Fondos
5.933/23. Expediente de funcionamento da corporación municipal no período 2007-2011 (2007)
Expediente de funcionamento da corporación municipal no período 2007-2011 (2007)
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36006.AM.CAMB.2.GF001.F0001.SF002.S0011.5.933/23
Título Expediente de funcionamento da corporación municipal no período 2007-2011 (2007)
Data(s) 2007 (Creación)
Volume e soporte 1 expediente ou agrupación documental
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Cambados
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Expediente de funcionamento da corporación municipal no período 2007-2011.
Pleno: 22/06/2007.
Contén:
- Expediente de constitución de grupos políticos da corporación.
- Resolución da alcaldía, Comisión de Xunta de Goberno, nomeamento de tenentes de alcalde e nomeamentos de delegados de servizos.
- Expediente de creación e composición das Comisións Informativas Permanentes.
- Resolución da alcaldía-Delegación das presidencias efectivas das Comisións Informativas Permanentes.
- Expediente de réxime de sesións do Pleno da Corporación, Xunta de Goberno e demás Comisións Informativas.
- Resolución do alcalde sobre a delegación de atribucións da alcaldía na Xunta de Goberno Local.
- Expediente de delegación na Xunta de Goberno Local das atribucións do pleno que sean delegables.
- Expediente de nomeamento de representantes da corporación en diversos órganos colexiados.
- Establecemento de dedicación exclusiva do 1º e 2º tenentes de alcalde e fixación das súas retribucións.
- Expediente de fixación das cuantías para asistencia ás sesións do pleno, Xunta de Goberno Local e Comisións Informativas.
- Fixación de cuantías a percibir por cada grupo político.
Ãrea de notas
Nota