Rexistros actuais: 1.647.512
Obxectos dixitais dispoñibles: 505.950
Fondos
-
F0003. 1.3. CONTRATACIÓN ADMINISTRATIVA E ASISTENCIA TÉCNICA
2.491/7. Expediente de concurso - poxa para alquilar un piso ou casa para vivenda do Secretario (1957-1958)
Expediente de concurso - poxa para alquilar un piso ou casa para vivenda do Secretario (1957-1958)
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36021.AM.GON.2.GF001.F0003.SF029.S0267.2.491/7
Título Expediente de concurso - poxa para alquilar un piso ou casa para vivenda do Secretario (1957-1958)
Data(s) 1957-1958 (Creación)
Volume e soporte 1 expediente
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Gondomar
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Expediente de concurso - poxa para alquilar un piso ou casa para vivenda do Secretario.
Ãrea de notas
Nota