Fondos
-
F0003. 1.3. CONTRATACIÓN ADMINISTRATIVA E ASISTENCIA TÉCNICA
2.979/3. Expediente de contratación para o subministro e instalación de 8 unidades de marquesiñas estandarizadas e a construción de 10 unidades de marquesiña de obra de fábrica (2001-2010)
Expediente de contratación para o subministro e instalación de 8 unidades de marquesiñas estandarizadas e a construción de 10 unidades de marquesiña de obra de fábrica (2001-2010)
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36021.AM.GON.2.GF001.F0003.SF030.S0282.2.979/3
Título Expediente de contratación para o subministro e instalación de 8 unidades de marquesiñas estandarizadas e a construción de 10 unidades de marquesiña de obra de fábrica (2001-2010)
Data(s) 2001 - 2010 (Creación)
Volume e soporte 1 expediente
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Gondomar
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Expediente nº: 48/01.
Expediente de contratación para o subministro e instalación de 8 unidades de marquesiñas estandarizadas e a construción de 10 unidades de marquesiña de obra de fábrica.
Empresas adxudicatarias:
- 8 marquesiñas: Primur.
- 10 marquesiñas: Conspromiñor, S.L.
Contén:
- Devolución de aval a Primur y Conspromiñor, S.L.
Ãrea de notas
Nota