediente de recadación de rendas da Administración Principal de Propiedades e Dereitos do Estado (1859-1869)
Data(s) 1859-1869 (Creación)
Volume e soporte 1 agrupación documental. 15 follas
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Vigo
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Expediente de recadación de rendas da Administración Principal de Propiedades e Dereitos do Estado. Contén: > Oficios; > Xustificantes de pagamento; > Auto; > Notificación; > Comunicación; > Relación de rendas que por misas, aniversarios e responsos percibía a Vigairía da vila de Bouzas; > Relación das rendas por que se impón a contribución territorial neste Concello das denominacións que se expresan. Anos 1859-1869.
Ãrea de notas
Nota