Rexistros actuais: 1.625.196
Obxectos dixitais dispoñibles: 504.759
Fondos
4.542/1. Informe do Secretario en relación con os cometidos e traballos que realízanse na unidade administrativa da Secretaría (1993)
Informe do Secretario en relación con os cometidos e traballos que realízanse na unidade administrativa da Secretaría (1993)
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36051.AM.SAN.2.GF001.F0002.SF020.S0214.4.542/1
Título Informe do Secretario en relación con os cometidos e traballos que realízanse na unidade administrativa da Secretaría (1993)
Data(s) 1993 (Creación)
Volume e soporte 1agrupación documental
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Sanxenxo
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Informe do Secretario en relación con os cometidos e traballos que realizanse na unidade administrativa da Secretaría.
Ãrea de notas
Nota
Puntos de acceso
Puntos de acceso de materias Informe España Galicia Pontevedra Sanxenxo