Fondos
S0964. Expediente de asistencia social
-
192/6. Informes e correspondencia do tribunal tutelar de menores (1958-1964)
-
194/1. Expediente de recetas beneficencia municipal (1960-1969)
-
196/1. Expediente de receitas beneficencia municipal (1979-1986)
-
197/2. Expediente de solicitudes axudas individuais non periódicas o FAS (1985-1989)
-
198/1. Expediente de solicitudes axudas individuais non periódicas o FAS (1989-1991)
-
198/2. Expediente de solicitudes axudas individuais non periódicas o FAS (1992)
-
206/1. Expedientes de incapacidade laboral transitoria (ILT) (1990-1991)
-
206/2. Expedientes de incapacidade laboral transitoria (ILT) (1992)
-
206/3. Expedientes incapacidade laboral transitoria (ILT) (1993)
-
207/2. Programa para mellora visual e auditiva das persoas maiores (1994)
-
207/3. Expediente do Programa de turismo social para a terceira idade (1990)
-
207/4. Lista definitiva do "Viaxe Tenerife" terceira idade (1993)
-
208/1. Ordenanza reguladora de servizo de asistencia benéfico - sanitaria (S/D)
-
208/4. Impresos de solicitude e renovación do libro de familia numerosa
-
209/2. Solicitudes de subvención para a construción dun centro da terceira idade (1987)
-
209/3. Expediente de solicitudes de axuda económica por interese social o humanitario (1991-1992)
-
209/5. Expediente de axuda económica do Concello en casos de emerxencia social (1986)
-
209/6. Expediente de axuda económica do concello en casos de emerxencia social (1991)
-
209/7. Expediente de axuda económica do concello en casos de emerxencia social (1993-1994)
-
209/8. Expediente de axudas da Cruz Vermella para necesidades básicas (1987)
-
209/9. Reparto de alimentos da Cruz Vermella os máis necesitados (1991-1993)
-
702/5. Notificacións e correspondencia do departamento de servizos sociais de Agolada (1988-1991)
-
703/1. Cursos de formación e inserción profesional para minusválidos (1989)
-
703/2. Informes sociais dos servizos sociais de base do Concello de Agolada (1990)
-
703/5. Expediente de reclamacións de pensións á Seguridade Social (1990-1991)
-
703/7. Expediente do programa de vacacións para a terceira idade (1994)
-
703/9. Expediente da "III Xuntanza de xubilados e pensionistas" (1997)
-
704/1. Expediente de solicitudes de prestación familiar por fillos a cargo (1998)
-
704/2. Expediente de solicitudes de prestación familiar por fillos a cargo (1999)
-
704/3. Expediente de solicitudes de prestación familiar por fillos a cargo (2000)
-
704/4. Expediente de solicitudes de prestación familiar por fillos a cargo (2001)
-
704/5. Expediente de solicitudes de reintegro de gastos por prestacións sanitarias (1991)
-
704/6. Expediente de solicitudes de reintegro de gastos por prestacións sanitarias (1992)
-
704/7. Expediente de solicitudes de reintegro de gastos por prestacións sanitarias (1993)
-
704/8. Expediente de solicitudes de reintegro de gastos por prestacións sanitarias (1994)
-
704/9. Expediente de solicitudes de reintegro de gastos por prestacións sanitarias (1995)
-
705/1. Expediente de solicitudes de reintegro de gastos por prestacións sanitarias (1998)
-
705/2. Expediente de solicitudes de reintegro de gastos por prestacións sanitarias (1999)
-
705/3. Expediente de solicitudes de reintegro de gastos por prestacións sanitarias (2000)
-
705/4. Expediente de solicitudes de asistencia sanitaria (1989)
-
705/5. Expediente de solicitudes de asistencia sanitaria (1990)
-
705/6. Expediente de solicitudes de asistencia sanitaria (1991)
-
705/7. Expediente de solicitudes de asistencia sanitaria (1992)
-
705/8. Expedientes de solicitudes de asistencia sanitaria(1993)
-
706/1. Expediente de solicitudes de asistencia sanitaria (1994)
-
706/2. Expediente de solicitudes de asistencia sanitaria (1995)
-
706/3. Expediente de solicitudes de asistencia sanitaria (1997)
-
706/4. Expediente de solicitudes de asistencia sanitaria (1998)
-
706/5. Expediente de solicitudes de asistencia sanitaria (1999)
-
