Rexistros actuais: 1.638.817
Obxectos dixitais dispoñibles: 505.521
Fondos
-
F0003. 1.3. CONTRATACIÓN ADMINISTRATIVA E ASISTENCIA TÉCNICA
2.689/3. Expediente de contracción para a adquisición de material de oficina (2002)
Expediente de contracción para a adquisición de material de oficina (2002)
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36021.AM.GON.2.GF001.F0003.SF030.S0282.2.689/3
Título Expediente de contracción para a adquisición de material de oficina (2002)
Data(s) 2002 (Creación)
Volume e soporte 1 expediente
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Gondomar
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Expediente nº 15/02.
Expediente de contracción para a adquisición de material de oficina.
Adxudicación do contrato menor de subministro de material de oficina a favor da empresa Guilbert.
Plicas de: Guilbert, Nexo, Dismac.
Ãrea de notas
Nota