Rexistros actuais: 1.625.133
Obxectos dixitais dispoñibles: 504.759
Fondos
-
F0003. 1.3. CONTRATACIÓN ADMINISTRATIVA E ASISTENCIA TÉCNICA
3.578/9. Expediente de adquisición de máquina fotocopiadora e máquina de escribir para oficinas municipais (1989)
Expediente de adquisición de máquina fotocopiadora e máquina de escribir para oficinas municipais (1989)
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36003.AM.BAI.2.GF001.F0003.SF030.S0282.3.578/9
Título Expediente de adquisición de máquina fotocopiadora e máquina de escribir para oficinas municipais (1989)
Data(s) 1989 (Creación)
Volume e soporte 1 agrupación documental
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Baiona
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Expediente de adquisición de máquina fotocopiadora e máquina de escribir para oficinas municipais.
Ãrea de notas
Nota