Rexistros actuais: 1.647.512
Obxectos dixitais dispoñibles: 505.950
Fondos
-
F0003. 1.3. CONTRATACIÓN ADMINISTRATIVA E ASISTENCIA TÉCNICA
2.694/3. Expediente de contratación do servizo de limpeza e mantemento da planta baixa da Casa de Cultura (2002)
Expediente de contratación do servizo de limpeza e mantemento da planta baixa da Casa de Cultura (2002)
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36021.AM.GON.2.GF001.F0003.SF029.S0267.2.694/3
Título Expediente de contratación do servizo de limpeza e mantemento da planta baixa da Casa de Cultura (2002)
Data(s) 2002 (Creación)
Volume e soporte 1 expediente
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Gondomar
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Expediente nº: 55/02.
Expediente de contratación do servizo de limpeza e mantemento da planta baixa da Casa de Cultura.
Adxudicado a Claro Sol, S.A.
Contén: Presupostos das ofertas.
Ãrea de notas
Nota