Rexistros actuais: 1.619.227
Obxectos dixitais dispoñibles: 504.660
Fondos
-
ES.GA.36043.AM.PONCAL.2. CONCELLO DE PONTE CALDELAS (FUNCIONAL)
314/14. Expediente de instrucións para a organización da Festa da banderita e petición de recaudacións (1958-1965)
Expediente de instrucións para a organización da Festa da banderita e petición de recaudacións (1958-1965)
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36043.AM.PONCAL.2.GF003.F0013.SF125.S0964.314/14
Título Expediente de instrucións para a organización da Festa da banderita e petición de recaudacións (1958-1965)
Data(s) 1958 - 1965 (Creación)
Volume e soporte 1 expediente
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Ponte Caldelas
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Instrucións para a organización da Festa da banderita e petición de recaudacións.
Ãrea de notas
Nota