Fondos
-
ES.GA.36005.AM.CAL.2. CONCELLO DE CALDAS DE REIS (FUNCIONAL)
-
F0003. 1.3. CONTRATACIÓN ADMINISTRATIVA E ASISTENCIA TÉCNICA
4.473/1. Expediente de plicas para a contratación mediante concesión da xestión do servizo público de recollida de papel - cartón (colector azul)
Expediente de plicas para a contratación mediante concesión da xestión do servizo público de recollida de papel - cartón (colector azul)
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36005.AM.CAL.2.GF001.F0003.SF029.S0267.4.473/1
Título Expediente de plicas para a contratación mediante concesión da xestión do servizo público de recollida de papel - cartón (colector azul)
Data(s) 2014 (Creación)
Volume e soporte 1 expediente
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Caldas de Reis
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Expediente de plicas para a contratación mediante concesión da xestión do servizo público de recollida de papel - cartón (colector azul).
Ãrea de notas
Nota