706/6. Expediente de solicitudes de asistencia sanitaria (2000)
-
706/7. Expediente de solicitudes de asistencia sanitaria (2001)
-
706/8. Expediente de solicitudes de asistencia sanitaria (2002)
-
706/9. Expediente de solicitudes de prestacións por incapacidade laboral temporal (1996)
-
707/1. Expediente de solicitudes de prestacións ás familias numerosas (1998)
-
707/2. Expediente de solicitudes de prestacións ás familias numerosas (1999)
-
707/3. Expediente de solicitudes de prestacións ás familias numerosas (2000)
-
707/4. Campañas de reparto de alimentos por parte da Cruz Vermella (1998)
-
707/5. Campañas de reparto de alimentos por parte da Cruz Vermella (1999)
-
707/6. Programa para mellora visual e auditiva das persoas maiores (1995)
-
707/7. Programa para mellora visual e auditiva das persoas maiores (1996)
-
707/8. Programa para mellora visual e auditiva das persoas maiores (1997)
-
707/9. Expediente de solicitudes de termalismo social (1994)
-
708/1. Expediente de solicitudes de termalismo social (1997)
-
708/2. Expediente de solicitudes de termalismo social (1998)
-
708/3. Expediente de solicitudes de termalismo social (1999)
-
708/4. Declaracións e revisións de perceptores da pensión non contributiva (1995)
-
708/5. Declaracións e revisións de perceptores da pensión non contributiva (1996)
-
708/6. Declaracións e revisións de perceptores da pensión non contributiva (1997)
-
708/7. Declaracións e revisións de perceptores da pensión non contributiva (1998)
-
709/1. Declaracións e solicitudes de complemento de mínimo por cónxuxe a cargo (1997)
-
709/3. Declaracións e solicitudes de complemento de mínimo por cónxuxe a cargo (1999)
-
709/4. Declaracións e solicitudes de complemento de mínimo por cónxuxe a cargo (2000)
-
709/5. Declaracións e solicitudes de complemento de mínimo por cónxuxe a cargo (2001)
-
709/8. Memoria de avaliación do plan concertado para os servizos sociais de base (1997)
-
710/1. Documentación diversa dos servizos sociais de Agolada (1999)
-
710/2. Documentación diversa dos servizos sociais de Agolada (2000)
-
710/3. Documentación diversa dos servizos sociais de Agolada (2001)
-
996/3. Expediente das axudas concedidas o servizo Social de Base (1991)
-
996/5. Expediente relativo á xestión do Plan Concertado (1991-1997)
-
997/1. Expediente relativo á xestión do Plan Concertado (1991-1997)
-
997/3. Expediente relativo a programas específicos para a terceira idade (1992)
-
997/4. Expediente relativo á concesión de axudas con cargo o Programa de Emerxencia Social (1992)
-
998/1. Expediente do viaxe da Terceira Idade a Portugal (1992)
-
998/3. Expedientes de recoñecemento de minusvalía e revisión do grao de invalidez (1992-2005)
-
999/1. Expediente con solicitudes de reintegros de gastos (1993-1995)
-
999/2. Expediente do Programa de Termalismo Social (1994-1996)
-
1.000/1. Expedientes relativos á incapacidade laboral transitoria (ILT) (1994-1996)
-
1.002/5. Expediente das revisións de PNC (pensións non contributivas) (1998)
-
1.003/1. Documentación para as tarxetas sanitarias (1999-2001)
-
1.003/2. Expediente relativo á prestación familiar por fillo a cargo (1999-2005)
-
1.003/3. Expediente do Plan de Alimentos da Cruz Vermella (2000)
-
1.003/4. Expediente do Programa de Termalismo Social (2000-2002)
-
1.003/5. Correspondencia da Asistencia Social: Oficios (copias) (2000-2002)
-
1.004/1. Expediente das revisións de PNC (pensións non contributivas) (2000-2003)
-
1.005/1. Expediente de incapacidade temporal (IT) (2000-2005)
-
1.006/2. Expedientes relativos o banco de alimentos da Cruz Vermella (2000-2005)
-
1.007/1. Expediente de Programa de Educación Familiar (2000-2005)
-
1.008/1. Expedientes do "Cheque de axuda no fogar" (2001-2004)
-
1.008/2. Expedientes de solicitudes de "axuda por defunción" (2001-2005)
-
1.009/1. Expediente coas solicitudes de reintegros de gastos (2001-2005)
-
1.009/2. Expediente relativo o "Cheque de axuda no fogar" / Cheque asistencial (2001-2006)
-
