Fondos
-
SF083. 2.1.5. Xestión das obras da corporación municipal e de infraestrutura
-
SF084. 2.1.5.1. Construción e mantemento de obras de infraestrutura
-
S0653. Expediente de solicitude de inclusión de obras municipais en plans de cooperación
121/3. Expediente do Plan de Acción Municipal (PAM) de 1989
Expediente do Plan de Acción Municipal (PAM) de 1989
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36053.AM.SOU.2..GF002.F0007.SF083.SF084.S0653.121/3
Título Expediente do Plan de Acción Municipal (PAM) de 1989
Data(s) 1989 (Creación)
Volume e soporte 1 expediente ou agrupación documental.
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Soutomaior
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Expediente de solicitude de subvención á Deputación: Plan de Acción Municipal (PAM 1989): *Urbanización da Pedreira. *3ª fase casa da cultura de Soutomaior. *2ª fase rehabilitación casa do Concello.
Ãrea de notas
Nota