Rexistros actuais: 1.618.278
Obxectos dixitais dispoñibles: 504.649
Fondos
41/17/2. Documentos da administración de Santa María e San Bartolomé (1794-1825)
Documentos da administración de Santa María e San Bartolomé (1794-1825)
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36038.AMUPO.41..2.1.41/17/2
Título Documentos da administración de Santa María e San Bartolomé (1794-1825)
Data(s) 1794-1825 (Produción)
Volume e soporte 1 expediente ou agrupación documental
Área de contexto
Nome do produtor Familia Pita Suárez-Cobián()
Institución arquivística Arquivo Museo de Pontevedra
Área de contido e estrutura
Alcance e contido 1794-1825 Documentos relacionados coa administración de Santa María e San Bartolomé. Rº.- 5.181-4 Sinatura: Pita Suárez-Cobián, 17-2
Ãrea de notas
Nota
Puntos de acceso
Puntos de acceso de topónimos
Nome dos puntos de acceso Familia Pita Suárez-Cobián (Tema) (Creador)