Fondos
1.2.4. Arquivo e xestión documental
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36043.AM.PONCAL.2.GF001.F0002.SF019
Título 1.2.4. Arquivo e xestión documental
Data(s) 1945-1993 (Creación)
Volume e soporte 3 unidades de instalación; 8 agrupacións documentais
Área de contexto
Nome do produtor Concello de Ponte Caldelas(1836-2015) O concello de Ponte Caldelas sitúase no centro da provincia de Pontevedra lindando cos concellos de Cotobade, A Lama, Fornelos de Montes, Soutomaior e Pontevedra. Ocupa unha superficie de algo máis de oitenta e seis quilómetros cadrados cun total de trinta e tres entidades de poboación dispersas nas súas nove parroquias: Anceu, Castro Barbudo, Caritel, Forzáns, A Insua, Ponte Caldelas, Taboadelo, Tourón e Xustáns, nas que residen algo máis de sete mil cincocentos habitantes. Esta área xeográfica formou parte das provincias de Santiago e de Tui ata a división constitucional e a reforma posterior que derivou na súa inclusión definitiva na provincia de Pontevedra. As súas parroquias dependían das xurisdiccións de Caldevergazo e Pontevedra, con señorío do arcebispo de Santiago, e da de Soutomaior, con señorío do propio Duque de Soutomaior. No período preconstitucional chegaron a funcionar os concellos de Caldelas, Tourón e A Insua. Xa no proceso de establecemento constitucional dos concellos, este territorio foi integrado no partido xudicial de Caldebergazo ou A Lama, que logo no ano 1845 cambiaría a súa denominación e capitalidade por Ponte Caldelas; será no ano 1836, dentro da planificación definitiva para o antedito partido xudicial, cando se establece o concello de Caldelas. Esta denominación modificouse pola de Ponte Caldelas en 1845 coincidindo coa adxudicación da capitalidade do partido xudicial; inicialmente, aínda co mesmo territorio que hoxe, estaba formado por oito parroquias, ás que se engadiría no ano 1868 a de Caritel, segregada da de Santa Eulalia de Ponte Caldelas.
Institución arquivística Arquivo municipal de Ponte Caldelas
Área de contido e estrutura
Organizació
Función F0002 Subfunción SF0019 1.2.4. Arquivo e xestión documental Desenvólvese nas seguintes series: S0198 SF019Instrumento de control do Arquivo S0199 SF019Instrumento de descrición do Arquivo S0200 SF019Consulta do Arquivo S0201 SF019Expurgo documental do Arquivo S0202 SF019 Ingreso documental do Arquivo S0203 SF019Memoria do Arquivo S0204 SF019 Reconto de fondos documentais do Arquivo S0205 SF019 Restauración de fondos documentais do Arquivo S0206 SF019 Cursos do Arquivo S0207 SF019 Exposición do Arquivo
Ãrea de notas
Nota
Puntos de acceso
Puntos de acceso de topónimos
Nome dos puntos de acceso Concello de Ponte Caldelas (Tema) (Creador)