Fondos
-
F0003. 1.3. CONTRATACIÓN ADMINISTRATIVA E ASISTENCIA TÉCNICA
2.968/1. Expediente de contratación para dotar de mobiliario o auditorio municipal (1998-1999)
Expediente de contratación para dotar de mobiliario o auditorio municipal (1998-1999)
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36021.AM.GON.2.GF001.F0003.SF030.S0282.2.968/1
Título Expediente de contratación para dotar de mobiliario o auditorio municipal (1998-1999)
Data(s) 1998 - 1999 (Creación)
Volume e soporte 1 expediente
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Gondomar
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Expediente nº: 12/99.
Expediente de contratación para dotar de mobiliario o auditorio municipal (Edificio dotacional) adxudicada por concurso á empresa Ekipo, S. Coop. Ltda.
Contén:
- Subvención a cargo do Programa de Acción Municipal (PAM) 1998-1999 da Deputación de Pontevedra.
- Facturas.
- Plicas da Empresa Ekipo.
Ãrea de notas
Nota