Rexistros actuais: 1.638.817
Obxectos dixitais dispoñibles: 505.521
Fondos
-
F0003. 1.3. CONTRATACIÓN ADMINISTRATIVA E ASISTENCIA TÉCNICA
2.659/5. Expediente de compra dun sistema de telefonía para o Centro de Desenvolvemento Local (CDL) (2000)
Expediente de compra dun sistema de telefonía para o Centro de Desenvolvemento Local (CDL) (2000)
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36021.AM.GON.2.GF001.F0003.SF030.S0282.2.659/5
Título Expediente de compra dun sistema de telefonía para o Centro de Desenvolvemento Local (CDL) (2000)
Data(s) 2000 (Creación)
Volume e soporte 1 expediente
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Gondomar
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Expediente nº: 12/00.
Expediente de compra dun sistema de telefonía para o Centro de Desenvolvemento Local (CDL).
Empresa contratada: Redcom Comunicaciones.
Contén:
- Ofertas económicas de: *Telefónica. *Comunitel. *Redcom Comunicacións.
Ãrea de notas
Nota