1.010/1. Expediente da prestación económica por fillo menor de 3 anos a cargo (2002)
-
1.010/4. Expediente da prestación familiar por fillo a cargo (2002-2005)
-
1.011/1. Expediente coas solicitudes de cónxuxe a cargo (2002-2005)
-
1.011/2. Expediente das axudas por razóns de interese social ou humanitario (2002-2006)
-
1.011/3. Expedientes coas solicitudes do abono social - Telefónicas (2002-2006)
-
1.012/2. Expedientes de solicitudes de prestación por viudedade (2003-2006)
-
1.014/1. Expediente coas revisións das PNC (pensiones no contributivas) (2004)
-
1.015/1. Calendarios do Programa de axuda a Domicilio (2004-2005)
-
1.016/1. Expedientes de solicitudes de axudas individuais para maiores e discapacitados (2005)
-
1.016/2. Expedientes de solicitudes de prestación económica por fillo menor de 3 anos a cargo (2005)
-
1.016/3. Expedientes coas declaracións individuais das pensións non contributivas (2005)
-
1.017/1. Expedientes coas solicitudes de camas articuladas (2005-2006)
-
1.017/2. Expedientes do cheque asistencial ou de axuda no fogar (2005-2006)
-
1.018/1. Expediente relativo ás revisións das pensións non contributivas (2006)
-
1.018/2. Expediente coas solicitudes do recoñecemento do grao de minusvalía (2006)
-
1.020/1. Expediente do cheque asistencial ou de axuda no fogar (2007)
-
1.153/2. Expediente de certificacións de edictos da Tesorería da Seguridade Social (2007)
-
1.153/3. Expediente de solicitudes concedidas de prestación a familias con fillo a cargo (2007-2008)
-
1.153/4. Expediente de partes de seguimento do cheque asistencial, xestionados por SOCYSER (2007)
-
1.154/1. Expediente de partes de seguimento do cheque asistencial, xestionados por SOCYSER (2008)
-
1.154/2. Expediente de partes de seguimento do cheque asistencial, xestionados por SOCYSER (2008)
-
1.154/4. Expediente de certificacións de anuncios de información pública da Seguridade Social (2008)
-
1.155/1. Expediente de certificacións de anuncios de información pública da Seguridade Social (2009)
-
1.155/2. Expediente de prestación familiar por fillo a cargo (2009)
-
1.155/3. Expediente de partes do persoal do SAF (Servizo de Axuda no Fogar) (2009)
-
1.156/1. Expediente de partes do persoal do SAF (Servizo de Axuda no Fogar) (2009)
-
1.156/2. Expediente de partes do persoal do SAF (Servizo de Axuda no Fogar) (2010)
-
1.162/2. Expediente de solicitudes de prestación familiar por fillo a cargo (2006-2007)
-
1.162/4. Expediente de revisión das pensións non contributivas (PNC) (2007)
-
1.163/1. Expediente de programa de vacacións para maiores (2007-2008)
-
1.163/6. Expediente de revisión das pensións non contributivas (PNC) (2008)
-
1.163/8. Expediente do programa de turismo social para persoas maiores (2008)
-
1.252/1. Relación de beneficiarios da segunda campaña de banco de alimentos 2007
-
1.252/2. Relación de familias da 1ª fase de alimentos do Banco de alimentos 2007
-
1.253/4. Expediente de planificación de axuda a domicilio (2004)
-
1.254/2. Horarios de visitas de axuda a domicilio do Concello de Agolada (2005)
-
1.255/1. Plan concertado para o desenvolvemento de prestacións básicas de servizos sociais (1998)
-
1.255/2. Plan concertado para o desenvolvemento de prestacións básicas de servizos sociais (1999)
-
1.255/3. Plan concertado para o desenvolvemento de prestacións básicas de servizos sociais (2000)
-
1.255/4. Plan concertado para o desenvolvemento de prestacións básicas de servizos sociais (2001)
-
1.256/1. Plan concertado para o desenvolvemento de prestacións básicas de servizos sociais (2003)
-
1.256/2. Plan concertado para o desenvolvemento de prestacións básicas de servizos sociais (2004)
-
1.256/3. Plan concertado para o desenvolvemento de prestacións básicas de servizos sociais (2005)
-
1.256/4. Plan concertado para o desenvolvemento de prestacións básicas de servizos sociais (2006)
-
1.256/5. Plan concertado para o desenvolvemento de prestacións básicas de servizos sociais (2007)
-
