Fondos
-
F0003. 1.3. CONTRATACIÓN ADMINISTRATIVA E ASISTENCIA TÉCNICA
2.972/5. Expediente de compra de material informático e de oficina para o CDL (Centro de Desarrollo Local) (1999-2000)
Expediente de compra de material informático e de oficina para o CDL (Centro de Desarrollo Local) (1999-2000)
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36021.AM.GON.2.GF001.F0003.SF030.S0282.2.972/5
Título Expediente de compra de material informático e de oficina para o CDL (Centro de Desarrollo Local) (1999-2000)
Data(s) 1999 - 2000 (Creación)
Volume e soporte 1 expediente ental
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Gondomar
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Expediente de compra de material informático e de oficina para o CDL (Centro de Desarrollo Local).
Empresas contratadas:
- Material informático: Roker Informática.
- Material de oficina: Gallega de Mobiliario, S.L.
Contén:
- Presupostos.
Ãrea de notas
Nota