Fondos
714/5. Documentación do Fondo Nacional de Asistencia Social: Correspondencia, circulares e oficios de remisión de expedientes de solicitude de axudas económicas a enfermos e ancianos (1962-1981)
Documentación do Fondo Nacional de Asistencia Social: Correspondencia, circulares e oficios de remisión de expedientes de solicitude de axudas económicas a enfermos e ancianos (1962-1981)
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36054.AM.TOM.2.GF003.F0013.SF125.S0964.714/5
Título Documentación do Fondo Nacional de Asistencia Social: Correspondencia, circulares e oficios de remisión de expedientes de solicitude de axudas económicas a enfermos e ancianos (1962-1981)
Data(s) 1962 - 1981 (Creación)
Volume e soporte 1 expediente
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Tomiño
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Documentación do Fondo Nacional de Asistencia Social: Correspondencia, circulares e oficios de remisión de expedientes de solicitude de axudas económicas a enfermos e ancianos.
Ãrea de notas
Nota