Fondos
-
F0003. 1.3. CONTRATACIÓN ADMINISTRATIVA E ASISTENCIA TÉCNICA
2.664/1. Expediente de contratación para o subministro de material informático para a casa consistorial (2000-2001)
Expediente de contratación para o subministro de material informático para a casa consistorial (2000-2001)
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36021.AM.GON.2.GF001.F0003.SF030.S0282.2.664/1
Título Expediente de contratación para o subministro de material informático para a casa consistorial (2000-2001)
Data(s) 2000 - 2001 (Creación)
Volume e soporte 1 expediente
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Gondomar
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Expediente nº: 26/00.
Expediente de contratación para o subministro de material informático para a casa consistorial.
Adxudicado a IDI Informática, S.L.
Contén:
- Plicas.
- Expediente de adquisición de mobiliario para o servizo de urbanismo adxudicado a Ekipo, S.C.L.
- Expediente de subministro de material informático para dotar á nova oficina técnica de urbanismo adxudicado a IDI Informática, S.L.
Ãrea de notas
Nota