1.258/5. Expedientes de revisións de pensións non contributivas da Seguridade Social (PNC) (2008)
-
1.259/6. Documentación varia do departamento de servizos sociais do concello de Agolada (2003)
-
1.380/9. Expediente de solicitude de adhesión o Programa "Cruceiro polo Mediterráneo" (2007)
-
1.382/1. Expediente do Servizo de Axuda no Fogar (SAF) (2003-2004)
-
1.382/2. Expediente do Servizo de Axuda no Fogar (SAF) (2004-2006)
-
1.382/3. Expediente do Servizo de Axuda no Fogar (SAF) (2005-2010)
-
1.382/4. Expediente do Servizo de Axuda no Fogar (SAF) (2007)
-
1.382/5. Expediente do Servizo de Axuda no Fogar (SAF) (2007-2008)
-
1.382/6. Expediente do Servizo de Axuda no Fogar (SAF) (2007-2009)
-
1.382/7. Expediente do Servizo de Axuda no Fogar (SAF) (2007-2012)
-
1.382/8. Expediente do Servizo de Axuda no Fogar (SAF) (2008-2010)
-
1.382/9. Expediente do Servizo de Axuda no Fogar (SAF) (2009)
-
1.383/1. Expediente do Servizo de Axuda no Fogar (SAF) (2011)
-
1.383/2. Expediente do Servizo de Axuda no Fogar (SAF) (2012)
-
1.383/3. Expediente do Servizo de Axuda no Fogar (SAF) (2012)
-
1.403/5. Control de asistencia de persoal del Servizo de Axuda no Fogar (SAF) (2012)
-
1.404/1. Control de asistencia de persoal do Servizo de Axuda no Fogar (SAF) (2013)
-
1.657/1. Expediente do Plan 2008 para recollida de alimentos (Proxecto axuda CE)
-
1.657/2. Expediente do Plan de alimentos 2009 da Cruz Vermella
-
1.657/3. Expediente do Plan de alimentos 2010 da Cruz Vermella
-
1.657/4. Expediente do Plan de alimentos 2011 da Cruz Vermella
-
1.657/5. Expediente do Plan de alimentos 2012 da Cruz Vermella
-
1.658/1. Expediente do Plan de alimentos da campaña 2012/2013 da Cruz Vermella
-
1.658/2. Expediente do Plan de alimentos 2013 da Cruz Vermella
-
1.658/3. Expediente do Plan de alimentos 2014 da Cruz Vermella
-
1.658/4. Expediente do Plan de alimentos 2015 da Cruz Vermella
-
1.660/1. Expediente da "XIX xuntanza dos maiores de Agolada"
-
1.660/3. Expediente da "XXI xuntanza dos maiores de Agolada"
-
1.660/4. Expediente da "XXII xuntanza dos maiores de Agolada"
-
1.663/1. Expediente de axudas de emerxencia básica (2002-2004)
-
1.663/2. Expediente do Programa de respiro familiar nos anos 2004, 2005 e 2006
-
1.663/4. Expediente do Progrma de preescolar na casa dos anos 2008 e 2009
-
1.663/8. Solicitudes para abono anticipado da dedución por maternidade
-
1.663/9. Solicitudes de dedución por maternidade (nacemento ou adopción de fillos)
-
1.664/7. Memoria informativa das actividades da Residencia de nosa señora das Dores de Lalín
-
1.667/6. Expediente de usuario falecido do Servizo de axuda no fogar (SAF): Anuncia Garea López
-
1.680/6. Recibos do Servizo de axuda no fogar (SAF) do ano 2011
-
1.687/1. Partes de control de asistencia do Servizo de axuda no fogar (SAF)
-
1.688/1. Partes de control de asistencia do Servizo de axuda no fogar (SAF)
-
703/11. Programa de turismo social para a terceira idade (1998-2000)
-
703/13. Expediente de solicitudes de auxilio por defunción de familiar (1997)
-
703/14. Expediente de solicitudes de auxilio por defunción de familiar (1999)
-
703/15. Expediente de solicitudes de auxilio por defunción de familiar (2000)
-
703/16. Expediente de solicitudes de auxilio por defunción de familiar (2001)
-
703/17. Expediente de solicitudes de auxilio por defunción de familiar (2002)
-
703/18. Expediente de solicitudes de prestación familiar por fillos a cargo (1994)
-
703/19. Expediente de solicitudes de prestación familiar por fillos a cargo (1995)
-
703/20. Expediente de solicitudes de prestación familiar por fillos a cargo (1996)
-
703/21. Expediente de solicitudes de prestación familiar por fillos a cargo (1997)
-
704/10. Expediente de solicitudes de reintegro de gastos por prestacións sanitarias (1996)
-
704/11. Expediente de solicitudes de reintegro de gastos por prestacións sanitarias (1997)
-
706/10. Expediente de solicitudes de prestacións por incapacidade laboral temporal (1997)
-
706/11. Expediente de solicitudes de prestacións por incapacidade laboral temporal (1998)
