Fondos
-
F0003. 1.3. CONTRATACIÓN ADMINISTRATIVA E ASISTENCIA TÉCNICA
2.686/17. Expediente da compra de mobiliario para a Concellalía da Muller á empresa NEXO (2000)
Expediente da compra de mobiliario para a Concellalía da Muller á empresa NEXO (2000)
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36021.AM.GON.2.GF001.F0003.SF030.S0282.2.686/17
Título Expediente da compra de mobiliario para a Concellalía da Muller á empresa NEXO (2000)
Data(s) 2000 (Creación)
Volume e soporte 1 expediente
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Gondomar
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Expediente nº 103/00.
Expediente da compra de mobiliario para a Concellalía da Muller á empresa NEXO.
Contén:
- Certificado da interventora sobre o gasto de esta adquisición e sobre a subvención recibida por o convenio de colaboración có Instituto da Muller.
- Copias de facturas de IDI INFORMÁTICA.
- Documentación contable auxiliar.
Ãrea de notas
Nota