Fondos
GF001. 1. ORGANIZACIÓN E ADMINISTRACIÓN
-
F0003. 1.3. CONTRATACIÓN ADMINISTRATIVA E ASISTENCIA TÉCNICA
1. ORGANIZACIÓN E ADMINISTRACIÓN
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36047.AM.ROD.3..GF001
Título 1. ORGANIZACIÓN E ADMINISTRACIÓN
Data(s) 1882-2013 (Creación) 1902 - (Produción) - 1992 (Produción)
Volume e soporte 709 unidades de instalación; 4348 agrupacións documentais; 8711 rexistros
Área de contexto
Nome do produtor Concello de Rodeiro(1836-2015) Esta área xeográfica formou parte da provincia de Lugo ata a división constitucional e a reforma posterior, que derivou na súa inclusión definitiva na provincia de Pontevedra. As súas parroquias dependían , agás a de Salto, da xurisdicción de Camba, na que o señorío correspondía ó arcebispo de Santiago. A antedita parroquia de Salto dependía do señorío do Mosteiro de Oseira. No proceso de establecemento constitucional dos concellos chegaron a funcionar concellos en Guillar, Rodeiro, Camba e Carboentes; este proceso culmina en 1836, dentro do que era partido xudicial de Lalín, establecéndose os concellos de Dozón, Agolada, Carbia, Lalín, Chapa e Rodeiro. No caso de Rodeiro, queda integrado polas actuais vinte parroquias, sen que se producisen modificacións na súa configuración ó longo dos anos de existencia.
Institución arquivística Arquivo municipal de Rodeiro
Área de contido e estrutura
Organizació
Grupo de Función: GF001. 1.-ORGANIZACIÓN E ADMINISTRACIÓN Densenvólvese nas seguintes funcións: F0001 1.1.ACCIÓN E ÓRGANOS DE GOBERNO F0002 1.2.ORGANIZACIÓN E XESTIÓN ADMINISTRATIVA F0003 1.3.CONTRATACIÓN ADMINISTRATIVA E ASISTENCIA TÉCNICA F0004 1.4.RECURSOS HUMANOS F0005 1.5.PATRIMONIO F0006 1.6.RECURSOS ECONÓMICOS E FINANCEIROS
Ãrea de notas
Nota
Puntos de acceso
Puntos de acceso de topónimos
Nome dos puntos de acceso Concello de Rodeiro (Tema) (Creador)