-
706/12. Expediente de solicitudes de prestacións por incapacidade laboral temporal (1999)
-
706/13. Expediente de solicitudes de prestacións ás familias numerosas (1991)
-
706/14. Expediente de solicitudes de prestacións ás familias numerosas (1992)
-
706/15. Expediente de solicitudes de prestacións ás familias numerosas (1993)
-
706/16. Solicitudes de prestacións ás familias numerosas (1994)
-
706/17. Expediente de solicitudes de prestacións ás familias numerosas (1995)
-
706/18. Expediente de solicitudes de prestacións ás familias numerosas (1996)
-
706/19. Expediente de solicitudes de prestacións ás familias numerosas (1997)
-
707/10. Expediente de solicitudes de termalismo social (1995)
-
707/11. Expediente de solicitudes de termalismo social (1996)
-
708/20. Declaracións e solicitudes de complemento de mínimo por cónxuxe a cargo (1990)
-
708/21. Declaracións e solicitudes de complemento de mínimo por cónxuxe a cargo (1991)
-
708/22. Declaracións e solicitudes de complemento de mínimo por cónxuxe a cargo (1994)
-
708/23. Declaracións e solicitudes de complemento de mínimo por cónxuxe a cargo (1995)
-
708/24. Declaracións e solicitudes de complemento de mínimo por cónxuxe a cargo (1996)
-
709/12. Documentación diversa dos servizos sociais de Agolada (1989)
-
709/13. Documentación diversa dos servizos sociais de Agolada (1995)
-
709/14. Documentación diversa dos servizos sociais de Agolada (1996)
-
709/15. Documentación diversa dos servizos sociais de Agolada (1997)
-
709/16. Documentación diversa dos servizos sociais de Agolada (1998)
-
1.161/43. Expediente de solicitudes de axuda no fogar pendentes (2006-2008)
-
1.251/49. Relación de familias da 1ª fase de alimentos do Banco de alimentos 2006
-
1.251/50. Relación de familias da 2ª fase de alimentos do Banco de alimentos 2006
-
1.251/73. Plan 2006 de "axuda C.E. ás persoas máis necesitadas do Reino de España" (2006)
-
1.252/27. Relación de familias da 4ª fase de alimentos do banco de alimentos 2007
-
1.252/42. Relación de beneficiarios do servizo de axuda a domicilio (2003-2007)
-
1.254/22. Expediente de relación de beneficiarios de axuda no fogar do Concello de Agolada (2007)
-
1.380/10. Expediente de solicitude de adhesión o Programa Semanas Blancas 2007 (2006-2007)
-
1.380/11. Expediente do Programa Semanas Blancas 2008 (2008-2009)
-
1.380/12. Expediente de solicitude de adhesión o Programa "O meu primeiro voo" (2008)
-
1.382/10. Expediente do Servizo de Axuda no Fogar (SAF) (2009-2010)
-
1.382/11. Expediente do Servizo de Axuda no Fogar (SAF) (2009)
-
1.382/12. Expediente do Servizo de Axuda no Fogar (SAF) (2010)
-
1.382/13. Expediente do Servizo de Axuda no Fogar (SAF) (2010)
-
1.382/14. Expediente do Servizo de Axuda no Fogar (SAF) (2011)
-
1.382/15. Expediente do Servizo de Axuda no Fogar (SAF) (2011)
-
1.389/59. Expediente de declaracións de ingresos a efectos do complemento por mínimos (2006-2009)
-
1.661/14. Expediente do Programa vacacións do IMSERSO 2010/2011
-
1.661/15. Expediente do Programa vacacións do IMSERSO 2011/2012
-
1.661/16. Expediente do Programa vacacións do IMSERSO e Programa de termalismo social 2012/2013
-
1.661/17. Expediente do Programa de termalismo social do IMSERSO 2013/2014
-
1.661/18. Solicitudes para o Programa de termalismo social do IMSERSO 2014
-
1.661/19. Expediente do Programa de termalismo social e do Programa de vacacións do IMSERSO 2015
-
1.664/10. Expediente de solicitudes do título de familia numerosa
-
1.664/11. Solicitudes de prestación por viuvez ao Ministerio de Trabajo y Asuntos Sociales
-
1.664/13. Declaracións de ingresos a efectos do complemento por mínimos
Expediente de asistencia social
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36020.AM.AGO.2.GF003.F0013.SF125.S0964
Título Expediente de asistencia social
Data(s)
Volume e soporte
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Agolada
Área de contido e estrutura
Ãrea de notas
Nota